handdator

Visa fullständig version : MX FORCE & Rem X Sleep


Claesson
2005-09-25, 15:54
Dessa två ser helt klart ut att vara intresant, nån som har erfarenhet av dessa & hur pass mycket kroppen svarar?

Som vanligt vill man inte lägga ner X antal tusen kronor på produkter som inte fungerar...ens tills 50% av man hade hoppas på!

Mass-Tech
2005-09-25, 19:01
Är ganska mycket av edge saker, i ditt fall är det nog bara slöseri med pengar.

Pez
2005-09-25, 19:25
Dessa två ser helt klart ut att vara intresant, nån som har erfarenhet av dessa & hur pass mycket kroppen svarar?

Som vanligt vill man inte lägga ner X antal tusen kronor på produkter som inte fungerar...ens tills 50% av man hade hoppas på!
Vågar jag mig på en gissning om att du är rätt färsk på gymmet?
Piller och tillskott med balla namn kommer inte ge dig muskler.. träning i kombination med rätt mat och vila kommer ge dig muskler.

zipper
2005-09-25, 20:10
kör me proteinpulver eller nåt som inte har lika flashigt namn, högt pris å som funkar ist. Som pez säger så ska man ha koll på allt annat innan man börjar me tillskott

Claesson
2005-09-26, 15:45
Joo, visst e det så...man ska inte ta genvägen till resultaten i form av piller & grejjor! *popcorn*

Ska försöka piska kroppen åt andra hållet denna gången, har bara tränat ner mig de senaste 3 åren! :whipped: Vilket har vart grymmt givande & roligt, men nu e det dags att lära sig kost, sömn & träning åt det motsatta hållet!