handdator

Visa fullständig version : Super Stacker...


LAKE
2002-07-08, 08:01
hej.
Jag är ny här, men undrar om det finns nån som kan hjälpa mig!
köpte nyss Super Stacker frånn Poweshopen och doseringen står på tyska och jag undrar om nån kan hjälpa mig men översättningen....

Dosering: Neem 1 capsule in met voldoende water. Neem niet mer dan 1 capsule per dag. Niet bedoeld voor minderjarigen.......

betyder det typ: en capsel en gång /dag?? Inte för minderåriga??
tacksam för svar....

robertk
2002-07-08, 09:27
Det e holländska bara så du vet :)

/r

LAKE
2002-07-08, 10:08
Ååå
Det hjälpte mig oerhört mycket att veta ;)
hehe. jaja två åt gången verkar funka bra iaf...

Chris
2002-07-08, 11:22
"betyder det typ: en capsel en gång /dag?? Inte för minderåriga??
tacksam för svar...."

Ja om man ska lita på mina tyskakunskaper så betyder det precis vad du skrev. Det är kanske inte så bra att du tar 2 i taget då...

robertk
2002-07-08, 11:37
"Ta bara en kapsel med tillräckligt/lämpligt mycket vatten. Ta inte mer än en kapsel per dag. Ej lämpligt för minderåriga."

Kom på att jag har en sydafrikansk kollega.. Afrikaans liknar holländska :).

mvh, r

Jeff_24
2002-08-13, 07:18
Jag beställde också från xxxxxxxxx De rekommenderar 2 tabletter/dag, frukost och lunch i samband med måltid. En med stor kropp kan behöva ta mer, en med liten kropp kan behöva ta mindre.

Hog
2002-08-13, 07:44
Varje dag när jag läser på Kolozzeum blir jag imponerad av hur jävla korkade vissa människor är
Hur kan man köpa produkter med en Tysk/Hollänsk etikett och inte veta någonting om produkten???!!!!

Verkar vara jävligt seriöst tränande människor.
I Sverige måste Kosttillskott/Livsmedel ha SVENSK ETIKETT.

För övrigt tror jag att det är den gamla kåkfararen från naturens droger som äger Powershopen, seriöst och handla från den gode LASSE

:smash: