handdator

Visa fullständig version : Vill du bryta tungan?


MasterChief
2005-10-12, 14:44
Kör de här fort utan avbrott :D :

Tre häxor tittar på tre Swatch klockor. Vilken häxa tittar på vilken Swatch klocka?

Och nu det hela på engelska....

Three witches watch three Swatch watches. Which witch watch which Swatch watch?



Sen för de som är jäkligt stabila i gomseglet:

Tre könsopererade häxor tittar på tre Swatch klockknappar. Vilken könsopererad häxa tittar på vilken Swatch klockknapp?

Och nu det hela på engelska....

Three switched witches watch three Swatch watch switches. Which switched witch watch which Swatch watch switch.

Fan, det är kanske bara är jag som tycker sånt här är kul. *innocent*

Larsson
2005-10-12, 14:46
Riktigt svårt att säga de engelska.

King Grub
2005-10-12, 14:47
Jag som tycker "Packa pappas kappsäck" är svårt nog.

Mental
2005-10-12, 14:54
Jag som tycker "Packa pappas kappsäck" är svårt nog.

"Kvistfritt kvastskaft" är svårare när man får upp farten.

s_himself
2005-10-12, 14:54
Jag som tycker "Packa pappas kappsäck" är svårt nog.


sex laxar i en laxask :(

King Grub
2005-10-12, 14:55
Jag har inga som helst problem med någon av dom två ovanstående. "Packa pappas kappsäck" däremot är förödande. Dom i första inlägget törs jag inte ens prova. Tungan känns som en frukostkorv.

MilkmaN
2005-10-12, 14:57
äh när jag försöker säga något fort sluddrar jag bara.

Progzilla
2005-10-12, 14:58
Haha!


Which witch watch which Swatch watch?
Fast där blir det nog Which witch watches which Swatch watch, ifall vi ska hålla oss till korrekt engelska.

Klarar ni av att översätta detta:

Three Swatch watch switching witches watched switched Swatch watch witches switch Swatch watches with Swatch watch switching witches.
Which switched Swatch watch switching witches switched Swatch watches with Swatch watch switching witches?

Larsson
2005-10-12, 15:01
Tänker inte ens försöka :)


Three Swatch watch switching witches watched switched Swatch watch witches switch Swatch watches with Swatch watch switching witches.
Which switched Swatch watch switching witches switched Swatch watches with Swatch watch switching witches?

mystic[-_-]
2005-10-12, 15:10
haha detta var skoj :thumbup: mer sånt

AFanatic
2005-10-12, 15:11
Haha den första gick ju bra, men väl på den engelska varianten - efter halva började jag asgarva. :D

Jense
2005-10-12, 15:12
haha.. tre laxar i en lask aks är fin. :D


switc watch tch tch tch fick jag det till ungifär

hasse36
2005-10-12, 15:16
Haha!


Fast där blir det nog Which witch watches which Swatch watch, ifall vi ska hålla oss till korrekt engelska.

Klarar ni av att översätta detta:

Three Swatch watch switching witches watched switched Swatch watch witches switch Swatch watches with Swatch watch switching witches.
Which switched Swatch watch switching witches switched Swatch watches with Swatch watch switching witches?Ha, enkelt!

"Drei aufgepaßte Bewachung-Schaltungshexen Swatch schielten BewachunghexeschalterSwatch Swatch Bewachungen mit Bewachung-Schaltungshexen Swatch. Welches schielt der Bewachungschaltung Swatch geschaltene Bewachungen Swatch Hexen mit Bewachung-Schaltungshexen Swatch?"

Larsson
2005-10-12, 15:17
Ja nu blev det ju genast lite enklare ;)


"Drei aufgepaßte Bewachung-Schaltungshexen Swatch schielten BewachunghexeschalterSwatch Swatch Bewachungen mit Bewachung-Schaltungshexen Swatch. Welches schielt der Bewachungschaltung Swatch geschaltene Bewachungen Swatch Hexen mit Bewachung-Schaltungshexen Swatch?"

MasterChief
2005-10-12, 15:18
Finns det ingen finne som kan översätta skiten till finska?
Kanske till och med slår Hasses tyska variant. :D

jwzrd
2005-10-12, 15:21
Finns det ingen finne som kan översätta skiten till finska?
Kanske till och med slår Hasses tyska variant. :D

Kolme perkele kellosaatana!

Progzilla
2005-10-12, 15:23
Bra hasse! Svara på denna fråga då:

Q: What Swatch watch was switched when Swatch watch watching switched witches switched switched Swatch watch switching witches' switched Swatch watches?

Progzilla
2005-10-12, 15:24
Kolme perkele kellosaatana!
Ja det var ju ganska nära... *cry*

sunkan
2005-10-12, 15:25
ведьмы переключения вахты Swatch наблюдали, как переключенные вахты Swatch переключателя ведьм вахты Swatch с Swatch наблюдали ведьм переключения. Переключило вахты Swatch переключения вахты Swatch переключенные ведьмами с ведьмами переключения вахты Swatch? :laugh:

hasse36
2005-10-12, 15:28
Bra hasse! Svara på denna fråga då:

Q: What Swatch watch was switched when Swatch watch watching switched witches switched switched Swatch watch switching witches' switched Swatch watches?

Ha, lika enkelt.

"Was Bewachung Swatch wurde geschalten, als die Bewachung Swatch, die geschaltene Hexen aufpaßt, geschaltene Bewachungen Swatch der geschaltenen Bewachungschaltungshexen Swatch schielt?"

jwzrd
2005-10-12, 15:28
Ja det var ju ganska nära... *cry*

Hehe :)

sunkan
2005-10-12, 15:28
Ha, lika enkelt.

"Was Bewachung Swatch wurde geschalten, als die Bewachung Swatch, die geschaltene Hexen aufpaßt, geschaltene Bewachungen Swatch der geschaltenen Bewachungschaltungshexen Swatch schielt?"

det där är en översättning, inget svar