handdator

Visa fullständig version : min kost


råkkare
2005-10-13, 21:36
Join Date: Apr 2005
Posts: 138

så här käkar jag 0ch det funkar bra

Frukost havergrynsgröt och äppelmos... en vassle drink 2 skivor fullkornsbröd med keso och kalkon

Mellanmål 2 skivor fullkornsbröd med tonfisk på eller nått annat prottepålägg + vassle

lunch 200-300 gram kyckling 100 g ris och grönsaker

mellanmål samma som förra målet + vassle

middag samma som lunch

kvällsmål mjölkprotein + några mackor med kalkon


Mitt mål är att öka i muskelmassa...jag är 183 lång och väger 93 kilo och tränar väldigt tung med 4-6 reps..,till januari blir det deff..jag har inte ökat något den sista tiden i muskelmassa,men ökade markant den första tiden på bulken någon som har nån synpunkt på vad man kan lägga till och ändra...tack på förhand

supremo
2005-10-13, 21:38
Var ligger träningen och målen runt den?

råkkare
2005-10-13, 21:40
Var ligger träningen och målen runt den?


Målet är att öka i muskelmassa..har ökat ca 6 kilo men nu har jag stått stilla ett bra tag...har visserligen laggt till 4 /30 minuters pass med cardio men känner att jag inte vill öka på kosten utan vill ha råd om vad man kan lägga till som är näringsrikt men nyttigt...har inte tid att lägga in flera mål

supremo
2005-10-13, 21:42
Målet är att öka i muskelmassa..har ökat ca 6 kilo men nu har jag stått stilla ett bra tag...har visserligen laggt till 4 /30 minuters pass med cardio men känner att jag inte vill öka på kosten utan vill ha råd om vad man kan lägga till som är näringsrikt men nyttigt...har inte tid att lägga in flera mål
Okej, men NÄR under dagen brukar du träna?
Vad äter du efter träningspasset?

råkkare
2005-10-13, 21:48
Okej, men NÄR under dagen brukar du träna?
Vad äter du efter träningspasset?


Efter träningspasset blir det gainer och sedan middagen..jag äter inte mer än det ...dte borde finnas nått livsmedel som ger bra värden,för nu står jag helt stilla