handdator

Visa fullständig version : Mönstring imorgon


Mass-Tech
2005-09-25, 18:50
Ska mönstra 08.00 imorgon i Kristanstad, några allmäna tips?

Officer
2005-09-25, 18:51
Ska mönstra 08.00 imorgon i Kristanstad, några allmäna tips?


För vad? Vad vill du egentligen?

King Grub
2005-09-25, 18:52
Tips för att lyckas bra eller för att slippa? ;)

Frippe_L
2005-09-25, 18:52
Ska mönstra 08.00 imorgon i Kristanstad, några allmäna tips?

Mata inte ankorna i kanalen utanför och ät så mycket du orkar på middagen där :-) Ta i lite, kan ju oxå vara ett hett tips.

Mass-Tech
2005-09-25, 18:53
Tips för att lyckas bra eller för att slippa? ;)
För att lyckas.

Jense
2005-09-25, 18:53
vill du slippa säger du att du va mobbad i skolan och att du inte gillar att jobba i grupp, va nere och hängig.


vill du göra lumpen är du glad, sträckt rygg, posetiv gör bra ifrån dig på testen och verka frisk.

bolt
2005-09-25, 18:55
Kör hårt!
Kolhydratsladda?

andeN.
2005-09-25, 18:56
Lycka till, kör hårt!

PyToN
2005-09-25, 19:06
Var själv och mönstrade i Östersund förra helgen. Om du tänkt sova över är ett hett tips att du tar med dig eget täcke och lakan. Folk sa att lakana var som papper men jag trode inte att de skulla vara såå hårda som de var. Ett papper under sig ett, ett på kudden och ett över sig och till på råga på allt så var man tvungen att ha en blytung filt över sig för att inte frysa ihjäl. När hörnet på filten åkte utanför sägen (som för övrig var 3 dm bred) gled hela skiten ner på golvet!

bolt
2005-09-25, 19:17
Var själv och mönstrade i Östersund förra helgen. Om du tänkt sova över är ett hett tips att du tar med dig eget täcke och lakan. Folk sa att lakana var som papper men jag trode inte att de skulla vara såå hårda som de var. Ett papper under sig ett, ett på kudden och ett över sig och till på råga på allt så var man tvungen att ha en blytung filt över sig för att inte frysa ihjäl. När hörnet på filten åkte utanför sägen (som för övrig var 3 dm bred) gled hela skiten ner på golvet!

Du fick frisedel kan jag tänka mig..

Mass-Tech
2005-09-25, 19:17
Var själv och mönstrade i Östersund förra helgen. Om du tänkt sova över är ett hett tips att du tar med dig eget täcke och lakan. Folk sa att lakana var som papper men jag trode inte att de skulla vara såå hårda som de var. Ett papper under sig ett, ett på kudden och ett över sig och till på råga på allt så var man tvungen att ha en blytung filt över sig för att inte frysa ihjäl. När hörnet på filten åkte utanför sägen (som för övrig var 3 dm bred) gled hela skiten ner på golvet!
Jag bor på andra sidan av Skåne så jag åker hem, men vet en som ska sova över, ska tipsa honom.

xynd
2005-09-25, 19:17
Var själv och mönstrade i Östersund förra helgen. Om du tänkt sova över är ett hett tips att du tar med dig eget täcke och lakan. Folk sa att lakana var som papper men jag trode inte att de skulla vara såå hårda som de var. Ett papper under sig ett, ett på kudden och ett över sig och till på råga på allt så var man tvungen att ha en blytung filt över sig för att inte frysa ihjäl. När hörnet på filten åkte utanför sägen (som för övrig var 3 dm bred) gled hela skiten ner på golvet!

Hur fan ska du kunna sova ute i fält då

Fartman
2005-09-26, 02:20
Hur fan ska du kunna sova ute i fält då

bah, jag har sovit i ett sånt där jävla papplakan och jag kan lungt hålla med honom... det är typ 180ggr skönare att sova i fält, oavsett om man sover´i sovsäck, med all utrustning på eller inklämd i nått jävla skrymsle i en vagnjävel som står och dånar på högsta varv för att få upp lite värme!
dom där papptäckena är så jävla obehagliga så det finns inte!!

Prankie
2005-09-26, 04:16
1. Ta med lakan, pappslakan gjorde jag inte sov hela natten.
2. I styrketestet är det inte riktig som vanlig marklyft från början, provade lyfta lugnt från början och fick 925N, sen med ryck blev det nära 980N så det senare är att föredra om du kan ha rak rygg.
3. Konditionstest finns inte mycket att göra, förutom att ställa in cykeln så bra som det går. Eftersom man inte få stå upp är det bara trampa allt du har.
4. Syn-hörsel går inte göra så mycket åt, inga dagarna före.
5. IQ-test var det inte så svårt att få 9:a på, ordförståelse är däremot svårare, speciellt för mig då det är massor konstiga ord som jag inte har hört talas om. :)

Och lycka till! Ytterst få får 9:or på allt så hoppas du blir en av de!

victor_n
2005-09-26, 05:57
dom tar just nu bara in 1 på 5 sökande så om du verkligen vill göra lumpen är det bara att bita ihop för dom väljer bort klena och korkade mäniskor direkt!