handdator

Visa fullständig version : TräningsActivator?


BeatNec
2005-10-12, 20:26
någon som har testat TräningsActivator från Skip?

"TRÄNINGSAKTIVATOR
Är ditt mål att prestera toppstyrka? SKIPs
TRÄNINGSAKTIVATOR stimulerar utsöndringen
av både adrenalin och testosteron
så att du orkar ta i.
TRÄNINGSAKTIVATOR är framtagen med
tanke på dig som tränar hårt och seriöst.
Den ger en kraftigare stimulering än RX
OPTIMIZER och effekten håller i sig längre.
Träningsaktivator är särskilt användbar
under perioder av träning med tunga vikter.
Träningsaktivator ger en kraftig stimulering
av adrenalin- (det s.k. stridshormonet) och
testosteronutsöndringen. Produkten påverkar
kroppens kvävebalans positivt vilket betyder
ökad muskeltillväxt och styrka. Den ökar
även din uthållighet och återhämtning avsevärt
under träning.
Efter intaget kommer det att kännas lätta
stickningar i huden, värme och lätt hudrodnad,
vilket dock avtar efter ca 15 min.
Detta är en normal effekt av TRÄNINGSAKTIVATORN.
"

BeatNec
2005-10-12, 20:40
VARJE DOS GER:
ß-Alanin 4 000 mg
Ginseng 1 000 mg
Magnesium 500 mg
Vitamin B6 (Pyridoxin) 200 mg
Vitamin C 200 mg
Vitamin B12 (Kobalamin) 100 mcg
Vitamin B5 (Pantoten) 100 mg
Guarana 300 mg

Jarod
2005-10-12, 20:57
Jag har testat för många år sedan. Det som händer är att man blir lite rödmosig i huden och att det sticker/kliar framför allt på huvudet. Om det gör något som det påstår sig är jag mer tveksam till. Jag kommer inte ihåg helt ärligt... :)

BeatNec
2005-10-13, 14:48
haha ja de där lät ju sådär lagom bra :D

...så tråkigt att de inte kan dyka upp något som verkligen funkar *whatever*

tycker knappt att kreatin märks kanske att man klarar att köra på lite högre "% av max" i ett sett men de e nog marginellt...

Cidersson
2005-10-14, 06:37
Jag har testat Träningsaktivatorn och är HELT förälskad i den.
Jag vet vänner och bekanta som testat utan någon effekt och andra som blivigt helt blodstörstiga av den :)

Av alla prestationshöjare jag har testat så är träningsaktivatorn den absolut bästa, men den kostar ju därefter också (500 för en burk väl?).

Om du har någon polare som äger lite så be att få köpa en dos av honom och se om du reagerar bra på den.

Tänk bara på att du pausar med den om du väljer att använda den.
Man kör träningsaktivatorn i 4 veckor sen vilar man från den i 4v osv.

MUGEN
2005-10-14, 09:11
VARJE DOS GER:
ß-Alanin 4 000 mg
Ginseng 1 000 mg
Magnesium 500 mg
Vitamin B6 (Pyridoxin) 200 mg
Vitamin C 200 mg
Vitamin B12 (Kobalamin) 100 mcg
Vitamin B5 (Pantoten) 100 mg
Guarana 300 mg


vitaminer + sedvanliga naturliga energizers och ß-Alanin.. luktar bull, skulle inte lagt ut ett öre *screwy*

Cidersson
2005-10-14, 09:27
vitaminer + sedvanliga naturliga energizers och ß-Alanin.. luktar bull, skulle inte lagt ut ett öre *screwy*

Oavsett vad den innehåller och vad doserna ger så är den erkänt bra. Det är alltid värt att testa.

HC77
2005-10-14, 10:27
500 spänn *screwy* . Innehållet är inte värt mer än ett par tior. Snacka om bra förtjänst per burk

Fairing
2005-10-14, 11:43
Beta alanin är ganska dyrt så därav priset. :)

MUGEN
2005-10-14, 12:15
Oavsett vad den innehåller och vad doserna ger så är den erkänt bra. Det är alltid värt att testa.

förstå mitt resonemang, jag tvivlar inte på att 9 av 10 kosttillskot oavsett form har någon effekt.. frågan man alltid skall ställa sig är om priset på tillskottet är motiverat i förhållande till effekten?

Cidersson
2005-10-14, 13:44
förstå mitt resonemang, jag tvivlar inte på att 9 av 10 kosttillskot oavsett form har någon effekt.. frågan man alltid skall ställa sig är om priset på tillskottet är motiverat i förhållande till effekten?

Ja jag håller med, men han kommer aldrig få svar på sin fråga om han inte testar. Därför rekommenderade jag just precis att försöka få tag i en En-dags-dos för att slippa lägga ut 500:- på något som kanske inte ens fungerar för honom.

jwzrd
2005-10-14, 14:11
Men.. vadå fungerar? Produkten innehåller uppiggande medel (guaranda som innehåller koffein) och beta-alanin som så vitt jag vet också är det. Hur skulle det inte kunna fungera? Lär vara oändligt mycket billigare att knallat till apoteket och köpa koffeinpiller om det är uppåt man är ute efter.

Det här är bara ännu en av alla produkter för upper teen-byggare som köper dyraste och ballaste tillskotten just för att dom är balla.

Ditt "du vet inte förrän du testat"-argument kan du hejda dig en smula med också för jag antar att du inte vet vilka effekter hundprutt har på bicepsmåttet? Har du testat?

Cidersson
2005-10-14, 16:10
Men.. vadå fungerar? Produkten innehåller uppiggande medel (guaranda som innehåller koffein) och beta-alanin som så vitt jag vet också är det. Hur skulle det inte kunna fungera? Lär vara oändligt mycket billigare att knallat till apoteket och köpa koffeinpiller om det är uppåt man är ute efter.

Det här är bara ännu en av alla produkter för upper teen-byggare som köper dyraste och ballaste tillskotten just för att dom är balla.

Ditt "du vet inte förrän du testat"-argument kan du hejda dig en smula med också för jag antar att du inte vet vilka effekter hundprutt har på bicepsmåttet? Har du testat?

Och det är ack så mycket billigare att äta 20 portioner gröt än att lägga ner oändligt mycket pengar på proteinpulver... Moget argument.