handdator

Visa fullständig version : AB King Pro


Fancy
2005-09-29, 18:15
Den här överträffar Total Gym!
:laugh:

http://www.tvshop.com/main.phtml?action=product&product_id=2901


"Du kan glädja dig att bli av med bilringarna"

"3 minuter om dagen"

"Inte konstigt att den här träningsmaskinen har fått det kungliga namnet AB King Pro"


http://www.topshop.sk/topshop/grafik/foto/obr_189.jpg

grisbil3n
2005-09-29, 18:22
Oj helvete, en sådan måste jag ha!

Bjorne
2005-09-29, 18:23
Var på Mcdonalds i dag, fyfan vad många superfeta människor (kvinnor) där var, de som fortsätter att käka sådär lär väl inte fatta att de blir fetare, utan de köper sådant som "AV King pro" istället.

reinholdsson
2005-09-29, 18:31
gillar bäst:
"om du gör situps tränar du övre magmuskeln vilket gör att du ser fetare ut"

Dumleman
2005-09-29, 18:46
Bättre än Sauna Belt i.v.f. :D. Elin Sundell testade den där saken i forma kroppen, hon tyckte den var helt ok :D.

shibi
2005-09-29, 19:21
schhh, prata inte illa om den. mina päron skaffa en sån *rolleyes*
står nu i mitt rum. inte för jag använder den för att träna magen, utan jag brukar använda den som bänkpressbänk för hantlar på rummet.

den går alltså att använda som bänk. men den håller då inte mycket vikt kan jag gissa.

Mucius
2005-10-18, 07:39
Okej om vi kan sluta va ironiska nu. Inte för att jag funderar på att köpa en sån för det priset, men..

Är den verkligen så dålig då? Jag menar, själva principen verkar ju va rätt..att göra situps med stöd för ryggen. Jag fattar inte riktigt..

shibi
2005-10-18, 11:18
Många dissar väl ab king pro, för deras snack om att man kan punktförbränna, och att göra vanliga situps, får dig se tjock ut.

datorjaevel
2005-10-18, 11:22
Upplys mig... har tv-shop någon form av exklusiv rätt på tv att blåsa folk eller hur ligger det till egentligen?

Det är ju inga små lögner de kör med.

hobbitar
2005-10-18, 11:26
Upplys mig... har tv-shop någon form av exklusiv rätt på tv att blåsa folk eller hur ligger det till egentligen?

Det är ju inga små lögner de kör med.

Håller med, falsk marknadsföring är väl olagligt?

Man kan säkert minska midjemåttet med Ab King Pro, men då måste man ÄVEN träna på gym, konditionsträna, äta rätt m.m....

Nitrometan
2005-10-18, 11:31
Upplys mig... har tv-shop någon form av exklusiv rätt på tv att blåsa folk eller hur ligger det till egentligen?

Det är ju inga små lögner de kör med.
Anmäl dem till ARN eller KO och se vad som händer.