handdator

Visa fullständig version : SÄnds Mr. O PÅ NÅn Tv Kanal Snart?


Ekonom
2005-10-13, 19:28
som rubriken... nån som vet fan förstår om inte eurosport sänder luciapokalen, men bb tävlingarnas rolls royce: Mr. O är det ju bara skamligt om de inte sänder...

sunkan
2005-10-13, 19:29
som rubriken... nån som vet fan förstår om inte eurosport sänder luciapokalen, men bb tävlingarnas rolls royce: Mr. O är det ju bara skamligt om de inte sänder...
skulle inte tro de. Du får nog ladda hem

Allan
2005-10-13, 19:33
Kan sändas som webbTV. Kolla de stora amerikanska siterna.

allan

Beast
2005-10-13, 19:35
Jag har letat överallt och det ser helt jävla dött ut :(
Skriv gärna här om du hittar nånstans! Kosta vad det vill.

Bucyrus
2005-10-13, 19:36
Ska sändas pay-per-view. Osäker om det funkar på den här sidan atlanten. http://www.2005olympia.com/new/update.htm

Cerberus
2005-10-13, 19:39
ska sändas på www.bodybuilding.com

har jag läst där iaf.

Bucyrus
2005-10-13, 19:39
Kolla in den här: www.indemand.com klicka på events....

Bucyrus
2005-10-13, 19:50
Pay-per-view sänds bara genom ett antal kabeloperatörer i USA. Enligt inDemand.com's egen sida......så vi andra får väl försöka med något annat :)

Beast
2005-10-13, 20:45
Bucyrus: Funkade den sidan du gav? Fattade inte den sidan alls.

ingen av dom andra funkar har kollat innan, och bodybuilding.com kommer inte sända själva showen.

Dissector
2005-10-13, 21:14
Finns redan tråd.

Mja, hursomhelst. Jag ringde Eurosport i augusti och de tänkte inte sända nej. Fruktansvärt tråkigt. De kan inte skippa ett par timmar av kvalmatcherna i tunisiens biljardmästerskap för att visa världens största kroppsbyggartävling. Tycker det är rejält kasst. Okej, Bodybuilding kanske inte är så extremt utbrett relativt sett, men man kan ju tro att fler skulle kolla på Mr Olympia än någon biljardmatch iallafall. Tråkigt som sagt.

Pay-per-view verkar tydligen bara gå i USA och Kanada verkar det som. Lär med andra ord bli ganska knepigt att se tävlingen live :/ Jag som är så sjukt spänd inför the Big O just nu =)

Bjorne
2005-10-13, 21:18
Om jag får tillstånd av Kolo-crew kan jag lägga upp finalen (i alla fall) på lämpligt ställe när det väl släppts och posta här.

pilt77
2005-10-13, 21:38
hela tävlingen finns ju ute på nätet några timmar efter att den har sänts i USA. Bara att ladda hem på söndagsmorgonen och glo, det är ju kanppast så att det kommer stå på förstasidan i morgontidnigen vem som vann så det är ju ingen risk att få reda på resultatet innan man sett tävlingen.

Dissector
2005-10-13, 21:41
hela tävlingen finns ju ute på nätet några timmar efter att den har sänts i USA. Bara att ladda hem på söndagsmorgonen och glo, det är ju kanppast så att det kommer stå på förstasidan i morgontidnigen vem som vann så det är ju ingen risk att få reda på resultatet innan man sett tävlingen.

Går det verkligen så snabbt? Isåfall är det ju ett plus, men det är ju ändå inte riktigt samma grej. Lite som att spela in en final i en fotbollsmatch och se dagen efter. Man vill se det samtidigt som det sker, det är ju det optimala. Men om den är ute så snabbt så är det ju givetvis bra iallafall!

Cerberus
2005-10-13, 21:52
grymt! imorgon är det Wild Card Showdown ;)

Hoppas David Henry går vidare.

Sjukt kasst att Eurosport inte sänder Mr Olympia, borde va intressantare med BB än biljard på tv liksom :P

Hoppas kroppsbyggning blir mer mainstream..

Langster
2005-10-13, 22:28
Anledningen till att det inte sänds på Eurosport är väl rätt enkel?
Det är för dyrt att köpa in för att för få skulle kolla på det. Utanför hardcoregymmen och forumen är det inga som ens vet om att det är mr Olympia nu och ingen bryr sig. Och då vill inga företag köpa reklamplats under programmets gång.
Frågan är dessutom hur många företag som vill förknippas med bodybuilding? Alltså rätt få vill att deras reklam ska synas under ett sådant program (samma anledning till att det inte visas porr på reklamfinansierad TV), än mindre vara "presentatör" av programmet (en sådan sponsor krävs typ numera för att ha råd att sända större evenemang).

Kwon
2005-10-13, 23:15
Om jag får tillstånd av Kolo-crew kan jag lägga upp finalen (i alla fall) på lämpligt ställe när det väl släppts och posta här.

Du kan ju skicka PM te Allan o smöra lite så kanske det går

Cerberus
2005-10-13, 23:21
ja annars finns ju väl valda forum för den saken, flashback.se mån tro?

TrasMannen
2005-10-14, 07:36
Anledningen till att det inte sänds på Eurosport är väl rätt enkel?
Det är för dyrt att köpa in för att för få skulle kolla på det. Utanför hardcoregymmen och forumen är det inga som ens vet om att det är mr Olympia nu och ingen bryr sig. Och då vill inga företag köpa reklamplats under programmets gång.
Frågan är dessutom hur många företag som vill förknippas med bodybuilding? Alltså rätt få vill att deras reklam ska synas under ett sådant program (samma anledning till att det inte visas porr på reklamfinansierad TV), än mindre vara "presentatör" av programmet (en sådan sponsor krävs typ numera för att ha råd att sända större evenemang).


Offtopic:
Hahaha, tänk om man hade en hallåa till porr på teve.

"Och nu till nästa avsnitt av "Rocco on world tour". I detta avsnitt ser vi rocco Siffredi åka till polen, i början får vi se honom på rundtur i warsaw för att snabbt plocka upp de 4 första tjejerna på stan som han övertalar att ha sex med genom att daska dom hårt i röven och ber dom blotta sig mitt bland folk. Kom ihåg: Alla tjejer i filmen tar den i 2:an"

Mass-Tech
2005-10-14, 08:02
Har för mig att man kan se genom FLEXONLINE eller BBD.

Jay-Z
2005-10-14, 08:06
Offtopic:
Hahaha, tänk om man hade en hallåa till porr på teve.



Det har man ju haft. Ylva-Maria Thompson. :)

tp_88
2005-10-14, 08:17
Om jag får tillstånd av Kolo-crew kan jag lägga upp finalen (i alla fall) på lämpligt ställe när det väl släppts och posta här.
Låter som en MYCKET bra idé! :)