handdator

Visa fullständig version : eiselts leanol?


Johan86
2005-10-02, 16:31
när och hur ska man använda detta? är det bara under deff eller kan man käka pillren hela tiden?

och största frågan.är detta tillskott vettigt?

Halldin
2005-10-11, 11:13
:confused:

Ekonom
2005-10-14, 19:56
när och hur ska man använda detta? är det bara under deff eller kan man käka pillren hela tiden?

och största frågan.är detta tillskott vettigt?

ca. 6 kapslar per dag är lagom, du kan käka det när du vill, men det verkar inte ha nån effekt om du inte har minst 20-30 kg. övervikt... Jag äter det för jag fick det gratis, men det är bara istället föör å slänga det

Johan86
2005-10-14, 19:58
ca. 6 kapslar per dag är lagom, du kan käka det när du vill, men det verkar inte ha nån effekt om du inte har minst 20-30 kg. övervikt... Jag äter det för jag fick det gratis, men det är bara istället föör å slänga det


det e samma här ingick liksom i köpet.kan man äta mer mat fast man förbränner det med dessa pillren?

userfriendly
2005-10-15, 16:14
det e samma här ingick liksom i köpet.kan man äta mer mat fast man förbränner det med dessa pillren?

skulle inte tro att de ökar förbränningen så mkt att du ska tänka på att äta mer mat.. isf känner du det på hungern.
Tror att dessa preparat funkar bäst under diet.
Fairing Lean tycker jag fungerar väldigt bra...

Cilia
2005-10-15, 17:45
skulle inte tro att de ökar förbränningen så mkt att du ska tänka på att äta mer mat.. isf känner du det på hungern.
Tror att dessa preparat funkar bäst under diet.
Fairing Lean tycker jag fungerar väldigt bra...
Hur funkar det då?