handdator

Visa fullständig version : Ont i knäet.


Jejja
2005-10-16, 23:35
Jag har läst runt lite här på forumet men inte hittat något som stämt in på mig.
Mitt problem är att i sommras så tränade jag varje dag ungefär. Och det slutade med att mina knän började knaka lite i dem. Inte så att det hördes eller så. Utan när jag böjde på ett ben. Med hela min vikt på.
Sen så för 1 vecka sen så var jag ute och gick. Första gången jag varit ute och gått på över 1 månad, eftersom jag pluggar så har jag inte alls haft tid att röra mig. Då min idrott är DDR www.ddrsverige.com, som är att dansa till musik och kanske lite som arobics.