handdator

Visa fullständig version : HJÄLP! behöver hjälp med en sak!


martinssoN
2005-09-27, 17:53
jag tränar måndag-fredag, lugnt över helgerna. jag tränar mest överkropp nu på vintern !

jag har lite frågor, jag tränar armar rätt hårt, för det är ju det jag tycker är roligast :) men försöker hålla i rätt bra & köra hela överkroppen !

men nu är det så

mån-ons-fre är det armar & rygg jag kör. Men jag blir aldrig trött elr har träningsvärk i armarna efter åt.

då är min fråga kan jag träna armarna oftare? för jag tror inte det beror på att jag kör för klent, för det gör jag värkligen inte ! :whipped:

kan jag träna armar varje dag, OM jag inte får träningsvärk elr blir trött, för jag vill ha ganska mkt större armar.

sen är jag ute efter billig & mycket gainer\muskelbyggande. finns det några adresser där man kan beställa billigt & bra gainer för ett skjysst pris ?

mvh daniel (rookie) *innocent*

Allan
2005-09-27, 17:57
Du kommer ju inte att få stora armar av att träna armar ofta. Man får stora armar av att öka i vikt över hela kroppen. Kosttillskott beställer du enklast genom att klicka på den blinkande bannern överst på sidan, dvs hos Kolozzeum!

allan

Jorgen
2005-09-27, 17:59
Om du kör med en "normal" volym så kommer du definitivt inte få stora armar om du tränar dom så ofta.
Hur länge har du tränat?
Hur ser ditt nuvarande schema ut?

http://www.kolozzeum.com säljer bra gainer.

Edit: *grr27* Allan. *slap*

Allan
2005-09-27, 18:03
Edit: *grr27* Allan. *slap*



:hbang:

Först IGEN!!!!!!


allan

martinssoN
2005-09-27, 18:13
Mitt shema ser ut någelunda såhär

måndag onsdag fredag :
Cable Bent-over Triceps 10*45kg 10*50kg 10*55kg x 2

cable curl biceps 10*45kg 10*50kg 10*55kg x 2

sittande rodd 10*50kg 10*50kg 10*60kg x2

Lever Seated High Row 10*50 10*50 10*60

tisdag torsdag

bänkpress 10*45kg 10*45kg 8*55kg x2

Pec Deck Fly 10*40kg 10*40kg 10*40kg x2

Ja, jag sitter på "http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=31071" och försöker hitta alla saker, men alla finns inte riktigt med.

det är så det ser ut, plus lite andra grejjer.


vill ni ha mer utförligt?

jag är rookie som sagt :\ *innocent* :em:

martinssoN
2005-09-27, 18:14
ojsan, har tränat gym 1,5 år, från & till. började köra "seriöst" om vi säger så förra julen, sen vart det uppehåll i sommras, fråga mig inte varför, sen kom igång för 1-2 månader sen !

Allan
2005-09-27, 18:17
Ursäkta men är du seriös? Vem har hittat på det? Det ser ut som skit. Precis allt är fel. In i Best of...och börja läsa ikapp. Läs stickyn först!

Och välkommen hit.

allan

martinssoN
2005-09-27, 18:22
*grr* sry att man kom hit överhuvud taget, när man försöker få lite hjälp så visst.......

Allan
2005-09-27, 18:26
*grr* sry att man kom hit överhuvud taget, när man försöker få lite hjälp så visst.......

OK. Ber om ursäkt för att jag lät lite brysk, men du är liksom inte den förste som dyker upp här och börjar med att posta ett träningsprogram som är uppåt väggarna. Om du börjar med att snoka genom forumet kommer du att hitta svar på i stort sett alla dina frågor. Mycket av det finns i Best of..
Sen är det så att det här är ingen skola och vi är inga lärare. Jag säger vad jag tycker och det där programmet suger fett. Kolla bara på de första två sidorna så kommer du att få information så du storknar. Och sen hittar du mer, och sen är du biten och fast.

allan

Spannmål
2005-09-27, 18:47
Jag tycker att schemat är intressant. Det är disco, uppenbarligen, men ändå tränas varken axlar eller mage? Och ingen kroppsdel får särskilt mkt träning. Jag är mest intresserad av att veta vem eller vad som givit uppslag till detta schema.

Jorgen
2005-09-27, 19:38
Jag får hålla med Allan. Det schemat ser inte alls bra ut. Du tränar bröst, rygg och armar. Och massor av rygg och armar. Inga ben, inga axlar, inga vader, ingen mage. Det kommer att bli mest kattskit av det där.
Som vanligt så rekomenderar jag dig att läsa genom http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=9555 och följa ett av dom programmen som finns där.

Frågor? :)