handdator

Visa fullständig version : Proteintillskott från naturapoteket?


d12
2005-10-05, 01:35
Jag blev övertalad och nästan lite tvingad att köpa naturapotekets eget proteintillskott. Priset var en faktor, samt det faktum att just den twinlab-produkten jag eftersökte saknades i rätt smak/storlek och jag hade dessutom tidsbrist så det saknades möjlighet att ränna runt och leta.

Är det någon som vet något om denna produkt, jag har inte hunnit använda den så mycket så jag kan omöjligen uttala mig om den gett utslag. Det var triple whey jag köpte, jordgubbssmak :eating: *spy*

Davil
2005-10-05, 06:13
Jag blev övertalad och nästan lite tvingad att köpa naturapotekets eget proteintillskott. Priset var en faktor, samt det faktum att just den twinlab-produkten jag eftersökte saknades i rätt smak/storlek och jag hade dessutom tidsbrist så det saknades möjlighet att ränna runt och leta.

Är det någon som vet något om denna produkt, jag har inte hunnit använda den så mycket så jag kan omöjligen uttala mig om den gett utslag. Det var triple whey jag köpte, jordgubbssmak :eating: *spy*

...jag är förbannad på mig själv när jag tänker på hur mkt pengar jag i onödan slängt ut på twilabs superdyra tillskott i början av min styrketräningskarriär.

Du får så mkt mer för dina pengar här på kolozzeums egna shop.

MUGEN
2005-10-05, 11:20
Jag blev övertalad och nästan lite tvingad att köpa naturapotekets eget proteintillskott.

av vem, butiksbiträdet? är dom påflugna så blir det bestämt NEJ, även om jag är intresserad av produkten.

Davil
2005-10-05, 11:26
av vem, butiksbiträdet? är dom påflugna så blir det bestämt NEJ, även om jag är intresserad av produkten.

Min erfarenhet av naturapoteket är att de är enbart renodlade försäljare som med alla medel försöker packa på kunden så mkt som möjligt.

MUGEN
2005-10-05, 15:43
Min erfarenhet av naturapoteket är att de är enbart renodlade försäljare som med alla medel försöker packa på kunden så mkt som möjligt.

har samma bild som dig då, och just därför är det ännu viktigare att säga ifrån. helt meningslöst att killen nu kanske kastat 500:-(eller vad fan twinlab triple whey nu kostar) för något han egentligen inte alls vill ha i den smaken.

d12
2005-10-08, 18:12
Mugen - klockren avatar ;-)

Nu vill jag ju mest veta om själva produkten är något att ha. Är den kosher eller inte?

Davil
2005-10-08, 19:08
Mugen - klockren avatar ;-)

Nu vill jag ju mest veta om själva produkten är något att ha. Är den kosher eller inte?

Det är inte en sämre produkt. Det är ett proteinpulver, men med ett herrejösses-överpris !