handdator

Visa fullständig version : Matställen i Limhamn (Malmö)


Bjorne
2005-09-29, 17:36
Kommer få ett "matkort" som funkar på fyra ställen i limhamn, kommer äta där några gånger i veckan, söker proteinrik mat, samt gärna lätta alternativ vid eventuell deff.

Ställena som kortet funkar på (tror jag) är:
Café Lieto
Restaurang Bästis
Matstugan
Pastavännen


Någon som känner till några av dessa ställen och vet ifall där serveras bra mat?

/Bjorne

Gurk-Burk
2005-09-29, 17:57
Har bara vatt på Bästis, dock ett tag sedan, ligger ovanför Willys på Limhamn.
Bästis är väl ett helt ok ställe, aldrig testat deras mat, utan endast fikat där med föräldrarna när jag var mindre.

Hnke
2005-09-29, 18:03
Kommer få ett "matkort" som funkar på fyra ställen i limhamn, kommer äta där några gånger i veckan, söker proteinrik mat, samt gärna lätta alternativ vid eventuell deff.

Ställena som kortet funkar på (tror jag) är:
Café Lieto
Restaurang Bästis
Matstugan
Pastavännen


Någon som känner till några av dessa ställen och vet ifall där serveras bra mat?

/Bjorne

Åk hem till Jense, han lagar käk till dig...

Mart|n
2005-09-29, 19:34
Kommer få ett "matkort" som funkar på fyra ställen i limhamn, kommer äta där några gånger i veckan, söker proteinrik mat, samt gärna lätta alternativ vid eventuell deff.

Ställena som kortet funkar på (tror jag) är:
Café Lieto
Restaurang Bästis
Matstugan
Pastavännen


Någon som känner till några av dessa ställen och vet ifall där serveras bra mat?

/Bjorne

Antar att du ska börja på det praktiska gymnasiet som ligger där i industribyn.

Café Lieto känner jag inte till. Bästis har halvtaskig mat, men den funkar. Matstugan ligger 100 meter från skolan, Hamburgare/kebab men också schysst kycklingpastasallad. Pastavännen är ju en av dom som slevar upp mat i en vagn :) Men ända gott!

BTW... Det gymnasiet är ca 500 meter därifrån jag bor :)

Bjorne
2005-09-29, 21:37
Antar att du ska börja på det praktiska gymnasiet som ligger där i industribyn.

Café Lieto känner jag inte till. Bästis har halvtaskig mat, men den funkar. Matstugan ligger 100 meter från skolan, Hamburgare/kebab men också schysst kycklingpastasallad. Pastavännen är ju en av dom som slevar upp mat i en vagn :) Men ända gott!

BTW... Det gymnasiet är ca 500 meter därifrån jag bor :)Se vad kolo kan göra för en, kyckling låter kanon :)

Läser el sista året på den MPG yepp. :)

Mart|n
2005-09-30, 07:06
Se vad kolo kan göra för en, kyckling låter kanon :)

Läser el sista året på den MPG yepp. :)

Ajt, då blir det en drive by när du minst anar det :devil: