handdator

Visa fullständig version : Max Anabol


VisegraD
2005-10-13, 11:20
Hej är det nån som vet nåt om max anabol skulle behöve nåt som hjälper enbart musklerna på vägen finns det nåt ni rekomenderar Tacksma För alla svar M.V.H Faruk

Nitrometan
2005-10-13, 12:28
Vad är det? :confused:

Cloud
2005-10-13, 13:21
vem är Max Anabol?

VisegraD
2005-10-13, 16:59
Det är preparat spm hjälper på vägen ska vara bra för att bygga muskler fort :hbang:

Catstyle
2005-10-13, 17:04
Med ett sånt namn funkar det garanterat skitbra! :hbang:

Mass-Tech
2005-10-13, 17:05
Det är preparat spm hjälper på vägen ska vara bra för att bygga muskler fort :hbang:
I så fall är det skit.

Ninjasmurf
2005-10-13, 17:17
innehållet verkar vara tribulus + lite annat skit... är inte funka för någon med fungerande hormonproduktion

fonzie
2005-10-13, 19:22
Någon med nedsatt hormonproduktion då? Framkallar den både testosteron och östrogen?

Ninjasmurf
2005-10-13, 20:04
Någon med nedsatt hormonproduktion då? Framkallar den både testosteron och östrogen?
om du är en 75 årig gubbe eller förlorat ena testikeln så kanske den hjälper, men vi snackar om några få % förbättring. En bra kost, med tillräcklig vila och bra träning är 1000 gånger mer anabol än ett piller med lite örter

Beast
2005-10-13, 20:18
om du är en 75 årig gubbe eller förlorat ena testikeln så kanske den hjälper, men vi snackar om några få % förbättring. En bra kost, med tillräcklig vila och bra träning är 1000 gånger mer anabol än ett piller med lite örter

75 bast är endå lite att ta i. Om man är över 30 bast tycker jag det kan vara värt att testa, med detta sagt är det inte något som till 100% hade funkat då men väl värt 1 test iaf. Då snackar vi tribulus och inget "max anabol" hade aldrig köpt nåt med det namnet.

Ninjasmurf
2005-10-13, 21:23
75 bast är endå lite att ta i. Om man är över 30 bast tycker jag det kan vara värt att testa, med detta sagt är det inte något som till 100% hade funkat då men väl värt 1 test iaf. Då snackar vi tribulus och inget "max anabol" hade aldrig köpt nåt med det namnet.
Jo 75 kanske är lite mycket, men det man glömmer är att det i bästa fall ändå bara rör sig om några få % förbättring, och då ska att andra och skötas väl (kost, vila och träning) annars gör det knappast någon skillnad

Cidersson
2005-10-14, 06:32
Hej är det nån som vet nåt om max anabol skulle behöve nåt som hjälper enbart musklerna på vägen finns det nåt ni rekomenderar Tacksma För alla svar M.V.H Faruk

Jag har testat både Max Anabol och Tribustack från MaxMuscle och kan rekomendera TribuStack starkt. Den har gett både mig och mina vänner stora ökningar (du får finnar som bara den dock).

Men sen är det fortfarande så att sköter du inte kosten, träningen, vilan till 100% så kommer inte "små-tillskotten" att hjälpa speciellt mycket.

Pez
2005-10-14, 13:00
Jag har testat både Max Anabol och Tribustack från MaxMuscle och kan rekomendera TribuStack starkt. Den har gett både mig och mina vänner stora ökningar (du får finnar som bara den dock).

Men sen är det fortfarande så att sköter du inte kosten, träningen, vilan till 100% så kommer inte "små-tillskotten" att hjälpa speciellt mycket.
En grej som jag vill att ni alla tar er en funderare på.. varför är det alltid nybörjare i 16-20årsåldern som får de bästa resultaten av "insertcoolnamemegahär"-tillskott? :/

Cidersson
2005-10-14, 13:42
En grej som jag vill att ni alla tar er en funderare på.. varför är det alltid nybörjare i 16-20årsåldern som får de bästa resultaten av "insertcoolnamemegahär"-tillskott? :/

Om vi ska gå in på om det är värt det eller inte så är väl det personligt, och även om vissa personer kanske får mer psykologisk än fysisk peppning av vad du kallar "insertcoolnamemegahär"-tillskott så kan det ändå vara värt det.

Har man inte testat produkten har man ingen talan.

King Grub
2005-10-14, 13:45
Har man inte testat produkten har man ingen talan.

Jo, det har man. "Funkar för mig" finns i många fall inte. Ett substrat som påverkar (eller inte påverkar) människan på ett sätt påverkar inte någon annan helt annorlunda i 9 fall av 10. Tribulus, t ex, har ingen anabol verkan, vare sig direkt eller indirekt, på unga friska individer.

Många av dom som Pez nämner befinner sig i sin naturliga tillväxtfas och får för sig att den vikt- och muskelökning dom upplever beror på preparat dom stoppar i munnen...

Psykologisk boost för många är jag helt med på.

Cidersson
2005-10-14, 16:08
Jo, det har man. "Funkar för mig" finns i många fall inte. Ett substrat som påverkar (eller inte påverkar) människan på ett sätt påverkar inte någon annan helt annorlunda i 9 fall av 10. Tribulus, t ex, har ingen anabol verkan, vare sig direkt eller indirekt, på unga friska individer.

Många av dom som Pez nämner befinner sig i sin naturliga tillväxtfas och får för sig att den vikt- och muskelökning dom upplever beror på preparat dom stoppar i munnen...

Psykologisk boost för många är jag helt med på.

Det är ju just det jag förespråkar. Men jag tycker det är fel att säga att ALLA "insertcoolmeganamehere"-produkter inte fungerar. Forskningen går ju framåt och att säga att alla produkter är skit stämmer inte.

Sen för det andra har jag testat många produkter men fått dåliga/inga effekter av alla, de enda två jag rekommenderar till någon är Träningsaktivatorn från Skip och just TribuStack från Max Muscle.

smalisen
2005-10-15, 13:21
Vem fan tog bort mitt inlägg? Tribustack innehåller DHEA!! Ät inte det!