handdator

Visa fullständig version : Livgardets (I1):s gym?


gothen
2005-10-10, 19:42
Var uppe på K4 i helgen och deras gym var ju nästintill perfekt. Visst de har inte allt men de har det man behöver...

Dock så ska jag rycka in på livgardet och har aldrig kollat på deras gym. Har vi någon gammal lumpare från kungsängen som kan säga om ni har ett gym och om det duger?

Pdaddy
2005-10-10, 19:54
Var uppe på K4 i helgen och deras gym var ju nästintill perfekt. Visst de har inte allt men de har det man behöver...

Dock så ska jag rycka in på livgardet och har aldrig kollat på deras gym. Har vi någon gammal lumpare från kungsängen som kan säga om ni har ett gym och om det duger?

När ja låg inne -97 så sög det FETT, de va inget som kan kallas för gym.

Hoppas att det finns ett gym där nu :)

M

Ankarby
2005-10-10, 20:01
Kungsängen suger, hantlar till 30, 2 bänkar en kabel och.... inte mycket mer.

gothen
2005-10-10, 20:03
var rädd för det... Har aldrig gillat livgardet och det är ju inte direkt kännt för att producera biffiga hardcore soldater ;)

Ankarby
2005-10-10, 20:13
var rädd för det... Har aldrig gillat livgardet och det är ju inte direkt kännt för att producera biffiga hardcore soldater ;)

höpp höpp, KFOR, ISAF mm *flex*

bolt
2005-10-10, 21:01
Dom började ju bygga ut gymmet på k4 när jag låg inne 04.
Nån som har bild? Puppas?

puppas
2005-10-10, 22:34
Nix har ingen bild, det vart ingen resa för mig detta år, hade ingen att åka med så stugan m.m. hade blivit för dyrt på egen hand.

Men av det jag såg när jag var upp på BH -04 så hade dom knackat ut väggen emot "Stabshuset", bakom bänkpressen och den stora spegeln, så dom fick några kvadrat till.

Suck, många chins har man gjort där...