handdator

Visa fullständig version : Kosttillskott i Staterna


donpedro
2005-10-14, 05:13
Jag har flyttat till Kalifornien och ska plugga här ett tag.

Idag var jag inne i en GNC Livewell butik som säljer kosttillskott och skulle handla lite. Jag hittade hundra sorters proteiner och massa olika gainers men när jag frågade tjejen i kassan om vanliga kolhydrater skakade hon bara på huvudet och undrade om jag inte var klok... *screwy*

Är det någon som varit i usa eller vet nån sida att beställa från på internet som tillhandahåller kolisar..

Det verkar nästan som om low-carb har stigit en del folk här åt huvudet..

:whipped:

WHITEFOLKS
2005-10-14, 05:20
Precis som här så brukar "öl/vin" affärer ha det. Annars funkar många affärer där de säljer "ekologisk" mat och sånt. Ställen som har gryn och bönor i bulk osv. Tror de har trader joe i kalifornien, mother earth är ett annat exempel på sådan kedja. Sådana affärer brukar ha dextrose eller maltodextrin också.

mmartin
2005-10-14, 19:59
don pedro, du har PM!

Mass-Tech
2005-10-14, 20:03
Jag har flyttat till Kalifornien och ska plugga här ett tag.

Idag var jag inne i en GNC Livewell butik som säljer kosttillskott och skulle handla lite. Jag hittade hundra sorters proteiner och massa olika gainers men när jag frågade tjejen i kassan om vanliga kolhydrater skakade hon bara på huvudet och undrade om jag inte var klok... *screwy*

Är det någon som varit i usa eller vet nån sida att beställa från på internet som tillhandahåller kolisar..

Det verkar nästan som om low-carb har stigit en del folk här åt huvudet..

:whipped:
Kolla in någon MAX Muscle affär istället.

mangemani
2005-10-14, 20:11
ja dom är inte kloka dom där jenkarna *screwy*