handdator

Visa fullständig version : Metysten X2, MX FORCE, Animal M Stak


Powerexpress
2005-10-16, 18:54
Tjena!

Någon som har provat någon av dessa tillskott Metysten X2, MX FORCE och Animal M Stak?

Skulle gärna vilja ha några förslag på ett j-vligt bra kreatin som någon testat i några år och ett protein tillskott för ökad vikt.

Dannemannen :bpump:

mentzer
2005-10-16, 18:59
Du kommer garanterat växa mer om du lägger pengarna på MAT.

Powerexpress
2005-10-16, 19:03
Du kommer garanterat växa mer om du lägger pengarna på MAT.

Växa mer på längden eller bredden jag är 19 så jag växer nog inte så mycket mer på längden.

Jag fattar inte jag har stannat på 66 kg hur mycket mat jag än käkar så kommer jag fan inte över 66. Därför undrar jag om det finns något protein och kreatin som någon prövat och som gett en jävla kick.

Ska man köpa ett protein om man tränar styrketräning 3 dagar i veckan och två kampsport?

Ninjasmurf
2005-10-16, 19:06
Du kommer garanterat växa mer om du lägger pengarna på MAT.
:thumbup: :thumbup:

allt kreatin (monohydrat) är det samma bara renhetsgraden är olika

King Grub
2005-10-16, 19:07
Jag fattar inte jag har stannat på 66 kg hur mycket mat jag än käkar så kommer jag fan inte över 66.

Då gör du av med all energi du äter. Antingen underskattar du din energiförbrukning eller överskattar ditt energiintag. Eller båda sakerna. Du måste äta mer energi (kalorier) än du gör av med för att öka i kroppsvikt. Går du inte upp, så äter du helt enkelt inte tillräckligt i förhållande till vad du förbrukar.

Ett proteintillskott kan ge extra protein och energi och är ett bra investering, men det är först och främst energiintaget, dvs vad du äter som helhet, som du behöver se över. Du måste äta mer, om du inte går upp trots att du vill.

Powerexpress
2005-10-16, 19:37
Har då läst en hel del om kcal intag så jag gjorde ett schema med hjälp av hälsovakten och på 8 veckor var mitt kcal intag 3280 per dag för att gå upp till 75 kg så jag började käka minst var 3 timme och kosten variera mellan kolhydrater, protein, fett, fibrer, vitaminer etc och så drack jag en helvetes massa mjölk och sov minst 8 tim. per dag och steg upp samma tid vilket man ska. :furious:. Men vikten ökade inte ett skit testade i 4 veckor plus träningen! Därför undrar jag om det finns något protein eller kreatin som någon prövat och som gett bra resultat.

King Grub
2005-10-16, 19:39
Då räknade du fel antingen på energiintag eller energiförbrukning. Uppenbarligen låg du inte på ett energiöverskott. Då hade du ökat i vikt. Det gäller alla friska individer, 100% utan undantag.

Mass-Tech
2005-10-16, 20:34
Då gör du av med all energi du äter. Antingen underskattar du din energiförbrukning eller överskattar ditt energiintag. Eller båda sakerna. Du måste äta mer energi (kalorier) än du gör av med för att öka i kroppsvikt. Går du inte upp, så äter du helt enkelt inte tillräckligt i förhållande till vad du förbrukar.

Ett proteintillskott kan ge extra protein och energi och är ett bra investering, men det är först och främst energiintaget, dvs vad du äter som helhet, som du behöver se över. Du måste äta mer, om du inte går upp trots att du vill.
Håller med, jävlig många tror dom äter tillräckligt, trodde själv jag låg på 4000kcal men räknade en dag, låg på knappt 3000, förstod rätt snabbt varför jag inte gick mer i vikt längre.