handdator

Visa fullständig version : Varför kan man sätta sig in i denna situation så enkelt och bra?


Bjorne
2005-10-16, 07:27
http://www.albinoblacksheep.com/flash/monkeybeer.php

Dvs. att vakna upp sådär äkligt bakfull och inte ha en susning om vart man är?

Jax
2005-10-16, 08:09
Kan man?

Bjorne
2005-10-16, 08:20
Kan man?Absolut, inte den exakta biten med apan då, men att ens första tanke när man vaknar är en sådan som ger en ångest och skapar förvirring.

Jax
2005-10-16, 08:22
Absolut, inte den exakta biten med apan då, men att ens första tanke när man vaknar är en sådan som ger en ångest och skapar förvirring.
Har aldrig förstått det där med ångest och att ha glömt kvällen innan. Mitt minne är alltid intakt. Sen slås som tur är inte mina hjärnfunktioner av helt och hållet av alkohol utan de fungerar tillräckligt mycket för att jag inte ska göra bort mig så mycket så att jag måste ha ångest.

Bjorne
2005-10-16, 08:25
Har aldrig förstått det där med ångest och att ha glömt kvällen innan. Mitt minne är alltid intakt. Sen slås som tur är inte mina hjärnfunktioner av helt och hållet av alkohol utan de fungerar tillräckligt mycket för att jag inte ska göra bort mig så mycket så att jag måste ha ångest.Trötthet i kombination med att man krökat med "fel folk" kan ge det slutresultat för min och många med mig del.

MUGEN
2005-10-16, 08:55
nog för att det händer att det blir lite för mycket under en och samma kväll, men minnet hos mig är i 7 fall av 10 relativt intakt morgonen därpå, och det är inget positivt med tanke på att man då minns all skit man utfört kvällen innan. *grr*