handdator

Visa fullständig version : hultman skämmer ut sig


hultman
2005-10-05, 13:34
Ja, så är det väl. Faktum är att jag skulle vilja ha kritik på mina bilder, även fast de är med värdelös kvalitet, en total avsaknad av muskler, och samma fäbojänta-tema som förra gången jag skämde ut mig.

Jaja. 18 år nyss fyllda, ~185 cm lång, vägandes lite över 80 kg, och har som mål att komma näst sist i någon slags af-tävling inom något år.

Är det någon som vågar uppskatta bf% och ungefär hur mycket mer muskler (i ton) som jag behöver lägga på mig?

Min mamma suger, min pappa suger, jag suger, min dator suger, min träning suger, mitt liv suger etc etc. Nu när jag skrivit det så slipper ni, så nu kan ni kommentera istället.

hultman
2005-10-05, 13:35
ännu fler skitbilder

Pez
2005-10-05, 13:41
Det man ser ser ju bra ut, problemet är att kvaliteten på bilderna är så dassiga att det kan vara både sämre eller bättre. :D
Bättre bilder ger bättre svar, men visst. :thumbup:

Niclaaas
2005-10-05, 13:41
om jag tänker på rätt bilder (dina gamla) så måste jag säga: bra ökningar :thumbup:

är kass på att bedöma vad som behöver förbättras osv och bilderna var inte inte de bästa ändå så jag lämnar det till någon annan

Razortongue
2005-10-05, 13:42
För dåligt ljus och för mycket skugga för att kunna bedöma något!
Ta dom ordentligt om du vill ha korrekta bedömningar.

hultman
2005-10-05, 13:45
För dåligt ljus och för mycket skugga för att kunna bedöma något!
Ta dom ordentligt om du vill ha korrekta bedömningar.

Det är inte så jävla lätt att ta schyssta bilder med en webbkamera som knappt går att ändra inställningar på :D

Du kanske inte behöver kommentera hur min hy ser ut, men nog ser man väl lite? *rolleyes*

Någon som vill donera en schysst digitalkamera? *innocent*

tossefar
2005-10-05, 13:51
Hur kass den än är måste den väl kunna ta kort utan att allt blir lila?

hultman
2005-10-05, 13:59
*slap*

JoelR
2005-10-05, 14:18
Ser bra ut, (av det man ser) men jag tror att du kan fälla ut ryggen mer om du övar.

Helena B
2005-10-05, 14:23
Näst sist, vilka höga mål du har ;) :D
Om du vill ha en rookies uppfattning så tycker jag att det ser kanon ut, men vet som sagt inte hur dina gamla bilder såg ut :thumbup:

Högre mål och mer positivitet :whipped:

Coldsmith
2005-10-05, 14:25
Av vad jag kan se på bilderna så behövs det lite mer triceps och ryggen såg tunn ut. Men det är inte det lättaste att se. Du kanske har en lampa du kan använda för att justera ljuset med och så?

hultman
2005-10-05, 14:34
Av vad jag kan se på bilderna så behövs det lite mer triceps och ryggen såg tunn ut. Men det är inte det lättaste att se. Du kanske har en lampa du kan använda för att justera ljuset med och så?

Tack för kritiken :thumbup:
Ryggen är katastrofal, men jag har alltid trott att mina triceps är dugliga *spy*

Nja, får se om jag kan fixa någon till nästa gång jag vågar lägga ut bilder *popcorn*

---

Är det någon som vågar gissa fettprocent?

KRILLE!
2005-10-05, 14:37
Du har en bra start! Axlar såg jag inte mycket av även om det är svårt att se, men bara att träna på så blir det nog bra, och ät! :eating: :whipped:

hultman
2005-10-05, 14:40
Hihi. Axlarna är nog min bästa muskelgrupp efter bröst egentligen, får se om jag kan visa det på några bilder bara :D

Äta? Nej, fy fan. Bruden gillar fettprocenten ;)

tigerofsweden
2005-10-05, 14:41
Hihi. Axlarna är nog min bästa muskelgrupp efter bröst egentligen, får se om jag kan visa det på några bilder bara :D

Äta? Nej, fy fan. Bruden gillar fettprocenten ;)


:D

Tyckte axlarna såg bra ut, kollade lite i din journal, såg stark ut :)

daja
2005-10-05, 14:46
bor du granne med Club Privé?

hultman
2005-10-05, 14:50
Tigerofsweden:
tak so myket :D kikade i din träningsjournal, och det såg stabilt ut för dig med :)

daja:
Nej, jag är bara wannabe :D

tigerofsweden
2005-10-05, 14:51
Tigerofsweden:
tak so myket :D kikade i din träningsjournal, och det såg stabilt ut för dig med :)

daja:
Nej, jag är bara wannabe :D

Haha tack, ja förhoppningsvis ligger jag också på dina vikter när jag tränat 2 år :)

hultman
2005-10-05, 15:02
Klart du gör om du fortsätter sådär :)

KRILLE!
2005-10-05, 15:07
Jag menade såklart trapsen :em:

hultman
2005-10-05, 15:13
Höhöhö :D Nä, fy fan. Traps är en så jävla ful muskelgrupp, så såna vill jag inte ens ha :D Finns inte en enda brudspoling i världen som taggar till på köttisnackar ;)

Konstigt nog har ingen kommenterat benen. Haha, hoppas ni inte märker att fötterna står typ ut så innihelvete för att pinnjävlarna inte ska se smalare ut än tändstickor.

qwioutd
2005-10-05, 15:31
ser bra ut de där johan ;)

KRILLE!
2005-10-05, 15:40
Höhöhö :D Nä, fy fan. Traps är en så jävla ful muskelgrupp, så såna vill jag inte ens ha :D Finns inte en enda brudspoling i världen som taggar till på köttisnackar ;)

Konstigt nog har ingen kommenterat benen. Haha, hoppas ni inte märker att fötterna står typ ut så innihelvete för att pinnjävlarna inte ska se smalare ut än tändstickor.

Hmm det där fick mig att fniss en hel del av någon mysko anledning

:laugh: Får jag ta det i min signatur? :)


Sjukt svårt att se benen med den bilden men nog finns det lite kött på sparrisarna alltid

hultman
2005-10-05, 15:56
qwiofafkafkafk:
:):D... jonas? (k)
släng upp bilder på dig förresten, fick ju jävligt positiva svar förra gången, och det ser ju ännu bättre ut nu!

krille:
Hahah. aarå, jag står för alla mina idiotiska inlägg :D
Kött vettefan - jag gissar på fett.

puppas
2005-10-05, 16:10
För det första så tycker jag du har en sjysst inställning, om man tar den med en nypa salt. Man ska aldrig ha för höga mål, men man ska ha ett :)

Bilderna hade ju kunde varit av bättre kvalité, men kroppen ska man väl inte klaga på egentligen, poseringar kan man alltid bli bättre på.

Bara att fortsätta träna :hbang:

hultman
2005-10-05, 16:43
:) Det är onödigt att sätta alldeles för höga mål, för när man märker att man inte kommer att klara dem så släpper man lätt allting.

Men det är väl inte illa pinkat om man lyckas komma på näst sista plats i en tävling, eller hur? :D

Är det någon som skulle kunna gissa vad jag har för fettprocent? Sugen som fasen på att veta :)

qwioutd
2005-10-05, 17:41
qwiofafkafkafk:
:):D... jonas? (k)
släng upp bilder på dig förresten, fick ju jävligt positiva svar förra gången, och det ser ju ännu bättre ut nu!

krille:
Hahah. aarå, jag står för alla mina idiotiska inlägg :D
Kött vettefan - jag gissar på fett.


Aa det är jag :p ... inte redo än :em:

dtox
2005-10-05, 20:01
Inte så smart att ta kort med camen...blir mkt "fejkat" så att säga. Pröva med digitalkamera...

Ryska_raketen
2005-10-05, 20:17
Harruu några styrkesats!(&"/%&¤! :D



ser bra ut för din ringa ålder !

chidde
2005-10-05, 20:17
den enda som kan gissa rätt bf% mha dem bilderna är nog han med stort H, GUD!! jag tycker inte du ska vara för fixerad vid bf nu, för det gör mer skada än nytta i huvudet

annars ser det bra ut, bra biceps bl a
sen är du ju stark som en oxe, så möjligheterna är stora :thumbup:

hultman
2005-10-05, 20:29
Inte så smart att ta kort med camen...blir mkt "fejkat" så att säga. Pröva med digitalkamera...

Fejkat? Jag personligen tycker att det ser sjukt mycket bättre ut i verkligheten, fast det säger väl visserligen inte speciellt mycket.

Ryska_raketen:
Nja, om du menar de tre manliga så tränar jag i princip bara bänk, och knappt det. Där tar jag väl runt 135, i hantelpress runt 47.5 * 7-8, i hantelcurl 22.5 * 8 (:(), axelpress med stöd 32.5 * 8 och mark skulle jag väl kunna rycka upp 170 ungefär. Inga sensationella resultat *cry*

chidde:
Jag är mest intresserad för att kunna räkna ut muskelmassa i relation till vikt upp och nedgångar. Fettprocenten i sig är väl inte speciellt intressant, då spegeln är ett mycket mer intressant mätesätt.

Biceps är värdelösa för övrigt :MrT:

Tack för kommentarerna :)

Mccartney
2005-10-05, 20:35
Med villken kamera har du tagit bilderna med?Webcam eller?

hultman
2005-10-05, 20:45
Det är inte så jävla lätt att ta schyssta bilder med en webbkamera som knappt går att ändra inställningar på :D

Du kanske inte behöver kommentera hur min hy ser ut, men nog ser man väl lite? *rolleyes*

Någon som vill donera en schysst digitalkamera? *innocent*


*rolleyes*

dtox
2005-10-05, 20:48
Fejkat? Jag personligen tycker att det ser sjukt mycket bättre ut i verkligheten, fast det säger väl visserligen inte speciellt mycket.

Ryska_raketen:
Nja, om du menar de tre manliga så tränar jag i princip bara bänk, och knappt det. Där tar jag väl runt 135, i hantelpress runt 47.5 * 7-8, i hantelcurl 22.5 * 8 (:(), axelpress med stöd 32.5 * 8 och mark skulle jag väl kunna rycka upp 170 ungefär. Inga sensationella resultat *cry*

chidde:
Jag är mest intresserad för att kunna räkna ut muskelmassa i relation till vikt upp och nedgångar. Fettprocenten i sig är väl inte speciellt intressant, då spegeln är ett mycket mer intressant mätesätt.

Biceps är värdelösa för övrigt :MrT:

Tack för kommentarerna :)

Klart det ser bättre ut, men falskare oftast eftersom skuggor från ljuset och kvaliten på bilden gör att bilden inte ger just den form och exakta "utseende" som i verkligheten.

dtox
2005-10-05, 20:51
Visar ett exempel på mig själv:

De två första är tagna med webcam, den sista med digitalkamera:

Bild 1 (http://img145.imageshack.us/img145/241/ahhla0pj.jpg)
Bild 2 (http://img145.imageshack.us/img145/3968/image04622st.jpg)
Bild 3 (http://img145.imageshack.us/img145/3744/bild15129ag.jpg)

Okej, inte samma vinkel, men ni hajjar nog.

chidde
2005-10-05, 21:05
dtox har en poäng där faktiskt

hultman
2005-10-05, 21:14
Ta i samma vinkel så får vi jämföra :)

hultman
2005-10-05, 21:19
Tänkte dra med en jämförelse (kassa bildförhållanden, jag vet) med hur jag skulle vilja se ut, nämligen som vår allsmäktige Castro.

Detest
2005-10-06, 20:18
*yourock* Ser ju riktigt bra ut, fortsätt så, annars gör nog bruden slut för eller senare :)

tigerofsweden
2005-10-06, 21:33
Tänkte dra med en jämförelse (kassa bildförhållanden, jag vet) med hur jag skulle vilja se ut, nämligen som vår allsmäktige Castro.

Tycker inte du har långt kvar, handlar mer om fettprocent tror jag :) Säker på att du är där snart :thumbup:

HajduMan
2005-10-07, 00:24
Jag är väldigt imponerad på hur man kan kyckas ta så dålig bilder, trodde inte det gick med nån kamera,....trotts det så skymtas det en ganska bra fysik. Ganska symetriskt, lite mera rygg kanske, och benen?

Brenner
2005-10-07, 08:27
det ser bra ut! även om du har helt ok ben så träna dom mer!

hultman
2005-10-07, 14:23
*yourock* Ser ju riktigt bra ut, fortsätt så, annars gör nog bruden slut för eller senare :)

Puss

tigerofsweden:
Tak so myket. Nog är det en bra bit kvar, särskilt för armarna. Men någon gång ska jag dit :D Vad siktar du på förresten?

Hajduman:
Det ligger år av lunarbildsnötande för att uppnå min skill :devil:

Brenner:
Tack så mycket, och benträning ska bli :D

tigerofsweden
2005-10-07, 14:45
tigerofsweden:
Tak so myket. Nog är det en bra bit kvar, särskilt för armarna. Men någon gång ska jag dit :D Vad siktar du på förresten?

Ja först siktar jag på att komma i närheten av exempelvis din o Castros fysik, kommer la ta ett par år minst. Sen därifrån får vi se, kommer antagligen aldrig bli nöjd :) Allt beror på hur min kropp svarar på träningen men än så länge har det gått bra :)

Scratch89
2005-10-07, 18:39
Jag tycker det ser jättebra ut!
Axlarna var bra, men dina tuttar verkar inte vara större än mina. Iofs är väl inte det helt fyskam menne... ;)

Bra BF och grym posering! Jag önskar jag också kunde posera så man inte bara ser tjock o liten ut, utan så grov som man ser ut på kvällen i toaspegeln! *yourock*

hultman
2005-10-07, 18:50
Hihi. Tack så mycket :)
Men om det är någon muskelgrupp som är före så är det helt klart tuttarna, och det är väl det enda som skulle duga i något sammanhang :D

Din jävel, menar du att jag kör lunarposear för att se större ut? :D
Ska fanimej fixa en riktig kamera och ta bilder som förhoppningsvis förbättrar :p

puss

hultman
2005-10-10, 16:02
Tre nya bilder. Precis lika dåligt kvalitet, och precis samma jävla värdelösa poser.

Mest tänkt för att kunna jämföra i framtiden, så förlåt alla ni som tryckte på länkarna. :em:

qwioutd
2005-10-10, 16:04
rog du dom när du kom hem från gymmet idag ? :)

hultman
2005-10-10, 16:06
rog du dom när du kom hem från gymmet idag ? :)


Aa, men ge fan i att avslöja min pump :em: :D

När får man se dig på bild då?

qwioutd
2005-10-10, 16:26
snart kanske, vem vet *rolleyes*

hultman
2005-10-10, 16:44
Fan, upp med dom. Om inte för den positiva responsen du kommer få, så för att jämföra med senare :)

hultman
2005-10-10, 19:53
Ser det så jävligt ut att ingen vill kommentera? :(

tigerofsweden
2005-10-10, 20:00
Ser det så jävligt ut att ingen vill kommentera? :(

Ser lika bra ut som innan, jag skulle gärna varit där i min utveckling :thumbup: :D

FredsAmiralen
2005-10-10, 21:44
Svårt att ge någon bra kommentar med tanke på bilderna, men ser ju schust ut, lågt BF, fin side-chest... vad har du för kortsiktiga mål?

hultman
2005-10-10, 22:30
Ser lika bra ut som innan, jag skulle gärna varit där i min utveckling :thumbup: :D

Höhöhö. Och jag som hoppades att jag var ljusår bättre efter några dagar :cool:

Fredis:
Nä, jag vet. Höhöhö :D
Kortsiktiga mål vettefan, bara att försöka bygga på ryggen så man iaf får liite luftmotstånd när man springer i motvind.

Hur går deffen?

tigerofsweden
2005-10-10, 22:32
Höhöhö. Och jag som hoppades att jag var ljusår bättre efter några dagar :cool:

Fredis:
Nä, jag vet. Höhöhö :D
Kortsiktiga mål vettefan, bara att försöka bygga på ryggen så man iaf får liite luftmotstånd när man springer i motvind.

Hur går deffen?

Fan ska du springa i motvind för, är inte det katabolt *screwy*

FredsAmiralen
2005-10-11, 15:48
Fredis:
Nä, jag vet. Höhöhö :D
Kortsiktiga mål vettefan, bara att försöka bygga på ryggen så man iaf får liite luftmotstånd när man springer i motvind.

Hur går deffen?

Utmärkt, är hungrig, gnällig och seg i huvudet, så allt är som det ska va ;)

Tränar du något annat utöver styrketräning och löpning?

hultman
2005-10-11, 19:38
Fan ska du springa i motvind för, är inte det katabolt *screwy*

Höhöhö. Får väl skylla på att aerodynamiken försämras :D

Fredis:
Hehe. Det låter bra, antar jag. No pain - no... loose.

Jag gör i princip inte ett skit på dagarna, förutom att slappa och sitta vid datorn. Det blir knappt två pass i veckan nuförtiden heller.

hultman
2005-11-23, 14:23
Slänger in ett par bilder bara för att hålla koll på utvecklingen själv. Värdelös kvalitet fortfarande.

Stab
2005-11-23, 17:48
Kunde ju varit bättre kvalité, kirra en kamera.. annars ser det helt ok ut! skönt att se nån som inte går runt som en fettsäck 24/7 med hundra lager späck som många "bulkvider" på denna bräda.. det går att öka på en normal %bf ;)

Adio
2005-11-23, 18:06
Jävlar! Strong! Hoppas man har din kroppsbyggnad om 2 år iafall.
Släng upp en dubbelbicce både fram å bakifrån!

hultman
2005-11-23, 18:53
Kunde ju varit bättre kvalité, kirra en kamera.. annars ser det helt ok ut! skönt att se nån som inte går runt som en fettsäck 24/7 med hundra lager späck som många "bulkvider" på denna bräda.. det går att öka på en normal %bf ;)

Roligt att höra :) Har aldrig varit speciellt sugen på att lägga på mig fett, då det är fult att vara fet, och fettet tar en jävla tid att få bort. Tycker det är rätt onödigt att bulka sönder sig för att öka liite mer.

Har aldrig sett dig förresten. Någon bildtråd? :)

Adio:
Lugn nu - det grejar du på mycket kortare tid. Du har ju en grym fettprocent och en bra kropp. Vettefan om man vågar slänga upp någon db, för bicepsen suger totalt :D

Adio
2005-11-23, 19:35
Adio:
Lugn nu - det grejar du på mycket kortare tid. Du har ju en grym fettprocent och en bra kropp. Vettefan om man vågar slänga upp någon db, för bicepsen suger totalt :D

Håller med er om de me "tokbulka upp sig" är onödigt.. men visst, min kropp skulle behöva en aning mer späck. *jobbar på de*

Jo för fan, upp me bilder!

pumpiron
2005-11-23, 19:44
[QUOTE=hultman]Roligt att höra :) Har aldrig varit speciellt sugen på att lägga på mig fett, då det är fult att vara fet, och fettet tar en jävla tid att få bort. Tycker det är rätt onödigt att bulka sönder sig för att öka liite mer.

Asså, om du vill lägga på dig muskler med någon hastigthet att tala om så är det mycket svårt att göra det utan att lägga på dig lite fett. Så antingen får du släppa den tanken eller nöja dig med att lägga på dig några hekto muskler per år. Mitt råd till dig: :eating: :eating: :eating:

hultman
2005-11-23, 22:01
Jag vet inte riktigt om jag tänker hålla med om det.
När jag började träna seriöst, för 2.5 år sedan, så var jag en ruskigt tanig snubbe, vägandes under 70 kg. Efter att ha bulkat i 1½ år, så vägde jag 94 kg, utan några otroliga muskelökningar. När jag sedan började smådeffa, intressera mig för kroppens funktioner, samt kost och påverkan på proteinsyntes - så kom samtidigt resultaten, _under fettminskning_.

Nu, ett år senare, väger jag lite drygt 80 kg, i en form som är ungefär som den jag började med för 2.5 år sedan, men med otroliga muskel- och styrkeskillnader.

Jag vet inte riktigt hur mycket muskler som bildats när, men nog har jag lagt på mig ett antal muskelkilon under mina träningsår, och om man relaterar till styrkemässiga ökningar, så borde jag ökat bäst volymmässigt under det halvår där jag tappade ungefär 10 kg.

Jag äter för övrigt mycket, utan att gå upp i fettmassa. Det räcker bra. Jag har sett alldeles för många som tagit bulken för seriöst, blivit tjocka, men inte ökat speciellt mycket muskulärt. När de sedan tänker deffa så orkar de inte, och de känner sig släta, och börjar nyttja efedrin för att få bort fettet fort och äta mindre mat i nästa försök.

Stab
2005-11-24, 06:11
Roligt att höra :) Har aldrig varit speciellt sugen på att lägga på mig fett, då det är fult att vara fet, och fettet tar en jävla tid att få bort. Tycker det är rätt onödigt att bulka sönder sig för att öka liite mer.

Har aldrig sett dig förresten. Någon bildtråd? :)


ah helt rätt.. tänker på samma sätt. Har haft nån bild uppe för ett år sen eller nått inte kvar tror jag.. får slänga upp nått nytt snart då.. väger väl in på 85kg, 185cm och rutorna framme haha ;)