handdator

Visa fullständig version : Mobba Piranha tråden.


Piranha
2005-09-27, 20:46
Jag vet många av er vill och nu har ni chansen.

Det som skrivs i den här tråden stannar i den här tråden så
sätt igång .. gör ert bästa ..

Bonuspoäng till den bästa förolämpningen !!

Ni är väl annars så jävla mesiga så ni inte törs !

HenrY
2005-09-27, 20:46
Du är en ful Padda!

Piranha
2005-09-27, 20:47
Du är en ful Padda!


Pinsammt dåligt .. okej du var först ..

HenrY
2005-09-27, 20:48
Pinsammt dåligt .. okej du var först ..

Så inga bonus poäng då?? *cry*

Du är som en blandning av Jense och Herkulez!
DEN MÅSTE SVIDA!

Piranha
2005-09-27, 20:50
Så inga bonus poäng då?? *cry*

Du är som en blandning av Jense och Herkulez!
DEN MÅSTE SVIDA!


Sorry du kanske kan be lillsyrran om hjälp ?

Fancy
2005-09-27, 20:50
Är detta tråden där *** "bad postar" så fort någon skriver något elakt om Pirre för att sedan utdela varningar?

Krampus
2005-09-27, 20:50
Är du säker på att du vill göra det här? :D

scythe
2005-09-27, 20:52
Du er en synthol-bök.

Piranha
2005-09-27, 20:53
Är detta tråden där *** "bad postar" så fort någon skriver något elakt om Pirre för att sedan utdela varningar?


Nej nej , inte alls den här är gratis ..

Jag kan inte svara för resterande *** om du däremot förolämpar gruppen.

thomast
2005-09-27, 20:53
Ditt BMI överstiger inte min kroppsvikt!

Piranha
2005-09-27, 20:53
Är du säker på att du vill göra det här? :D


Krampus du är en kreativ jävel .. kom loss nu ..

Piranha
2005-09-27, 20:54
Ditt BMI överstiger inte min kroppsvikt!
*screwy*

elBjurro
2005-09-27, 20:54
I can eat a bowl of alphabetsoup and crap a better thread then this.





Å så är du tjock me..

Kaboffastar
2005-09-27, 20:54
Ryssjävel.

Piranha
2005-09-27, 20:55
I can eat a bowl of alphabetsoup and crap a better thread then this.





Å så är du tjock me..


Bättre , men lånade meningar imponerar föga.

s_himself
2005-09-27, 20:55
din mamma dejtar hewalo

och ifall du vill ha sex med en av kvinnliga könet som är dubbelt så stor dom dig.. Då bör du ha sex med din mamma...





.... som dejtar hewalo

Fancy
2005-09-27, 20:55
Apotekare!

grisbil3n
2005-09-27, 20:57
Liten kyk, stoooja muckler? *innocent*


Fast de skiter sig för:

<----Liten kyk, inga muskler.

Cilia
2005-09-27, 20:57
hhhmmmmmmmm








äähhhh, för enkelt *popcorn*

scythe
2005-09-27, 20:58
http://www.wingan.net/bilder/haha.jpg

Sonny
2005-09-27, 20:58
Har hört från säkra källor att han trimmar röven med samma apparat som han använder till hårtrimning!

Piranha
2005-09-27, 20:59
hhhmmmmmmmm








äähhhh, för enkelt *popcorn*

Men om de delas ut gratis självlysande kondomer då passar du på va ?

grisbil3n
2005-09-27, 20:59
Har hört från säkra källor att han trimmar röven med samma apparat som han använder till hårtrimning!

Det är väl inga problem? :booty:

Piranha
2005-09-27, 20:59
Har hört från säkra källor att han trimmar röven med samma apparat som han använder till hårtrimning!


Hörrö de där är ett påhopp på Anabolic !!!

scythe
2005-09-27, 21:00
Har hört från säkra källor att han trimmar röven med samma apparat som han använder till hårtrimning!
Det är bara för att det inte går att se skillnad på hans arsle och hans fejs.

Officer
2005-09-27, 21:00
Har hört från säkra källor att han trimmar röven med samma apparat som han använder till hårtrimning!


:D

http://worldnet.kbs.co.kr/bbs/system/db/w_n_europe_culture_5/upload/53/rakad.JPG

Sonny
2005-09-27, 21:00
Hörrö de där är ett påhopp på Anabolic !!!
Han har ett finger med i spelet ja :D

Piranha
2005-09-27, 21:01
:D

http://worldnet.kbs.co.kr/bbs/system/db/w_n_europe_culture_5/upload/53/rakad.JPG


Haaaaaaaaaaa ha ha ..

såååååååååå

Cilia
2005-09-27, 21:01
Men om de delas ut gratis självlysande kondomer då passar du på va ?
dom behöver inte ens vara självlysande för att jag ska nappa!

Sonny
2005-09-27, 21:01
Det är bara för att det inte går att se skillnad på hans arsle och hans fejs.:thumbup: :laugh:

mini_Arnold
2005-09-27, 21:01
Du är skalligare än min rakade pung.

elBjurro
2005-09-27, 21:01
Bättre , men lånade meningar imponerar föga.

Tsss.. inte allt är lånat.. bara hälften.. tänkte att man inte behövde bränna mer krut på att förolämpa en sån halvmesyr som du bara.

Piranha
2005-09-27, 21:02
Du är skalligare än min rakade pung.


Hoppas det annars får du byta rakblad ..

s_himself
2005-09-27, 21:03
grejen är att inget av detta biter på dig pirre, du vet ju att folk bara hittar på för att du ger tillfälle för det.. du sitter väl snarare och njuter.


jag tycker om dig.. du är snäll och stor!

toreld
2005-09-27, 21:04
Att du inte sökte till biggest looser.. Synd bara att uttagningen redan är stängd, annars hade du nog varit en given gruppetta!!

:em:

Cilia
2005-09-27, 21:06
Hoppas det annars får du byta rakblad ..
hur tänkte du nu?
känns som om logiken haltar.

Piranha
2005-09-27, 21:07
grejen är att inget av detta biter på dig pirre, du vet ju att folk bara hittar på för att du ger tillfälle för det.. du sitter väl snarare och njuter.


jag tycker om dig.. du är snäll och stor!


Arrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrgh ...

Krampus
2005-09-27, 21:07
Krampus du är en kreativ jävel .. kom loss nu ..
*Harkel*

Så, ass-master...
Har du idkat manlig kärlek länge, eller har du helt enkelt bara suttit i fängelse?
De senare skulle ju te sig självklart med det kriminella utseende den feta ryska lastbilschufören lät dig nedärva då han befrukatde den illaluktande tandlösa horan du kallar mor, den där natten på Finlandsbåten..
Alltså det gigantiska elefant-arslet kan bara vara svullet utav en enda orsak:
Sodomi i enorma kvantitetér..
Att håret ditt har trillat av ser jag som ett bevis på att ofantliga mänger testoteron har skjutis upp i mellan dina skinkhalvor..
Nej, jag pratar inte om doping nu utan slutresultatet av manlig ejakulation.
Du har sperma i röven!
Så.
..och inte lite heller! Friktionen av klamydiasmittade äldre män som levt sina lustar i ditt akterparti, har gett upphov till en svullnad som får de flesta synthol-mongon att glo stinnt av avund, när där trippar ner på stan i dina hot-pants..
Varje veckoslut kan man finna dig på Grand Garbo, vickandes på babianarslet, med en cosmoploitan i hand, i jakt på nya sexuella safrais, ty detta är sanningen!!: Du tycker om att få gamal gubb-balle i din flodhäströv!!

*yourock*







Så. Vann jag ett pass på Delta nu?

Piranha
2005-09-27, 21:08
hur tänkte du nu?
känns som om logiken haltar.

ooops jag får byta rakblad ..

Fancy
2005-09-27, 21:09
*Harkel*

Så, ass-master...
Har du idkat manlig kärlek länge, eller har du helt enkelt bara suttit i fängelse?
De senare skulle ju te sig självklart med det kriminella utseende den feta ryska lastbilschufören lät dig nedärva då han befrukatde den illaluktande tandlösa horan du kallar mor, den där natten på Finlandsbåten..
Alltså det gigantiska elefant-arslet kan bara vara svullet utav en enda orsak:
Sodomi i enorma kvantitetér..
Att håret ditt har trillat av ser jag som ett bevis på att ofantliga mänger testoteron har skjutis upp i mellan dina skinkhalvor..
Nej, jag pratar inte om doping nu utan slutresultatet av manlig ejakulation.
Du har sperma i röven!
Så.
..och inte lite heller! Friktionen av klamydiasmittade äldre män som levt sina lustar i ditt akterparti, har gett upphov till en svullnad som får de flesta synthol-mongon att glo stinnt av avund, när där trippar ner på stan i dina hot-pants..
Varje veckoslut kan man finna dig på Grand Garbo, vickandes på babianarslet, med en cosmoploitan i hand, i jakt på nya sexuella safrais, ty detta är sanningen!!: Du tycker om att få gamal gubb-balle i din flodhäströv!!

*yourock*







Så. Vann jag ett pass på Delta nu?


Vi har en vinnare!

Piranha
2005-09-27, 21:12
*Harkel*

Så, ass-master...
Har du idkat manlig kärlek länge, eller har du helt enkelt bara suttit i fängelse?
De senare skulle ju te sig självklart med det kriminella utseende den feta ryska lastbilschufören lät dig nedärva då han befrukatde den illaluktande tandlösa horan du kallar mor, den där natten på Finlandsbåten..
Alltså det gigantiska elefant-arslet kan bara vara svullet utav en enda orsak:
Sodomi i enorma kvantitetér..
Att håret ditt har trillat av ser jag som ett bevis på att ofantliga mänger testoteron har skjutis upp i mellan dina skinkhalvor..
Nej, jag pratar inte om doping nu utan slutresultatet av manlig ejakulation.
Du har sperma i röven!
Så.
..och inte lite heller! Friktionen av klamydiasmittade äldre män som levt sina lustar i ditt akterparti, har gett upphov till en svullnad som får de flesta synthol-mongon att glo stinnt av avund, när där trippar ner på stan i dina hot-pants..
Varje veckoslut kan man finna dig på Grand Garbo, vickandes på babianarslet, med en cosmoploitan i hand, i jakt på nya sexuella safrais, ty detta är sanningen!!: Du tycker om att få gamal gubb-balle i din flodhäströv!!

*yourock*









Så. Vann jag ett pass på Delta nu?


OMFG .. brutalt .. *klapp*klapp*klapp*

Javoll vi rycker med Mez också , han behöver all push han kan få !

Krampus
2005-09-27, 21:14
Säkert att ni inte kommer att samla ihop ett gäng och slå mig då? :em:























( *yourock* )

Piranha
2005-09-27, 21:17
Säkert att ni inte kommer att samla ihop ett gäng och slå mig då? :em:



Haaaaaaa ha ha , ja helt säkert..

tappa inte tvålen bara

s_himself
2005-09-27, 21:18
tappa inte tvålen bara


med den beskrivningen han gav på dig så är han nog väl medveten om vad som händer då.

Piranha
2005-09-27, 21:19
med den beskrivningen han gav på dig så är han nog väl medveten om vad som händer då.


Aaaaaa så om han gör det tar jag det som en invit ??

fast det är klart de är inte lika kul om dom är med på det..

Pez
2005-09-27, 21:20
Säkert att ni inte kommer att samla ihop ett gäng och slå mig då? :em:
( *yourock* )
If that's your preference.. visst.

Krampus
2005-09-27, 21:22
If that's your preference.. visst.

Tsss...

Runda Grodan
2005-09-27, 21:23
Glasögonorm!





Förlåt. :em:

Herkulez
2005-09-27, 21:23
*Harkel*

Så, ass-master...
Har du idkat manlig kärlek länge, eller har du helt enkelt bara suttit i fängelse?
De senare skulle ju te sig självklart med det kriminella utseende den feta ryska lastbilschufören lät dig nedärva då han befrukatde den illaluktande tandlösa horan du kallar mor, den där natten på Finlandsbåten..
Alltså det gigantiska elefant-arslet kan bara vara svullet utav en enda orsak:
Sodomi i enorma kvantitetér..
Att håret ditt har trillat av ser jag som ett bevis på att ofantliga mänger testoteron har skjutis upp i mellan dina skinkhalvor..
Nej, jag pratar inte om doping nu utan slutresultatet av manlig ejakulation.
Du har sperma i röven!
Så.
..och inte lite heller! Friktionen av klamydiasmittade äldre män som levt sina lustar i ditt akterparti, har gett upphov till en svullnad som får de flesta synthol-mongon att glo stinnt av avund, när där trippar ner på stan i dina hot-pants..
Varje veckoslut kan man finna dig på Grand Garbo, vickandes på babianarslet, med en cosmoploitan i hand, i jakt på nya sexuella safrais, ty detta är sanningen!!: Du tycker om att få gamal gubb-balle i din flodhäströv!!

?aaaa den var hård :laugh:

*jag har legat med krampus tjej*

Krampus
2005-09-27, 21:24
Glasögonorm!





Förlåt. :em:

MOAAAHAHAHAHAHA!!!







..fan.. Har också knasögon.. :em:

Krampus
2005-09-27, 21:27
aaaa den var hård :laugh:

*jag har legat med krampus tjej*


..ja, så kommer du... *rolleyes*

Nej, det är tekinsk omöjligt sådvid du inte stod på en stol och "jurde däht" bakifrån, men det faller ytteligare på två saker: ingen stol skulle hålla för din vikt och din micro-pick skulle helt enkelt inte komma in..


*yourock*

Sonny
2005-09-27, 21:30
Nej, det är tekinsk omöjligt sådvid du inte stod på en stol och "jurde däht" bakifrån, men det faller ytteligare på två saker: ingen stol skulle hålla för din vikt och din micro-pick skulle helt enkelt inte komma in..
Abo..

xynd
2005-09-27, 21:31
kollo-humor ?

s_himself
2005-09-27, 21:32
Aaaaaa så om han gör det tar jag det som en invit ??

fast det är klart de är inte lika kul om dom är med på det..


precis.. du får liksom överaska honom i böjen! Talka dig ordentligt innan också så det blir lite motstånd.

Pez
2005-09-27, 21:34
.. din micro-pick skulle helt enkelt inte komma in..
Den meningen öppnar ju för en retort så det skriker om det.. men jag avhåller mig av rädsla för eventuella repressalier från din respektive, kändes som att jag utmanade ödet redan genom att roffa åt mig framsätet sist. :D

Piranha är så snål att han gråter när han skiter..
Piranha tycker att Henrik Pontén "..är en fin kille, som bara gör sitt jobb och så bra han gör det sen!".
Piranha röker Blend Ultima.

Herkulez
2005-09-27, 21:35
..ja, så kommer du... *rolleyes*

Nej, det är tekinsk omöjligt sådvid du inte stod på en stol och "jurde däht" bakifrån, men det faller ytteligare på två saker: ingen stol skulle hålla för din vikt och din micro-pick skulle helt enkelt inte komma in..


*yourock*
fel, beställde produkten ruhl ur *** shoppen förra veckan
http://piranha.homeunix.com/temp/ruhl.jpg

Krampus
2005-09-27, 21:35
Javoll vi rycker med Mez också , han behöver all push han kan få ![/QUOTE]


:) Så. Nu måste jag dra, men under tiden kan ni väll ge mig en hyllningstråd så kan jag i tio minuter glöma de fakta att jag är:

Fet
Ful
Svag
Stavar som en kratta och måste läsa igenom mina inlägg trettio ggr innan jag postar dem, vilket inte alls är speciellt kul om man har ett sånt problem på kollo efter som edittiden är satt till två minuter av onda moderatorer som tror att det ska komma ut Lunarisering på det viset men i själva verket så är det som en pungspark i nyllet på oss dyslexier...

Krampus
2005-09-27, 21:38
Den meningen öppnar ju för en retort så det skriker om det.. men jag avhåller mig av rädsla för eventuella repressalier från din respektive, kändes som att jag utmanade ödet redan genom att roffa åt mig framsätet sist. :D

Piranha är så snål att han gråter när han skiter..
Piranha tycker att Henrik Pontén "..är en fin kille, som bara gör sitt jobb och så bra han gör det sen!".
Piranha röker Blend Ultima.


Jag vet vad du tänker och det är BRA!
Men nu ligger det till så här att Herculez f.d mammuth-salami är reducerad till en klitoris av för mkt andogener.. *flex* *Pill-i-pill*

*yourock*

Herkulez
2005-09-27, 21:39
Jag vet vad du tänker och det är BRA!
Men nu ligger det till så här att Herculez f.d mammuth-salami är reducerad till en klitoris av för mkt andogener.. *flex* *Pill-i-pill*

*yourock*ok nu gick du över gränsen, fast jag är ful, fet, oskuld, klen och patetisk så behöver det inte betyda att inte har känslor.

s_himself
2005-09-27, 21:41
ok nu gick du över gränsen, fast jag är ful, fet, oskuld, klen och patetisk så behöver det inte betyda att inte har känslor.


Det är ALLTID ok att mobba tjockisen.. tjockisar har inte kännslor.

Metal_boy_
2005-09-27, 21:47
Du har den minsta snoppen på hela kolozzeum.

Garnax
2005-09-27, 21:53
Luktar Pampers *spy*

jwzrd
2005-09-27, 21:53
Säg, vad heter du?

Metal_boy_
2005-09-27, 22:00
Du ser ut som 33 svåra år.

Ditt jävla provrörsbarn.

Det borde stå Tarmspräckar-Elof på ditt truckkort.

När du står och röker så säger folk som går förbi " Jaha dom har öppnat ett behandlingshem här! Jaja!".

Din röv är lika stor som Grand Canyon.

Din andedräkt luktar gammal gravöppning. Äter du dagens på krematoriet ofta?

När du ler så sticker dina tänder ut som en kortlek.

delta_mats
2005-09-27, 22:00
Du är så egocentrisk att du måste starta en tråd som handlar om dig själv. Snacka om att vara egenkär. Du tror att du är poppis på kollo men egentligen tycker alla här bara att du är en stor, preppande dumskalle... Ditt liv kretsar kring träningsforum och träning, skaffa dig ett liv vetja!

Det där var väl mobbing på hög grad va? :D

formula4shape
2005-09-27, 22:07
Helt seriöst har du fan den fulaste jävla avataren på hela forumet...spyr på den

Fancy
2005-09-27, 22:10
Du är så egocentrisk att du måste starta en tråd som handlar om dig själv. Snacka om att vara egenkär. Du tror att du är poppis på kollo men egentligen tycker alla här bara att du är en stor, preppande dumskalle... Ditt liv kretsar kring träningsforum och träning, skaffa dig ett liv vetja!

Det där var väl mobbing på hög grad va? :D


Den där va hård!

Fatalist
2005-09-27, 22:15
Det är ALLTID ok att mobba tjockisen.. tjockisar har inte kännslor.

Hhahahah!! :laugh:

Pirahna är ful

delta_mats
2005-09-27, 22:15
Vill ju ha bonuspoängen så man får ju anstränga sig lite.

Piranha
2005-09-27, 22:16
Helt seriöst har du fan den fulaste jävla avataren på hela forumet...spyr på den


Hörrö , det är Ping på avatarn .. han är gud !!

RobbeliRobban
2005-09-27, 22:36
Anledningen till att du är så kroppsfixerad är för att du var mobbad i skolan. Men inte ens tjugo kilo muskler till kan få dig att bli säker på dig själv, innerst inne är du fortfarande den där lilla fula grabben i sjuan som blev tvingad att äta hundbajs av de elaka killarna i lågstadiet.

Även nu i vuxen ålder plågas du av minnena och drömmer om hämnd, men innerst inne vet du, att trots mer och mer muskler, och mer och mer uppdämnd ilska att du inte skulle våga hämnas. Antingen kommer du att göra som förr, gråta dig till sömns eller så kommer du brisera som grabbarna i Columbine. I vilket fall är du ändå en mobbad liten parvel innerst inne.

henke_in_training
2005-09-27, 22:48
Lika som bär Ika i Rutan och Piranha



okej...är trött

Trance
2005-09-27, 22:58
Jag och Piranha är kompisar.

Grisen
2005-09-27, 23:00
Jag och Piranha är kompisar.


Oooh shit den är tung!

formula4shape
2005-09-28, 00:00
Hörrö , det är Ping på avatarn .. han är gud !!

Du blev nästan lite upprörd, var är poängen? fittnylle ;)

Rock'nRoll
2005-09-28, 00:17
Hahaha, du trodde Born to raise hell var en cover! Hur jävla dum får man bli.. :laugh:

H.Emanuel
2005-09-28, 05:02
Du är ett människoöde

Bamse79
2005-09-28, 06:44
Kan inte ha varit lätt för din farsa att föda ut dig ur sitt arsle. Du ser ut som en sprängd apa i ansiktet också, inte undra på att dom lämnade dig i skogen när du var 3år...Och under de 3 åren knullade din morsa dig i arslet med sin klitta, och du bara njöt...

Sve
2005-09-28, 06:51
Om jag hade sett likadan ut i min röv som du gör i ditt fejs hade jag tagit livet av mig.

Metal_boy_
2005-09-28, 06:59
Dina bajskorvar är lika håriga som pudlar pga all testo.

jwzrd
2005-09-28, 07:27
Om jag var lika ful i arslet som du är i ansiktet så hade jag gått baklänges.

Metal_boy_
2005-09-28, 07:33
Din mamma grät när du förlösdes, och det var inte pga att det gjorde ont fysiskt, eller av glädje.

Piranha
2005-09-28, 07:43
Hahaha, du trodde Born to raise hell var en cover! Hur jävla dum får man bli.. :laugh:


BORN TO RAISE HELL
Originally written for the German band Skew Siskin, it got on to our "Bastards" album instead.



Vakna upp nu ur narkotikaruset !!!

MasterChief
2005-09-28, 08:02
Du skulle kunna vara min tvillingbrorsa.

Slartibartfast
2005-09-28, 08:09
Du är så stor att du inte får några brudar. Man ska vara byggd som Brad Pitt.

J.Saarela
2005-09-28, 08:16
Är detta tråden där *** "bad postar" så fort någon skriver något elakt om Pirre för att sedan utdela varningar?


Vad snackar du om tönt?

Metal_boy_
2005-09-28, 13:54
Din polerade flint ser ut som en piskad hundballe.

Lasse Kongo
2005-09-28, 13:55
Jag ska utdela mitt slag mot Pirre nu, men det får bli på msn :D

Piranha
2005-09-28, 13:59
Jag ska utdela mitt slag mot Pirre nu, men det får bli på msn :D

Jag står fortfarande tönt !!!!

Lasse Kongo
2005-09-28, 14:01
Jag står fortfarande tönt !!!!

Konstigt då, när ja skrev det på msn *rolleyes*

Ps. Gillar din offbild i köket, får ja ha den som avatar?

Piranha
2005-09-28, 14:06
Konstigt då, när ja skrev det på msn *rolleyes*

Ps. Gillar din offbild i köket, får ja ha den som avatar?

Och nu tillbaks till MSN Lasse !!!!!

J.Saarela
2005-09-28, 14:07
Finns inget att mobba dig för.Du är lika perfekt som jag.

Lasse Kongo
2005-09-28, 14:07
Och nu tillbaks till MSN Lasse !!!!!

HAHAHAHAHAHA *kissass*

tinus
2005-09-28, 14:08
Konstigt då, när ja skrev det på msn *rolleyes*

Ps. Gillar din offbild i köket, får ja ha den som avatar?


Eller så kan du skicka den till mig.. så kan jag ha den som avatar :D :naughty:

ErikWrestlingFreaket
2005-09-28, 14:09
Du är så ful att du får betala 200 kr för en 100 krs hora!! ;)

Lasse Kongo
2005-09-28, 14:10
Eller så kan du skicka den till mig.. så kan jag ha den som avatar :D :naughty:

Ja absolut, sen tar det 5min så knackar det på en stor ilsk 08r8 med fetaste blingblinget och avsågad hagelbrakare och som säkert kör upp ngt hårt i mitt rektum först, eh dont think so Tinus *cry*

tinus
2005-09-28, 14:12
Ja absolut, sen tar det 5min så knackar det på en stor ilsk 08r8 med fetaste blingblinget och avsågad hagelbrakare och som säkert kör upp ngt hårt i mitt rektum först, eh dont think so Tinus *cry*

Jag kan vara din bodyguard baby :D Han är inte så farlig..jag looovar :cool:

Lasse Kongo
2005-09-28, 14:13
Jag kan vara din bootyguard baby :D Han är inte så farlig..jag looovar :cool:

bootyguard?

sure baby :naughty:

palme
2005-09-28, 14:56
Räcker ju att kolla på dig så inser man att det bara är taskigt att mobba dig pirre.

Här *räcker fram en pistol* skjut dig själv i fejan och gör världens ögon en tjänst.

Piranha
2005-09-28, 14:57
Räcker ju att kolla på dig så inser man att det bara är taskigt att mobba dig pirre.

Här *räcker fram en pistol* skjut dig själv i fejan och gör världens ögon en tjänst.


Vad skall du göra när jag försvinner och du som vart världens näst fulaste tar 1'a platsen ?

palme
2005-09-28, 14:59
Vad skall du göra när jag försvinner och du som vart världens näst fulaste tar 1'a platsen ?

Nu blandar du ihop mig med herkan igen *rolleyes*

Herkulez
2005-09-28, 15:16
Konstigt då, när ja skrev det på msn *rolleyes*

Ps. Gillar din offbild i köket, får ja ha den som avatar?
haha är det bilden där han gör en ful min och visar fingret :laugh:

Lasse Kongo
2005-09-28, 16:25
haha är det bilden där han gör en ful min och visar fingret :laugh:

aaa haha

Rock'nRoll
2005-09-28, 18:12
BORN TO RAISE HELL
Originally written for the German band Skew Siskin, it got on to our "Bastards" album instead.



Vakna upp nu ur narkotikaruset !!!

Är du seriös??

Helen@
2005-09-28, 20:21
Jag vet många av er vill och nu har ni chansen.

Det som skrivs i den här tråden stannar i den här tråden så
sätt igång .. gör ert bästa ..

Bonuspoäng till den bästa förolämpningen !!

Ni är väl annars så jävla mesiga så ni inte törs !

Inte för att jag ville mobba men nu får Du f-n skylla Dig själv......

Inte nog med att Du har äventyrssandaler *spy* på Dig - Du har dessutom strumpor i dem *slap*

Vill Du bli stekt i dörren så kom iförd sådana *screwy*

VM i så j-a fult :booty:






:D

//Helena

Sve
2005-09-28, 20:29
Inte för att jag ville mobba men nu får Du f-n skylla Dig själv......

Inte nog med att Du har äventyrssandaler *spy* på Dig - Du har dessutom strumpor i dem *slap*

Vill Du bli stekt i dörren så kom iförd sådana *screwy*

VM i så j-a fult :booty:






:D

//Helena

Dessutom VITA strumpor. Serious VM-i-så-jävla-fult.

Metal_boy_
2005-09-28, 20:31
Dessutom VITA strumpor. Serious VM-i-så-jävla-fult.


Snyggare med gubbstrumpor? Ärligt?

Sve
2005-09-28, 20:34
Snyggare med gubbstrumpor? Ärligt?

vad är gubbstrumpor? ha de andra färger?

vita strumpor är bara så jävla fel

Cilia
2005-09-28, 20:36
Jag kan vara din bodyguard baby :D Han är inte så farlig..jag looovar :cool:
hehehehhee
jag har en bättre idé men vi tar det via det andra forumet *blink*

Dumleman
2005-09-28, 20:57
Jag vill också mobba.

Piranha har faktiskt inte alltid varit så ful och fet som han är idag. Här är en bild innan det halvt misslyckade könsbytet och den något sånär lyckade deffen:
http://img.ircimages.com/ircimages/f/1/f1eb3505b1c300637abda74d1b359dcf.jpg
*innocent*

CyberHamster
2005-09-28, 23:46
Du är så söt så honung smakar surt, du är också så stor så coleman ser ut att ha anorexia bredvid dig. Om idol juryn skulle höra dig sjunga så skulle Kisthi brista ut i sitt största halleluluja moment ever, samt att Claes skulle sluta stirra på dig och kolla ner i bordet av respekt.

Roses are red
Violets are blue
Honey is sweet but not as sweet as you. :bow:

Fancy
2005-09-28, 23:49
Du är så söt så honung smakar surt, du är också så stor så coleman ser ut att ha anorexia bredvid dig. Om idol juryn skulle höra dig sjunga så skulle Kisthi brista ut i sitt största halleluluja moment ever, samt att Claes skulle sluta stirra på dig och kolla ner i bordet av respekt.

Roses are red
Violets are blue
Honey is sweet but not as sweet as you. :bow:


Det där var väl snarare en hyllning!

Krampus
2005-09-28, 23:59
Inte för att jag ville mobba men nu får Du f-n skylla Dig själv......

Inte nog med att Du har äventyrssandaler *spy* på Dig - Du har dessutom strumpor i dem *slap*

Vill Du bli stekt i dörren så kom iförd sådana

VM i så j-a fult :booty:






:D

//Helena


Jag trodde min vann, men det här var nog det råaste! :laugh:

Piranha
2005-09-29, 07:35
Jag trodde min vann, men det här var nog det råaste! :laugh:


Ja Helen@ är vass , hon har många års träning bakom sig.

Oxe
2005-09-29, 18:54
*gråter* vilka patetiska försök till något som skall föreställa påhopp...

btw sandalerna med vita strumpor påvisar bara storhet genom att inte lägga energi om vad små människorna har för uppfattning om vad som är estetiskt