handdator

Visa fullständig version : VAULT från SAN Nutrition, ngn testat??


H3NPHLO
2005-09-29, 15:01
Någon som testat SAN Nutririons VAULT; En stor kosttillskottdetaljist gör en stor reklam satsning på produkten för tillfället.

Bra eller Anus??

Mass-Tech
2005-09-29, 15:04
Får du ingen effekt av vanligt kreatin så är den bra.
Får du effekt av vanigt kreatin så är den mindre bra och jävligt dyrare.

Catstyle
2005-09-29, 15:53
Har inte testat produkten ifråga, men reklamen för VAULT jag fick från företaget som saluför den var bara löljig.
Fick mig att tänka på Gobbels och Wunderwaffen eller vad tusan tyskarna kallade sina mirakelvapen. :P

Mass-Tech
2005-09-29, 16:24
Har inte testat produkten ifråga, men reklamen för VAULT jag fick från företaget som saluför den var bara löljig.
Fick mig att tänka på Gobbels och Wunderwaffen eller vad tusan tyskarna kallade sina mirakelvapen. :P
Ja, SAN är några riktiga djur på reklam.

SE7EN
2005-10-08, 21:27
Tja!
Jag har provat San Vault och tycker att den är lite bättre än San V12 men inte uppe i samma klass som San BOLT än.. Den regerar fortfarande!

H3NPHLO
2005-10-09, 13:26
Tja!
Jag har provat San Vault och tycker att den är lite bättre än San V12 men inte uppe i samma klass som San BOLT än.. Den regerar fortfarande!


OK, hur bra är den då??

mangemani
2005-10-12, 15:43
Har inte testat produkten ifråga, men reklamen för VAULT jag fick från företaget som saluför den var bara löljig.
Fick mig att tänka på Gobbels och Wunderwaffen eller vad tusan tyskarna kallade sina mirakelvapen. :P


haha,precis.
"det här är den absolut bästa varan på marknaden" "kunderna ringer för att tacka för denna vara" :laugh:

btw,smaken,citrus *spy* *spy* ,tål det mesta innom tillskotts smaker,men detta tog fan priset..smuttade lite först för att smaka om den var god,jovisst tyckte man,men sen kom eftersmaken *spy*