handdator

Visa fullständig version : Blandning som fungerar


Bjorkman
2005-10-02, 11:20
Jag testade en blandning av tribulus, l-arginin, kreatin och protein.
Jag dubblerade dosen av tribulus och körde normal dos av L-arginin och kreatin och hade ett högt protein intag under en 5 veckors period. Resultatet var positivt både styrkemässigt och massmässigt

mangemani
2005-10-02, 11:35
skulle tippa på att det var det höga intaget utav protein som du fick massan av och styrkan från kreatinet.

tribulus och L-arginin ska tydligen vara verkningslösa.

Angus
2005-10-02, 21:22
skulle tippa på att det var det höga intaget utav protein som du fick massan av och styrkan från kreatinet.

tribulus och L-arginin ska tydligen vara verkningslösa.

TYCKER PERSONLIGEN ATT TRIBULUS FUNGERAR SUPER OM MAN KÖR KORTA CYKLER.Om det inte skulle fungera så skulle inte så många tillverka det.Vilka effekter jag får? viktuppgång 3-4kg (knappast placebo) styrkeökning likvärdig kreatin samt jäkla bra välmående. :thumbup:

WHITEFOLKS
2005-10-02, 22:01
Bara en reflektion, saker behöver inte tillverkas för att de fyller någon särskild funktion, det behöver bara finnas en marknad för det ;)

mangemani
2005-10-02, 22:07
precis.
bara för att många tillverkar det så behöver det INTE betyda att det funkar.
finns tom studier om att det är verkningslöst på unga och friska människor och jag misstänker att du är ung angus...fråga grub om det,han sitter på dom studierna.

Beast
2005-10-02, 22:20
TYCKER PERSONLIGEN ATT TRIBULUS FUNGERAR SUPER OM MAN KÖR KORTA CYKLER.Om det inte skulle fungera så skulle inte så många tillverka det.Vilka effekter jag får? viktuppgång 3-4kg (knappast placebo) styrkeökning likvärdig kreatin samt jäkla bra välmående. :thumbup:

Visst det funkar, om du är äldre eller har kassa egen nivåer. Men att du går upp 3-4kg.... möjligtvist fett.

Fairing
2005-10-03, 07:37
Angående Tribulus och viktuppgång: Många kunder hävdar att dom precis som med kreatin lägger på sig 2-4kg ganska snabbt när dom börjar med tribulus.

Jag vet att Pdaddy är en av dom.Förövrigt kan jag berätta att många kvinnliga toppbyggare äter Tribulus i fettförbränningssyfte och det funkar tydligen väldigt bra :confused:

Jag som är gammal (skratt) äter Trib-70 och får märkbara styrkeökningar av det.Kombinerat med kreatin så är det riktigt bra.

Är du över 30 så prova gärna Trib-70 och du.... man kan inte bara läsa sig till allt man måste prova praktiskt oxå :thumbup: