handdator

Visa fullständig version : Veckans Förebild


Pudzianovski
2005-10-06, 11:37
"Jag är en bra förebild" Natacha talar ut.

*whatever* :thumbup:

Edit: va visst en länk oxå till tv http://www.aftonbladet.se/atv/player.html?catID=29&clipID=3190

Pudzianovski
2005-10-06, 11:38
Då kommer min följdfrgåa.

Vad är egentligen en bra förebild?

grisbil3n
2005-10-06, 11:45
Aftonhoran med sin äckliga tvgrej med massa reklam och streaming som inte funkar som den ska är i varje fall inte en bra förebild.

Mina förebilder är alla duktiga jävlar som klarar av saker som inte jag gör.

Solros
2005-10-06, 11:48
Herrejävlar vad jag vill slå mupparna som håller i programmet. :devil:

LexSinner
2005-10-06, 11:52
hahaha.. fy fan vad tragiskt dålig Daniel Nyhlén är som programledare :MrT:

Dumleman
2005-10-06, 11:56
Haha fascinerande vilket stort "länkvärde" aftonbladets dokubimbos har :).

Grisen
2005-10-06, 11:56
Herrejävlar vad jag vill slå mupparna som håller i programmet. :devil:

Aftonhoran med sin äckliga tvgrej med massa reklam och streaming som inte funkar som den ska är i varje fall inte en bra förebild.

Mina förebilder är alla duktiga jävlar som klarar av saker som inte jag gör.

Men ändå tittar ni? Fattar inte ni alla aftonbladet-hatare att varje besök på hemsidan faktiskt genererar pengar i form av reklamintäkter. Och därmed stödjer just ni "aftonhoran".

grisbil3n
2005-10-06, 11:59
Men ändå tittar ni? Fattar inte ni alla aftonbladet-hatare att varje besök på hemsidan faktiskt genererar pengar i form av reklamintäkter. Och därmed stödjer just ni "aftonhoran".

Besöker sidan dagligen, gnäller hur mycket jag vill. Jag är inte mycket för principer o dylikt, om aftonbladet får några ören iom mitt besök så känns det som skitsamma.

Edit: Vad fan har Tutt-Anna på överläppen btw?

Grisen
2005-10-06, 12:02
Besöker sidan dagligen, gnäller hur mycket jag vill. Jag är inte mycket för principer o dylikt, om aftonbladet får några ören iom mitt besök så känns det som skitsamma.

Edit: Vad fan har Tutt-Anna på överläppen btw?


Varför gnäller du, om du gillar att besöka tidningen?

grisbil3n
2005-10-06, 12:03
Varför gnäller du, om du gillar att besöka tidningen?

Jag älskar att hata.

Solros
2005-10-06, 12:04
Men ändå tittar ni? Fattar inte ni alla aftonbladet-hatare att varje besök på hemsidan faktiskt genererar pengar i form av reklamintäkter. Och därmed stödjer just ni "aftonhoran".

HAHAHA!
Fan, nu får jag inte titta på TV3 heller, för jag gillar inte Aschberg. :(

palme
2005-10-06, 12:05
Ryktas att clash dejtar henne. Skulle inte förvåna mig.

Grisen
2005-10-06, 12:12
HAHAHA!
Fan, nu får jag inte titta på TV3 heller, för jag gillar inte Aschberg. :(


Jag menar inte att du inte får titta på det du inte gillar (eller gillar du det?), men det verkar ambivalent att klaga på den produkt du brukar samtidigt som du använder produkten.

Det är ungefär som att regelbundet dricka Coka Cola och samtidigt hävda att det är ett riktigt skitföretag. Jag tycker att det är ambivalent.

MilkmaN
2005-10-06, 12:12
Alltså, jag mår dåligt. Introduktionen var typ det sämsta jag sett i hela mitt liv...

grisbil3n
2005-10-06, 12:14
Alltså, jag mår dåligt. Introduktionen var typ det sämsta jag sett i hela mitt liv...

Haha, eller hur. Det är något jävligt speciellt med det där programmet eller vad man ska kalla det för. Obehag!

Solros
2005-10-06, 12:16
Jag menar inte att du inte får titta på det du inte gillar (eller gillar du det?), men det verkar ambivalent att klaga på den produkt du brukar samtidigt som du använder produkten.

Det är ungefär som att regelbundet dricka Coka Cola och samtidigt hävda att det är ett riktigt skitföretag. Jag tycker att det är ambivalent.


Stora ord du slänger dig med! (Gillar du det?)

Jag tycker inte alls att det är som att dricka Cola, jag tycker det är som att klicka på en länk, se ett inslag, och klaga på töntarna som håller i inslaget.

Grisen
2005-10-06, 12:17
Ryktas att clash dejtar henne. Skulle inte förvåna mig.

Kan ligga någonting i det..

Men vafan vilken skitdebatt, JA hon är snygg, och 99% av alla som postat här skulle kasta sig över en chans att ligga med henne - oavsettt vad dom svarat i pollen. Det är lixom inget att diskutera ens, hon skulle inte ens vara på löpsedlarna och definitivt inte i nån jävla poll på ett forum för subkulturer ifall hon inte var värsta knulldockan!

grisbil3n
2005-10-06, 12:23
Nu ska vi vara kompisar här! Alltså det är ju lite av en hatkärlek som sagt, sen är aftonbladet en ständig källa till humor.

Grisen
2005-10-06, 12:23
Stora ord du slänger dig med! (Gillar du det?)

Jag tycker inte alls att det är som att dricka Cola, jag tycker det är som att klicka på en länk, se ett inslag, och klaga på töntarna som håller i inslaget.


Ja, jag gillare.

Du sa detta:

HAHAHA!
Fan, nu får jag inte titta på TV3 heller, för jag gillar inte Aschberg.(

Därefter kom mitt svar.

Jag ber om ursäkt till Pudzianovski, för att jag kapat din tråd jag ska inte jiddra mer om detta.

Solros
2005-10-06, 12:24
Ja, jag gillare.

Du sa detta:



Därefter kom mitt svar.



Eh, ja?
Bra att du har koll i vilken ordning inläggen kommer! :thumbup:

Grisen
2005-10-06, 12:25
Nu ska vi vara kompisar här! Alltså det är ju lite av en hatkärlek som sagt, sen är aftonbladet en ständig källa till humor.


Ja! Nu sjunger vi alla:

1. We shall overcome
We shall overcome
We shall overcome some day
Chorus:
Oh deep in my heart solros är en tönt!
I do believe
We shall overcome some day


2. We'll walk hand in hand
We'll walk hand in hand
We'll walk hand in hand some day
Chorus:

3. We shall all be free
We shall all be free
We shall all be free some day
Chorus:
4. We are not afraid
We are not afraid
We are not afraid today
Chorus:
5. We are not alone
We are not alone
We are not alone today
Chorus:

6. The whole wide world around
The whole wide world around
The whole wide world around some day
Chorus:

7. We shall overcome
We shall overcome
We shall overcome some day
Chorus:

Fartman
2005-10-06, 13:10
haha, så jävla kasst det där "klick-tv" var...
annars har jag inte så mycket åsikter om Natacha annat än att jag skulle gladjeligen "hit it".

Pudzianovski
2005-10-06, 13:49
Jag har inte sett tv klippet och jag orkar inte.

Jag reagerade mot att hennes "jag är en bra förebild" grejen.

Det övergår mitt förstånd att hon kan säga så.

Frågan som inställer sig är: Vad är en bra förebild egentligen ?

Herkulez
2005-10-06, 15:25
Ryktas att clash dejtar henne. Skulle inte förvåna mig.
reptil looken verkar gå hem hos brudarna :laugh:

Fartman
2005-10-06, 16:15
Jag har inte sett tv klippet och jag orkar inte.

Jag reagerade mot att hennes "jag är en bra förebild" grejen.

Det övergår mitt förstånd att hon kan säga så.

Frågan som inställer sig är: Vad är en bra förebild egentligen ?

Tja, det är ju inte direkt som att det är hon som kommer dragandes med förebild-grejen. AB-fjanten ställer ju frågan om hn äör en bra förebild och hon svarar med ja typ för att hon tex varken röker eller dricker men rent kroppsligt ansåg hon sig inte vara speciellt bra förebild.

wintersnowdrift
2005-10-06, 17:48
Frågan som inställer sig är: Vad är en bra förebild egentligen ?

Jag tror inte på förebilder i form av "perfekta" människor, för några sådana finns inte. Jag tycker inte att Nataschas svar på frågan "Är du en förebild?" fäller någon skugga över henne. Förebild är inte något man själv väljer att bli, det är ju andra som avgör huruvida de vill se upp till någon eller inte.

Jag personligen har tusen olika förebilder - det finns massor av människor som jag tycker gör och säger bra saker. Däremot tror jag att man ska akta sig för att försöka forma "idealmänniskan", ens för sig själv. Det är att ställa orimliga krav både på sig själv och på sin omgivning.

//Kristin

Zozza
2005-10-06, 18:10
öh.. Solros, Grisen kalla dig för tönt!

skulle inte tåla det om jag var du..