handdator

Visa fullständig version : Tjejen.


bladhet
2005-09-25, 20:35
Måste bara få skriva av mig lite.

Träffade en helt underbar tjej ute på krogen för ca 1 månad sen.
Det började med att hon slet tag i mig och sa hur hur snygg m.m jag var, Vi gick ut och pratade ett bra tag, det visade sig att hon var 26år och hade två barn. Inget mer med det. Kvällen slutar med att jag hamnar hemma hos hennes kompis med henne eftersom hon själv bor 2,5mil utanför boden.

Vi somnar efter ett tag och några timmar senare vaknar jag upp och smiter ut från lägenheten utan att lämna telenr eller nått.
2 dagar senare får jag ett sms av den här tjejen där hon skrivet att hon tycker jag är så fin m.m och att hon vill att jag ska komma upp till henne och se på film någon kväll.

Tar ett tag innan jag ens vågar svara på smset då jag är rädd för att hon redan har fått väldigt starka känslor för mig. Men efter några dagar bestämmer vi att jag ska komma upp och kolla lite film.

Vi ligger där i sängen och kollar film och pratar då vi helt plötsligt börjar hångla, vi håller på att mysa i säkert 2 timmar innan hon fråga om inte jag kunde sova över i natt då hon var så mörkrädd efter att vi sett the grudge :) Visst tänker jag, de kan ju vara trevligt. Det hela slutar med att vi har sex.
Vi stiger upp kl 7 då hon är tvungen att fara och jobba, hon vill att jag ska stanna kvar i hennes hus fast hon är och jobbar, men jag vill nog helst åka hem och få några fler timmars sömn innan det är dax för mig att jobba.
Vi kramas och tar ett långt hejdå innan jag åker ner mot stan igen.

När jag väl kommer hem lägger jag mig i sängen för att få sova några timmar till, när jag precis börjar slumra in så piper det till i telefonen, och visst hade hon skickat ett sms. Ett sånt där riktigt sötis sms där hon skriver hur fin jag är m.m,, jag blir glad och tänker att hon måste ju ha fått väldigt starka känslor för mig.

Ligger och funderar ett tag och kommer fram till att vi är nog ett par nu.
Senare på dagen bestämmer vi att jag ska komma upp på torsdagen.

Tosdagen kommer och kl 18 smsar jag henne och fråga om jag skulle komma upp senare, får ett kort sms tillbaka där hon skriver att hon är hos hennes kompis och har dåligt med ström i mobilen och att hon ringer när hon kommer hem.

2 timmar senare ringer hon och vi snackar lite, det visar sig att hennes x hotar med att ta barnen osv, hon mår givetvis inte så bra. Jag frågar om jag ska komma upp och vara med henne, men får till svar att hennes kompis är där, fine. Men vi bestämmer att vi ska vara med varandra till helgen.

Fredag morgon ringer jag henne och fråga om hon ska med och träna, men hon hade så mycket annat att göra just då så hon skulle träna senare.
Sen får jag ett sånt där jävla piss sms där hon skriver att hon inte vill såra mig och att hon tycker om mig jätte mycket men behöver vara själv ett tag då hon har separerat för inte så länge sen.
men hon vill fortfarande umgås.

Vi pratas vid under hela veckan.
Men på fredagen går jag ut på krogen med en kompis och där träffar jag den här tjejen igen, vi pratar lite och sen börjar vi givetvis hångla. Efter ett tag blir hennes kompis less och sliter med henne in igen. Jag pussar henne hej då och gå iväg med mina polare för att sedan gå hem och sova.

Nu idag söndag hade vi ett långt samtal på telefonen där jag sa att vi kunde ta allt i hennes takt om hon lovade mig att inte gå och trula runt med någon annan, men det kunde hon tyvärr inte lova och då hon inte vill ha några krav på sig just nu.

Då är fråga om jag ska fortfarande umgås med henne med riskt för att jag får ännu starkare känslor och att hon kanske efter ett tag är redo för nå seriöst, eller om jag ska skita i det och gå vidare.

Vill ju så gärna vara med henne, men jag vill samtidigt inte se henne med någon annan för då blir jag tokig.

Bryta helt eller umgås lite då och då???

Yankeee
2005-09-25, 20:38
Varför ska du lägga din energi och kraft på någon som inte vill göra det samma för dig?

Megatuttarna
2005-09-25, 20:39
Hon använder ju dig som plåster som såren, för att må bättre för stunden bara. Chansen för att hon tar sig förbi sin man och sedan älskar dig är rätt minimal i såna fall. Vill inte verka cynisk men är det inte rätt uppenbart?

Nismo
2005-09-25, 20:39
Jag hade brutit direkt, skulle aldrig vilja spela andra fiolen och hoppas. Allt eller inget.

sunkan
2005-09-25, 20:40
iväg me henne. Kan hon inte hålla sig till bara dig så är det bara att skita i det *grr27*

Megatuttarna
2005-09-25, 20:44
Pippa när tillfälle ges och skit i henne i övrigt. När två bråkar så kan man ju hålla sig på avstånd och ta del av smulorna de tappar än ingenting alls. Det låter visserligen ont men hon utnyttjar ju dig likgiltigt, se till att dra lite nytta av situationen utan att åka in för djupt själv bara.

bladhet
2005-09-25, 20:48
Pippa när tillfälle ges och skit i henne i övrigt. När två bråkar så kan man ju hålla sig på avstånd och ta del av smulorna de tappar än ingenting alls. Det låter visserligen ont men hon utnyttjar ju dig likgiltigt, se till att dra lite nytta av situationen utan att åka in för djupt själv bara.


MMm det är ju de jag vill göra, men jag är så jävla klantig så jag kommer ju att blir kär.. Men jag får se hur de bli. Pratade med henne över msn nyss och det verklar lungt.

Hon har dessutom sakt att hon har inte för avsikt att gå ut för att få sig ett knull med någon, Jag hoppas att jag kan vara så kall och vara hennes knull ett tag =) haha

bladhet
2005-09-25, 20:50
Hon använder ju dig som plåster som såren, för att må bättre för stunden bara. Chansen för att hon tar sig förbi sin man och sedan älskar dig är rätt minimal i såna fall. Vill inte verka cynisk men är det inte rätt uppenbart?


Hennes man är förbi, de kan jag lova. Men hon har inte varit själv sen hon var 14 år, så hon vill ju vara själv och inte ha nå krav.

Angel
2005-09-25, 20:51
Du är bara the replacement. Tyvärr!

Gabriel_
2005-09-25, 20:52
man ska varken springa efter spårvagnen eller tjejer, det komme rju alltid nya

Megatuttarna
2005-09-25, 20:52
Hon har dessutom sakt att hon har inte för avsikt att gå ut för att få sig ett knull med någon, Jag hoppas att jag kan vara så kall och vara hennes knull ett tag =) haha

Det där är ju bara snack, hon vill ****** sig till en tillfällig fristad, bort från sin huvudvärk; om ens för bara en kväll. Låt det påminna dig om hur feg hon är som inte vågar ta tag i sina problem och förhoppningsvis så blir du inte kär. Hjälp henne givetvis ifall hon vill ha din hjälp men bli inte kär i en sån brud, det leder oftast inte till något gott.

Tycker mest synd om hennes ungar, undrar fan hur de tar allt de här.

bladhet
2005-09-25, 20:56
Det där är ju bara snack, hon vill ****** sig till en tillfällig fristad, bort från sin huvudvärk; om ens för bara en kväll. Låt det påminna dig om hur feg hon är som inte vågar ta tag i sina problem och förhoppningsvis så blir du inte kär. Hjälp henne givetvis ifall hon vill ha din hjälp men bli inte kär i en sån brud, det leder oftast inte till något gott.

Tycker mest synd om hennes ungar, undrar fan hur de tar allt de här.


Tror inte riktigt de är snack, hon är för överigt väldigt bra kompis med brorsans fru, så jag tror inte hon leker med mig på det viset. Hon har faktiskt haft ett öga för mig redan förra året då det var dåligt mellan hon och hennes man.

Tycker också synd om hennes ungar, och jag vill ju jätte gärna vara där och hjälpa henne m.m

Dalì
2005-09-25, 21:08
Vänta och se vad som händer om säg 4-6 månader. Då lär allt ha satt sig i hennes nya liv efter det kraschade.
Är hon då fortfarande singel- Go for it!
Är hon upptagen? Sowhat, det finns fler.

Har hon nyss brutit med nån kille efter att ha fått barn med samma kille lär hon inte vara speciellt sugen på att skaffa ett nytt förhållande direkt- utan som nån skrev ovan du är bara en ersättning, hur hårt det än må låta, tills vidare.

AFanatic
2005-09-25, 21:17
Att försöka psykologisera dig och den här tjejen här är nog fel väg att gå. Jag skulle skita i vad alla säger här (för ingen vet hela historien) och göra det bästa du kan både för dig och henne (vad det nu må vara - men det vet du bäst själv). Ja, självklart ska du skita i vad jag skriver också...

mangemani
2005-09-25, 21:19
du smet ut ur lägenheten UTAN att lämna nått telenr och du fick sen ett sms 2 dagar senare?

mini_Arnold
2005-09-25, 21:30
Bryta helt
..

bladhet
2005-09-25, 21:30
du smet ut ur lägenheten UTAN att lämna nått telenr och du fick sen ett sms 2 dagar senare?


Vill man ha tag på någon så kollar man upp namnet på nätet så hittar man oftast ett telenr.

Froddan
2005-09-25, 21:37
Hon är 26 år och har barn. Du är nyss fyllda 19. Mitt tips är att inte blanda dig något komplicerat bara för att du är knullsugen och kanske lite småkär. Dra dig ur omgående.

Saga
2005-09-25, 21:41
Det verkar som att hon tycker mycket om dig men är väldigt vilsen just nu. Det är nog svårt att börja på nått nytt om det gamla inte är avklarat. Ta det bara lugnt och bli bra kompisar först. Att bli bra kompisar är så mycket bättre än att bli sårad i ett halvbra förhållande. Så ger det er tid att känna efter ordentligt innan ni ger er in i något som kan såra er själva och barnen.
Lycka till.

bladhet
2005-09-25, 21:44
Hon är 26 år och har barn. Du är nyss fyllda 19. Mitt tips är att inte blanda dig något komplicerat bara för att du är knullsugen och kanske lite småkär. Dra dig ur omgående.


Jag är inte bara knullsugen och inte lite småkär. Jag kan helt enkelt tänka mig att ta ansvar för två barn om jag måste. Nu har jag ju inte riktigt dom känslorna för henne än, men om det blir något seriöst mellan oss så är jag absolut inte rädd för varken åldern eller ungarna.

Kan aldrig dra mig ur helt då hennes jobb är att ta hand om min farmor och att hon är kompis med både min bror och hans fru..

The Draf
2005-09-25, 22:08
Ta det från en som provat på att försöka ha ett förhållande med en äldre kvinna som haft 2 barn. Get out asap. Jag lovar det blir jobbigt när verkligheten kommer ifatt och du måste vara pappa istället för toyboy

Pingu
2005-09-25, 22:09
Bladhet : Det är ingen dans på rosor att vara farsa och du själv är 19, bara barnet

norsk_gadd
2005-09-25, 22:45
Get Out!!

prime^
2005-09-25, 23:48
Åk dit när du e säker på att d bara blir knull o lite gos och att du kan komma ifrån snabbt. Då e d svårare o få känslor. Får du ett SMS så svara inte ivrigt på d, tänk på annat o göra annat.. Sen svarar du lite senare när du har lust, då får du inte heller känslor så lätt.. Helt enkelt blanda dig inte för mkt med henne, och varje gång du e ute på krogen eller nått så försök o hitta en annan, va hindrar dig om d inte hindrar henne?

Drömmar e bra om d gäller dig själv o va du vill uppnå, men inte om andra( om du tänker på dig o henne, hur d kommer bli om d blir nått osv ), för du kan inte påverka dom och deras val speciellt mkt, sorry

Och som någon sa, "The replacement", risken finns? Va inte _FÖR_ godtrogen, hon kan leka med dig då hon säger att hon inte vill ha några krav på sig..

// Dr Phil :D

Herkulez
2005-09-26, 01:48
strunta i henne, hon leker ju bara med dig...

Diana
2005-09-26, 02:41
Det verkar som att hon tycker mycket om dig men är väldigt vilsen just nu. Det är nog svårt att börja på nått nytt om det gamla inte är avklarat. Ta det bara lugnt och bli bra kompisar först. Att bli bra kompisar är så mycket bättre än att bli sårad i ett halvbra förhållande. Så ger det er tid att känna efter ordentligt innan ni ger er in i något som kan såra er själva och barnen.
Lycka till.
:thumbup:

Ta det som de kommer, att vara kompisar skadar ju inte på nåt sätt, och är du rädd att få för mkt känslor för henne just nu så håll lite avstånd tills hon kommit tillrätta me sin vilsenhet =) finns de fortfarande intresse då från båda sidor så go for it :love:

Åldersskillnaden och barn är inte nåt problem om man verkligen älskar varandra :love:

Ja, självklart ska du skita i vad jag skriver också...
:D

J.Saarela
2005-09-26, 05:59
WTF ge up ****************




p's vettig brud i Boden hmm svårt.....

Succulent
2005-09-26, 10:40
Jag är inte bara knullsugen och inte lite småkär. Jag kan helt enkelt tänka mig att ta ansvar för två barn om jag måste. Nu har jag ju inte riktigt dom känslorna för henne än, men om det blir något seriöst mellan oss så är jag absolut inte rädd för varken åldern eller ungarna.

Behöver tydligen skriva det igen, du verkar inte fatta - bryt med henne NU! *grr27*

Som så många andra skrivit – du är en övergångsperson (ett plåster) för henne. Under tiden hon leker med dig letar hon AKTIVT efter någon annan. Så är det, punkt slut!

Ut och dejta andra!!! Finns 1000 snygga studentskor 3 mil söder om dig, varav 100 säkert går med på att dejta dig, 30 av dessa 100 är reko och slutligen 5 av de 30 säkert matchar dina drömmar. Ut och dejta många, alltså!!! :thumbup:

Sex:et känns bra för stunden, men du kommer i längden bli ännu mer sårad. BASTA!

Och håll ett visst avstånd i början fortsättningsvis. Ring inte, sms:a inte, träffas inte mer än högst 1-2 gånger i veckan. Då ger du dig själv (och nästa tjej) en chans att få perspektiv. Först efter några månader kan man ta steget vidare, om man så vill. Innan dess – håll känslorna innanför skjortan.

”Blanda inte in mig i vårt förhållande” :D

Cilia
2005-09-26, 10:47
Jag är inte bara knullsugen och inte lite småkär. Jag kan helt enkelt tänka mig att ta ansvar för två barn om jag måste. Nu har jag ju inte riktigt dom känslorna för henne än, men om det blir något seriöst mellan oss så är jag absolut inte rädd för varken åldern eller ungarna.

Kan aldrig dra mig ur helt då hennes jobb är att ta hand om min farmor och att hon är kompis med både min bror och hans fru..
Ibland är man glad att man inte bor i en småstad.
Vilken jäkla soppa.

Mart|n
2005-09-26, 10:56
man ska varken springa efter spårvagnen eller tjejer, det komme rju alltid nya

http://sydsvenskan.se/lund/article120339.ece

Hmpf.

Griip
2005-09-26, 11:12
Såhär är det: Är tjejej verkligen nåt speciellt som du kommer få leta länge för att hitta igen så får du väl helt enkelt göra allt du kan. Har du gått å blivit kär i kärleken mer än personen(Alla blir kära i kärleken mer eller mindre) så kan du lika gärna skita i det eftersom situationen inte är den bästa.

TrasMannen
2005-09-26, 11:29
Bladhet, ta inga tips från oss på forumet. För vi vet inget om din situation, hur det känns för dig och hur det känns för henne.
Om du lyder någon annan än dig själv kommer du bara ångra det i efterhand. Gör som du själv tycker och skit i andra.
Det kanske är ett misstag, det kanske inte är det.

Kwon
2005-09-26, 11:33
Bladhet, det är ganska intressant att du frågar efter råd här på Kollo.

Det är dock svårt att ge rätt råd i en sådan här situation, eftersom ingen av oss känner som du, har de vibbar och vi vet således inte om hon känns rätt.

Du kanske vill ha ett objektivt utlåtande? Verkar konstigt i detta fall.

Eller gör som Griipen, gillar du henne inte så ge henne en propp.

daja
2005-09-26, 11:36
du är hennes bitch!
lägg ner det innan du faller dit

Griip
2005-09-26, 11:39
Eller gör som Griipen, gillar du henne inte så ge henne en propp.

Ähh håll flabben mitt svar här var faktiskt väldigt seriöst och vettigt, och det bästa hittils! :cool:

Mental
2005-09-26, 11:48
Ähh. säger som alla gamla befäl. Gilla läget!
Kan du inte göra så mycket åt situationen? Försök att hitta de bra sidorna och fokusera på det, lär dig gilla läget.

Gräva värn i minusgrader och underkylt regn klockan 4 på morgonen. 2 dygn utan mat och sömn, tja, det hade vart värre att stå post på o-platsen, gräva värn blir man lite varm av osv ;) GILLA LÄGET!!!

bladhet
2005-10-16, 17:56
BUMP.

Nästan en månad senare visar det sig att hon är den absolut stördaste och sjukaste person som finns. Hon är inte värd ett liv med mig, det ända hon värd är att bli utnyttjad till max, vilket hon ska bli om tillfället ges.

Så alla som varnade mig för henne ska jag skicka en kladkaka.
Tyvärr så lyssnade jag varken på er eller mina nära och kära. Men men nu vet jag ju i alla fall.

John M
2005-10-16, 18:00
BUMP.

Nästan en månad senare visar det sig att hon är den absolut stördaste och sjukaste person som finns. Hon är inte värd ett liv med mig, det ända hon värd är att bli utnyttjad till max, vilket hon ska bli om tillfället ges.

Så alla som varnade mig för henne ska jag skicka en kladkaka.
Tyvärr så lyssnade jag varken på er eller mina nära och kära. Men men nu vet jag ju i alla fall.


Hehe berätta nu, varför är hon störd? *popcorn*

Kwon
2005-10-16, 18:03
BUMP.

Nästan en månad senare visar det sig att hon är den absolut stördaste och sjukaste person som finns. Hon är inte värd ett liv med mig, det ända hon värd är att bli utnyttjad till max, vilket hon ska bli om tillfället ges.

Så alla som varnade mig för henne ska jag skicka en kladkaka.
Tyvärr så lyssnade jag varken på er eller mina nära och kära. Men men nu vet jag ju i alla fall.

Vad hände? Vad fick du reda på?

gothen
2005-10-16, 18:12
Varför ska du lägga din energi och kraft på någon som inte vill göra det samma för dig?

Briljant :bow:

bladhet
2005-10-16, 18:18
Vi började om för ca 3 veckor sedan. Allt var frid och fröjd.
Till i fredags då jag börjar tycka att hon verkar lite konsitg.
Men jag intalar mig själv att det beror på att hon och barnen är sjuk.

Men på lördag vill jag verkligen veta hur det ligger till så jag ringer henne på kvällen. Vi pratar om allt tills jag säger att jag vill jätta gärna komma till henne på söndag för att umgås lite då henne barn har farit till deras far.

Svaret blir först att hon ska jobba, sen kommer hon fram till att jag är så underbar och perfekt och att hon är kär osv. Jahapp vad kul tänker jag.
Nää då vill hon helt plötsligt inte träffas på ett tag för att hon vill reda ut lite med sig själv först. Jaha fuck it då. Säger hej då..

Hon har under hela tiden sakt att hon hatar sitt x och att hon aldrig vill vara med han nå mera.

Haha men de var ju bara vara en lögn, för att kl 1700 då hon egentligen skulle jobba så sitter på en resturang med sitt x och ungarna och ser så glada ut. Och hon blir givetvis livrädd när en kompis till mig kliver in på resturnagen. Först tittar hon bort men då ropar min kompis hej H***na, och då förstår ju givetvis h***na att det kommer att komma fram till mig.

Och de gjorde det ju också. Och ingen vart ju gladare än jag, nu blir det ju ännu lättare att skita i henne.

De här är bara en av alla ströda grejer hon har för sig.

Jag var förmodligen hennes enda chans till ett bra liv, men nu kommer hon nog sluta som en sprutnarkoman och hora på gatan :)

Tror nästan att jag ska kolla mig i veckan så att man inte dragit på sig någon skit medans man varit med den där. För man vågar ju inte riktigt lite på henne.

backflash
2005-10-16, 18:23
Men lol ... ni hade nog kunnat passa ihop, faktiskt.

Cilia
2005-10-16, 18:47
Hon har barn med honom och kommer alltid att ha honom i sitt liv.
Att dom siter på restaurang med barnen är väl inte så konstigt. Det är ju inte så att hon direkt har sex med honom?!?! Problemet är väl att hon inte kunde vara ärlig med dig och säga att hon ska träffa honom. Samt att hon måste baktala honom innan för dig. Jag har generellt svårt för folk som pratar riktigt illa om sina ex.

Sen tycker jag att din post generellt visar att du är just 19 år och då är det nog bäst att det skedde det som skedde för man är normalt sett inte mogen att bli pappa vid 19 års ålder och ännu mindre till någon annans barn.

Bra att du upptäckte det så tidigt

Ryska_raketen
2005-10-16, 19:09
Heter hon helena med andra ord? ;)


Men lycka till med nästa istället!

Spannmål
2005-10-16, 19:17
Heter hon helena med andra ord? ;)


Men lycka till med nästa istället!

Eller HorAna. Ana är ett vanligt namn baltikum.

bladhet
2005-10-16, 19:20
Heter hon helena med andra ord? ;)


Men lycka till med nästa istället!


Hmm mycket möjligt.


Jo jag hoppas att hon inte redan är förstörd. Man jag verkar dras till den förstörda typen. Men nu ska det bli ändring.

Kwon
2005-10-16, 19:20
Ana är ett vanligt namn baltikum.

:laugh:

Kallar du Ryssen för baltikum?

Ryska_raketen
2005-10-16, 19:22
:laugh:

Kallar du Ryssen för baltikum?


å shit asså. Ja flippar för mindre om en säger. Den förre jäveln som var tyken ligger i frysdisken på scan nu!

mini
2005-10-16, 19:31
Jag tror att unge herr bladhet bör fundera på sina tydliga problem med att få nobben. De senaste inläggen osar tonårigt "hon-är-bara-en-dum-psykad-tjackh**a-så-jag-bryr-mig-inte-ändå-jävla-skit-fan-hon-ville-inte-ha-mig-buhuuu". Ni hade ju kommit överens om att ta det lugnt, hon ville pausa. Varför ska hon skämmas för att hon träffar sina barns far tillsammans med barnen på restaurant?

Ryska_raketen
2005-10-16, 19:36
Jag tror att unge herr bladhet bör fundera på sina tydliga problem med att få nobben. De senaste inläggen osar tonårigt "hon-är-bara-en-dum-psykad-tjackh**a-så-jag-bryr-mig-inte-ändå-jävla-skit-fan-hon-ville-inte-ha-mig-buhuuu". Ni hade ju kommit överens om att ta det lugnt, hon ville pausa. Varför ska hon skämmas för att hon träffar sina barns far tillsammans med barnen på restaurant?


för att hon ljög ?

Cilia
2005-10-16, 19:38
för att hon ljög ?
Mini och jag är inne på samma spår.
Jag tyckte/tycker iofs att det är klumpigt och omoget av henne att ljuga men å andra sidan så dejtade hon en 19-åring med!
Fast om man nu ändå ska ljuga kan man väl göra det med något man kan komma undan med. Hur lätt är det att gömma sig i en by med 1 gata? Vad är sannolikheten att man blir upptäkt, 100%?

mini
2005-10-16, 19:46
för att hon ljög ?
För att vara helt ärlig har vi hört versionen av en mycket sårad nobbad pojke. Vad som egentligen sas och hände vet vi inte. Visst, hon är kanske inte skarpaste kniven i blocket, men att vräka ur sig att hon (som vi vet heter h***na) förtjänar att utnyttjas och att hon kommer att sluta som sprutnarkoman och hora på gatan är osmakligt och skriker osäkerhet och sårad stolthet.

Jet
2005-10-16, 19:47
Är ni ett par? Har det sags uttryckligen? I övrigt kan hon göra vad hon vill, precis som DU, vilket inte skall glömmas i sammanhanget.

Sen att hon inte sa sanningen är illa, och behöver inte accepteras alls. Även om hon iofs inte har några skyldigheter, så anser jag att det alltid är bäst att säga vad som gäller, du hade fömodligen inte gillat det ändå, men där ligger ändå en viktig skillnad i just ärligheten.

Det enda som egentligen mer kan sägas är att om du väljer att gå in i det eller inte, så akta dig för elden....

Zakath
2005-10-16, 19:55
För att vara helt ärlig har vi hört versionen av en mycket sårad nobbad pojke. Vad som egentligen sas och hände vet vi inte. Visst, hon är kanske inte skarpaste kniven i blocket, men att vräka ur sig att hon (som vi vet heter h***na) förtjänar att utnyttjas och att hon kommer att sluta som sprutnarkoman och hora på gatan är osmakligt och skriker osäkerhet och sårad stolthet.



Får han inte vara det då? Klart han är sårad.

Förövrig så tycker jag han gjorde rätt i att lämna henne, om han nu gjort det?

mini
2005-10-16, 20:00
Får han inte vara det då? Klart han är sårad.

Förövrig så tycker jag han gjorde rätt i att lämna henne, om han nu gjort det?
Det är ju hon som lämnat honom som det lät. Visst får han vara sårad, men att kränka människor på ett Internetforum för den sakens skull känns inte speciellt klurigt.

bladhet
2005-10-16, 20:01
Jag tror att unge herr bladhet bör fundera på sina tydliga problem med att få nobben. De senaste inläggen osar tonårigt "hon-är-bara-en-dum-psykad-tjackh**a-så-jag-bryr-mig-inte-ändå-jävla-skit-fan-hon-ville-inte-ha-mig-buhuuu". Ni hade ju kommit överens om att ta det lugnt, hon ville pausa. Varför ska hon skämmas för att hon träffar sina barns far tillsammans med barnen på restaurant?


Haha jag förstår din reaktion med tanke på mitt inlägg, men det är massa saker som jag inte kan och vill ta upp här, som är 1000ggr värre.

bladhet
2005-10-16, 20:03
Får han inte vara det då? Klart han är sårad.

Förövrig så tycker jag han gjorde rätt i att lämna henne, om han nu gjort det?



Jag jag kommer inte försöka med henne nå mera. Men jag vet att inom en snart framtid kommer hon villja ha tillbaka mig, vilket hon inte kommer få.

bladhet
2005-10-16, 20:05
För att vara helt ärlig har vi hört versionen av en mycket sårad nobbad pojke. Vad som egentligen sas och hände vet vi inte. Visst, hon är kanske inte skarpaste kniven i blocket, men att vräka ur sig att hon (som vi vet heter h***na) förtjänar att utnyttjas och att hon kommer att sluta som sprutnarkoman och hora på gatan är osmakligt och skriker osäkerhet och sårad stolthet.


Med tanke på vem hon varit med och vilka hon umgås med + hur hon beter sig ute m.m så skulle det inte förvåna mig. Hon säger ju själv att hela hon är förstörd. Men som sakt, jag har inte tagit upp allt här och kommer så inte att göra.

Krampus
2005-10-16, 20:07
Only in Norrland, kompis... :(

Cilia
2005-10-16, 20:08
Med tanke på vem hon varit med och vilka hon umgås med + hur hon beter sig ute m.m så skulle det inte förvåna mig.
Vilket inte hindrade dig att vara en av dom som glatt hoppade på henne så fort du fick chansen? Det gör väl inte henne till en h**a bara för att hon gillar sex? Vad har du för syn på kvinnor?

bladhet
2005-10-16, 20:15
Vilket inte hindrade dig att vara en av dom som glatt hoppade på henne så fort du fick chansen? Det gör väl inte henne till en h**a bara för att hon gillar sex? Vad har du för syn på kvinnor?


Har jag sakt att hon är en h**a?.. å riktigt så var det inte.
De ända jag sakt är att hon är en lögnare och att jag förtjänar nå bättre.
Tog ett bra tag innan vi hoppade i sängen.

Min syn på kvinnor är enormt bra om dom behandlar mig med värdighet. PUNKT

Suhain
2005-10-16, 20:23
Milf !