handdator

Visa fullständig version : vatten som man dushar


Hannes
2005-10-11, 08:49
vatten som man dushar och kroppen suger åt sig, det försvinner väll på kvällen eller hur många timmar min tar de?

Tolkia
2005-10-11, 08:51
Det kan inte vara många droppar vatten ... :D

s_himself
2005-10-11, 08:52
Det kan inte vara många droppar vatten ... :D


vadå, jag ser ut som en badboll när jag går ut ur duschen :D

eller snarare som ett russin ;)

JJ
2005-10-11, 08:52
Best of...?

daja
2005-10-11, 09:01
vatten som man dushar och kroppen suger åt sig, det försvinner väll på kvällen eller hur många timmar min tar de?
det rinner ut på lakanet efter några timmar, därav namnet vattensäng

JJ
2005-10-11, 09:03
Kan man dra slutsatsen att om man har torr hy så är huden törstig? Blir man full om man har alkohol i ansiktsvattnet?

Tolkia
2005-10-11, 09:14
Blir man full om man har alkohol i ansiktsvattnet?
Nä, men om man dricker det - därav att "allmänt" rak- och ansiktsvatten brukar vara inlåst på äldreboenden ... :D

JJ
2005-10-11, 09:20
Nä, men om man dricker det - därav att "allmänt" rak- och ansiktsvatten brukar vara inlåst på äldreboenden ... :D

Jag minns mina ljuva tonår då de allra tuffaste kidsen drack parfym. Det enda som slog det var de som kokade folköl för att ta bort vattnet och således få starköl.

s_himself
2005-10-11, 09:22
Jag minns mina ljuva tonår då de allra tuffaste kidsen drack parfym. Det enda som slog det var de som kokade folköl för att ta bort vattnet och således få starköl.


ahh, här koka dom parfymen så dom bara fick kvar alkoholen.

JJ
2005-10-11, 09:24
ahh, här koka dom parfymen så dom bara fick kvar alkoholen.
:D

Ninjasmurf
2005-10-11, 10:01
koka folköl och parfym låter riktigt smart, speciellt med tanke på att alkohol kokar vid 78 grader....

Davil
2005-10-11, 10:10
koka folköl och parfym låter riktigt smart, speciellt med tanke på att alkohol kokar vid 78 grader....

Haha...precis vad jag tänkte skriva själv :)

koka folköl så blir det lättöl, om man inte fångar upp ångorna igen :D

Ninjasmurf
2005-10-11, 10:11
Haha...precis vad jag tänkte skriva själv :)

koka folköl så blir det lättöl, om man inte fångar upp ångorna igen :D
alkohol-ångs ansikts dusch :cool:

s_himself
2005-10-11, 10:44
alkohol-ångs ansikts dusch :cool:


alkohol ång_est? :D

skaparn
2005-10-11, 10:52
Cameron Diaz sägs tvätta ansiktet endast i Evian. Det måste ju vara för att när hennes hy suger åt sig vattnet så smakar det bättre ifall det är hennes favoritvatten. Jag duschar därför alltid i årgångsviner, inte för torra bara, måste tänka på min fräschör.

Piranha
2005-10-11, 10:54
Vad elaka ni är , killen kanske har allvarliga problem med kroppsbehåringen och undrar varför sängen är blöt när han lägger sig efter dushat ..

Jet
2005-10-11, 10:55
Jag minns mina ljuva tonår då de allra tuffaste kidsen drack parfym. Det enda som slog det var de som kokade folköl för att ta bort vattnet och således få starköl.

Eftersom skåningar ska vara värst så kan jag meddela att härnere doppades det då och då en tampong i sprit som trycktes upp i anus för att uppnå ett härligt rus.
Förutom det faktum att de som gjorde detta sällan satt "längst fram i klassen" som det brukar heta, fick de ofta uppsöka närmaste sjukhus för omplåstring av sönderbränt arsle.

Piranha
2005-10-11, 10:55
Jag minns mina ljuva tonår då de allra tuffaste kidsen drack parfym. Det enda som slog det var de som kokade folköl för att ta bort vattnet och således få starköl.


Tsk tsk ... söderpack ..

Sluta drick rakvattnet ..

Jet
2005-10-11, 10:56
Vad elaka ni är , killen kanske har allvarliga problem med kroppsbehåringen och undrar varför sängen är blöt när han lägger sig efter dushat ..

Men mitt "vatten" stelnar i de nedre regionerna, vad kan det bero på? Är det kanske glukos som läcker ut vid vila?

Action
2005-10-11, 10:56
vatten som man dushar och kroppen suger åt sig, det försvinner väll på kvällen eller hur många timmar min tar de?

Ska man tävla inom Fitness eller Body Building rekommenderas minst 2 veckor utan dusch. Allt för att se så torr ut som möjligt. *flex*

Piranha
2005-10-11, 10:58
Men mitt "vatten" stelnar i de nedre regionerna, vad kan det bero på? Är det kanske glukos som läcker ut vid vila?


GRATTIS , du har äntligen kommit i puberteten !!!

Jet
2005-10-11, 10:59
Ska man tävla inom Fitness eller Body Building rekommenderas minst 2 veckor utan dusch. Allt för att se så torr ut som möjligt. *flex*

Man kan även tejpa för öron och näsa för att verkligen säkerställa att ingen vätska tränger in (ett exempel tagit ur verkliga livet faktiskt)....

Jet
2005-10-11, 10:59
GRATTIS , du har äntligen kommit i puberteten !!!

Min gode vän, jag har varit i puberteten så många ggr under mitt liv att jag tappat räkningen.....

Action
2005-10-11, 11:00
Man kan även tejpa för öron och näsa för att verkligen säkerställa att ingen vätska tränger in (ett exempel tagit ur verkliga livet faktiskt)....

Är det sant.. :laugh: Berätta vem.. :naughty:

Jet
2005-10-11, 11:03
Är det sant.. :laugh: Berätta vem.. :naughty:

Tänker jag inte göra, han är dock bror till en mycket framstående byggare härifrån, mer säger jag inte...

VÄLDIGT OT: Vet även en "kändis" som en period vägde sin avföring under diet för att se hur mycket "som försvann" efter de olika måltiderna.


Och folk gnäller om att preppen skulle vara det värsta, haha

Piranha
2005-10-11, 11:04
Tänker jag inte göra, han är dock bror till en mycket framstående byggare härifrån, mer säger jag inte...

VÄLDIGT OT: Vet även en "kändis" som en period vägde sin avföring under diet för att se hur mycket "som försvann" efter de olika måltiderna.


Och folk gnäller om att preppen skulle vara det värsta, haha


Person 2 där är väl allmänt känt

Action
2005-10-11, 11:06
Person 2 där är väl allmänt känt

Ja den kände jag redan till... Det gäller att ha full kontroll på in&ut processerna.. :cool:

Jet
2005-10-11, 11:06
Person 2 där är väl allmänt känt

Är han du tänker på skåning? För annars är det mer än en .....

Piranha
2005-10-11, 11:08
Är han du tänker på skåning? För annars är det mer än en .....

Nej , oooooooh de finns alltså fler ..

Jet
2005-10-11, 11:10
Nej , oooooooh de finns alltså fler ..

Mon dieu, det är alltså en företeelse!!

Piranha
2005-10-11, 11:12
Mon dieu, det är alltså en företeelse!!


Asgarv .. masshysteri ..

Fan man borde starta en trend ..