handdator

Visa fullständig version : Min träning


TigerÖga
2005-10-04, 12:45
Hej jag har styrketränat i ca 1 år efter MAX-OT största delen av min träning. Det har get mig bra ökningar. Nu har jag börjat med Submissionfighting och jag känner att de blir jobbigt att dubbel träna ibland och jag har börja gå ner i vikt men jag märker inte av större skillnader på träningen än. För tillfället är jag mer viktkåt än att bygga kropp. Jag tränar:

Mån: Rygg underarmar/submission
tisdag: axlar
onsdag ben/submission
torsdag: bröst
fredag: biceps triceps mage
lördag söndag villa.

Frågor:
ska jag börja äta mer jag tycker jag äter hela tiden?
ska jag köra en annan form av tränings system?

*rolleyes*

JoelR
2005-10-04, 13:16
Hej jag har styrketränat i ca 1 år efter MAX-OT största delen av min träning. Det har get mig bra ökningar. Nu har jag börjat med Submissionfighting och jag känner att de blir jobbigt att dubbel träna ibland och jag har börja gå ner i vikt men jag märker inte av större skillnader på träningen än. För tillfället är jag mer viktkåt än att bygga kropp. Jag tränar:

Mån: Rygg underarmar/submission
tisdag: axlar
onsdag ben/submission
torsdag: bröst
fredag: biceps triceps mage
lördag söndag villa.

Frågor:
ska jag börja äta mer jag tycker jag äter hela tiden?
ska jag köra en annan form av tränings system?

*rolleyes*
Ska jag börja äta mer jag tycker jag äter hela tiden?

Beror ju på vad dina mål är, du skrev att du hade börjat gå ner i vikt är det målet med träningen så ligg kvar på det kalori intaget du har om inte så öka!

Ska jag köra en annan form av tränings system?

Trivs du med Max-OT så fortsätt!

ohah
2005-10-04, 13:27
om du med viktkåt menar att du är mer intresserad av att öka i styrka än massa så tror jag inte du behöver äta så mycket mer.
däremot tycker jag du ska köra ett annat program om du kör med ditt nuvarande och sen kör 2-3 pass submission på det så låter det rätt mycket, det bästa vore nog att köra styrka 2-3 gånger i veckan ett program mer baserat på ett fåtal övningar för styrka, typ basövningar
finns ingen anledning varför bröst eller axlar ska få hela dagar imho

TigerÖga
2005-10-04, 16:01
Ska jag börja äta mer jag tycker jag äter hela tiden?

Beror ju på vad dina mål är, du skrev att du hade börjat gå ner i vikt är det målet med träningen så ligg kvar på det kalori intaget du har om inte så öka!

Ska jag köra en annan form av tränings system?

Trivs du med Max-OT så fortsätt!

Mitt mål är att gå upp mer i vikt för att öka snabbare.

älskar MAX-OT

JoelR
2005-10-04, 16:02
Mitt mål är att gå upp mer i vikt för att öka snabbare.

älskar MAX-OT

Ät mer mat helt enkelt :)

TigerÖga
2005-10-04, 16:04
om du med viktkåt menar att du är mer intresserad av att öka i styrka än massa så tror jag inte du behöver äta så mycket mer.
däremot tycker jag du ska köra ett annat program om du kör med ditt nuvarande och sen kör 2-3 pass submission på det så låter det rätt mycket, det bästa vore nog att köra styrka 2-3 gånger i veckan ett program mer baserat på ett fåtal övningar för styrka, typ basövningar
finns ingen anledning varför bröst eller axlar ska få hela dagar imho

Kan man få ett exp på ett program
;)