handdator

Visa fullständig version : Lidl musli på kvällstimmarna ??


Peshmerga
2005-09-26, 21:37
tjenare....

jag käkar kvällsmat runt 18.00, så jag brukar käka lite musli med fil runt 21.00
(3 h mellan :) ) undrar om de är så bra att käka musli då ?? finns det nått bättre mål att käka....jag burkar lägga mej runt 23.00 - 00.00 då brukar jag käka kesella eller bara några äggvita....nått förslag på förbättring ?? :cool:

Nismo
2005-09-26, 22:02
tjenare....

jag käkar kvällsmat runt 18.00, så jag brukar käka lite musli med fil runt 21.00
(3 h mellan :) ) undrar om de är så bra att käka musli då ?? finns det nått bättre mål att käka....jag burkar lägga mej runt 23.00 - 00.00 då brukar jag käka kesella eller bara några äggvita....nått förslag på förbättring ?? :cool:Undrar hur många som vet vad Lidls müsli innehåller. Berätta så kan vi säkert besvara din fråga.

Peshmerga
2005-09-26, 23:03
Undrar hur många som vet vad Lidls müsli innehåller. Berätta så kan vi säkert besvara din fråga.


hehe okej, men skulle gå och kolla vad de inehållde så såg jag att nån hade slängt påsen den låg och hade lagt innehållet i en burk :P..haha men anta att den innehåller samma saker som ett "vanligt" musli....de jag kommer på nu som de är i är, havre,nöttre,russin,bannan bitar, sen något annat , men kommer inte ihåg :P ...kan du svara på min fråga nu då :P även om de inte va riktigt bra information ;)

Max
2005-09-27, 12:55
Äter också oftast müsli och fil på kvällen, några timmar innan sängen. Det känns inte dåligt alls, och sover fint gör man. Vad skulle vara dåligt? Du äter ju dessutom protein innan du lägger dig så musklerna borde få sitt.