handdator

Visa fullständig version : Tyck synd om mig tråden...


BigForre
2005-10-08, 22:45
Brukar inte skriva så mycket i allmänt och har alldrig skapat en tråd, men nu kände jag att det var dags att slänga ut en helt meningslös tråd...

Efter träningspasset förra onsdagen kände jag mig lite småhängig och började känna mig lite småsnurvlig, gick omkring med det i 4-5 dagar, hade nog kunnat träna, men hade inte haft haft uppehåll från gymmet på 2 månader, så jag tänkte att lite vila har alldrig skadat. En vecka senare börjar jag bli riktigt taggad, men skolan sätter stopp för mina planer att komma ner till gymmet.

Fredag var min tanke att allt skulle sätta igång igen, men tro fan att man vaknar upp torsdag med Sveriges risigaste halls för att fredag morgon vakna med feber...

Känner mig nu mindre och klenare än någonsin...

(Oj vad den här tråden kommer hånas :) )

Helena B
2005-10-08, 22:48
Brukar inte skriva så mycket i allmänt och har alldrig skapat en tråd, men nu kände jag att det var dags att slänga ut en helt meningslös tråd...

Efter träningspasset förra onsdagen kände jag mig lite småhängig och började känna mig lite småsnurvlig, gick omkring med det i 4-5 dagar, hade nog kunnat träna, men hade inte haft haft uppehåll från gymmet på 2 månader, så jag tänkte att lite vila har alldrig skadat. En vecka senare börjar jag bli riktigt taggad, men skolan sätter stopp för mina planer att komma ner till gymmet.

Fredag var min tanke att allt skulle sätta igång igen, men tro fan att man vaknar upp torsdag med Sveriges risigaste halls för att fredag morgon vakna med feber...

Känner mig nu mindre och klenare än någonsin...

(Oj vad den här tråden kommer hånas :) )

Jag kan tycka lite synd om dig innan den börjar hånas :D

s_himself
2005-10-08, 22:49
jag vill inte ens sätta igång och beklaga mig.

BigForre
2005-10-08, 22:59
Jag kan tycka lite synd om dig innan den börjar hånas :D

Ett litet inlägg med lite medlidande räcker för mig :)

Herkulez
2005-10-09, 10:05
synd om dig? vänta med att skriva en sån här tråd tills den dagen du får din efterlängtade kladdkaka uppäten *grr*

Kwon
2005-10-09, 10:06
Haha Herkiz kladdar kladdkaka överallt! I alla trådar, i alla gårdar, slickar i alla skålar... :laugh: