handdator

Visa fullständig version : vad har hänt


tigerofsweden
2005-10-17, 11:50
blev dumpad av min flickvän i fredags, mått skit i helgen och gråtit och knappt ätit något. Hur mycket massa hinner man egentligen tappa på så kort tid när man i princip inte äter något? Känner mig helt trycklös nu vilket kanske är ganska självklart. Nu blir det o börja äta igen och fokusera på min träning till 110%

Liten Men Fet
2005-10-17, 12:00
blev dumpad av min flickvän i fredags, mått skit i helgen och gråtit och knappt ätit något. Hur mycket massa hinner man egentligen tappa på så kort tid när man i princip inte äter något? Känner mig helt trycklös nu vilket kanske är ganska självklart. Nu blir det o börja äta igen och fokusera på min träning till 110%

Du borde inte ha förlorat så mycket att det märks efter att du ätit upp dig någon dag.

Larsson
2005-10-17, 12:01
Massa tappar du väl ingenting på så kort tid, anledningen att du känner dig trycklös, är väl att det hände mycket psyksikt. Samt att du kanske inte har sovit och ätit ordentligt.

timoat
2005-10-17, 15:04
Dude, jag gick ner 17 kilo på 3 veckor när bruden dumpa mig, satan vad dåligt jag mådde, kunde inte äta eller nåt, så du vet att nån annan varit där oxå mannen!

Mental
2005-10-17, 15:06
Du har tappat dina glycogenlager, ät ordentligt så är du tillbaka på fötterna på nolltid, tråkigt med kvinnan, men det fins flera :)

Tjuckot
2005-10-17, 17:35
fokusera på träningen, du kommer o ångra dig senare annars. Jag körde benpass dagen efter bruden gjorde slut med mig. Även fast det kanske inte var det bästa så håller man iaf igång. det som är viktigt. Man tjänar inget på o sitta hemma o må skit =/

mini_Arnold
2005-10-17, 17:39
Jag gick och körde armar två timmar efter att min farsa dog. Jag fick nån sorts inflammation i båda biceps som resultat.

Iaf så vet du redan vad jag tycker :) Sånt här tar tid men du har mitt stöd oavsett vad. Men bytar du gym så vet jag var du bor.
Peace

heljis
2005-10-17, 20:25
Jag tappade typ 10kg när samma sak hände mig. Åt inget, tränade inget, mådde illa konstant typ... det tog mig kanske 1-3 månader att komma tillbaka till samma styrka som innan. Men jäklar vad bra det gick sen :D

Naesetgrabb
2005-10-17, 23:07
Jag tappade typ 10kg när samma sak hände mig. Åt inget, tränade inget, mådde illa konstant typ... det tog mig kanske 1-3 månader att komma tillbaka till samma styrka som innan. Men jäklar vad bra det gick sen :D

Fan inga tjejer som sagt något att bli dumpade? ändå är det ett jävla gnäll om alla killar som är "players"? Är det möjligtvis en myt?:O :P

vrålapa
2005-10-18, 08:35
Fan inga tjejer som sagt något att bli dumpade? ändå är det ett jävla gnäll om alla killar som är "players"? Är det möjligtvis en myt?:O :P


tror nog det:)

melchiorsen
2005-10-18, 08:51
gick ner!? hah, the only way is up ;) tränade o åt som en galning strax efter de hände mig ;> :whipped:

userfriendly
2005-10-18, 09:36
Fan inga tjejer som sagt något att bli dumpade? ändå är det ett jävla gnäll om alla killar som är "players"? Är det möjligtvis en myt?:O :P


dumpade?? hmm njea.. utsatt för otrohet, lögner, svek, nån som aldrig är där som bara festar hela tiden OSV OSV OSV..
inte alla men sååå jla många.

GPa
2005-10-18, 09:55
Är ganska fifty/fifty med players från båda hållen.
Bara att tjejer har en tendens att hålla huvet högre och kallare när dom blir dumpade, så de märks inte lika mycket som när en kille blir dumpad :p

Dumpning sker alltid av en orsak som är bättre än tanken att förhållande skulle levt vidare om man gjort på något annat sätt.

Hail dumpning! ger bara mer råkraft åt styrketräning...eller hårdare tacklingar! ::D

Lizzie
2005-10-19, 07:05
Okey, jag får väl föra damernas talan då ;) ...klart vi oxå blivit dumpade-ledsna-bedragna-lämnade å övergivna. Sist det hände mig så grät jag i dagar, söp mig full å grät lite till - sen började jag träna, kändes skönt att få ta i ordentligt och jag joggade lääänge tills det riktigt brände i benen - sen tatuerade jag mig. Jag blir nog lite av en självplågare, försöker kanske dämpa det som gör mest ont....värken i hjärtat.
I mitt fall slutade det lyckligt, jag blev vältränad och nytatuerad (hade inte vågat tidigare) sen blev vi ihop igen, och har bott ihop i sen dess.

Sen får jag väl bara påminna om klychan 'det blir bättre med tiden'....

(...'först ska man krama tills armarna blir lama, sen ska man gråta tills kinderna blir våta'...That's life.)

KRILLE!
2005-10-19, 07:45
gick ner!? hah, the only way is up ;) tränade o åt som en galning strax efter de hände mig ;> :whipped:

Samma här
:hbang:

Ekonom
2005-10-19, 12:16
tappade runt 10-15 kg (15-20% av vikten!!!!) när jag låg i lumpen.... gick upp nästan lika mycket 2-3 mån därefter, men då hade jag en sällan skådad seriösitet!!!!

Det är väl tömt glykogen och därmed vätska som gör att man känner sej uttömd?? segt som fan är det iaf.

H.Emanuel
2005-10-20, 17:43
Kris och utveckling, som Johan Cullberg skriver. För det är precis vad det är. kärleksrelationer innebär alltid en risk, att bli sviken, lämnad osv. Och ont som fan gör det också om/när så sker.