handdator

Visa fullständig version : Kvinnovisit


H.Emanuel
2005-09-25, 09:49
nästa helg ska jag få besök av en kvinna jag känt länge. Vi är inte "ihop" men vi har haft ihop det. En gång. För länge sen. Nåja, nog om detta. Hon bor i en annan del av landet så därför har vi inte setts så mycket, eller om det kanske inte alls är därför? Ja, jag vet inte. Hur som helst så var jag nonchig på msn som vanligt när hon sa att hon ville komma över. Hon undrade om jag städat? Klart jag blev lack då. Till saken hör att jag de senaste dagarna efter det inte gjort annat än städat,ni vet, BAKOM och UNDER och i klädkammaren. Och jävlar så dammigt och äckligt det var. För att inte tala om svärtan på listerna, var kommer den ifrån? Jag har även köpt hem nya växter. Nu är det bara köket o badrummet kvar att "renovera". Samtidigt ska jag hålla nån slags attityd typ "att det är jättekul att du e här, gääsp", osv.
Varför är det så?

H.Emanuel
2005-09-25, 09:52
hehe, okej

Yankeee
2005-09-25, 09:53
Varför är det så?

För att du vill visa att du klarar dig bra utan henne, du vill visa dig "stark" samtidigt som du vill imponera på henne, av någon anledning, som du förmodligen vet själv ;)

Skrev om ;)

nemd
2005-09-25, 09:53
Ta av dig machomasken och våga visa vad du känner.

Pudzianovski
2005-09-25, 09:53
Haha.....Yankee = Dr Phil. Men det låg nog lite sanning i det ändå.

*popcorn*

(Det första Yankee skrev alltå....innan han skrev om)

*grr27*

H.Emanuel
2005-09-25, 09:55
För att du vill visa att du klarar dig bra utan henne, du vill visa dig "stark" samtidigt som du vill imponera på henne, av någon anledning, som du förmodligen vet själv ;)

Skrev om ;)
märkte det. men jag hann svara på ditt tönt-påhopp ovan *spy*

Piranha
2005-09-25, 09:57
Hon känner ju dig sen tidigare som du skriver och eftersom hon tyckt du är en lat jävel så trycker hon på punkter som hon vet du tar åt dig på bara för att jävlas.

Och vet du var ... du faller på det också.

Din nonschigaa reaktion verifierar jusst den reaktionen hon är ute efter.

Mvh //dr. V , fri kvinnokonsultering.

Yankeee
2005-09-25, 09:58
märkte det. men jag hann svara på ditt tönt-påhopp ovan *spy*

Haha, ja, ibland kan jag inte stoppa det. Men jag menar inget med det, är bara ute efter att provocera :)


Nä, men du gör ju som du gör av en anledning. Och du vet nog varför om du bara tänker efter lite, kanske finns det lite känslor kvar ;)

Pudzianovski
2005-09-25, 09:58
Ja visa vad du känner. Bjud på champange, lyxig egengjord middag, gör massa roliga grejer....ta henne med storm och dansa tango eller nåt. Några föreslår säkert posing, dock skulle jag undvika det. Ta henne med storm och svep undan fötterna på henne.

:thumbup:

H.Emanuel
2005-09-25, 09:59
Hon känner ju dig sen tidigare som du skriver och eftersom hon tyckt du är en lat jävel så trycker hon på punkter som hon vet du tar åt dig på bara för att jävlas.

Och vet du var ... du faller på det också.

Din nonschigaa reaktion verifierar jusst den reaktionen hon är ute efter.

Mvh //dr. V , fri kvinnokonsultering.
Nu har jag varit snäll här och icke yppat något alls om denna kvinnas lynne eller person överhuvudtaget. och eftersom jag är feminist så tänker jag inte göra det heller.

Cilia
2005-09-25, 12:08
jag hajar ingenting
vad är det du frågar efter?
menar du att du spelar ett spel och undrar varför?
sluta då
menar du att du inte förstår varför du blir irriterad eller beter dig som du gör?
då är det alldeles för lite information för att ngn ska veta varför.

jag vidhåller att de flesta hellre uppskattar ärlighet än ett spel och behöva gissa vad i helsike den andra menar.

Kwon
2005-09-25, 12:11
Ja, självklart vill du något undermedvetet eller medvetet, och därför så bryr du dig om personen [och vad den tycker], därav denna städnings-spree.

Simple as that!

Om du inte hade brytt dig om henne för fem öre skulle du nog inte städat.

Kanske hoppas att det kan bli något igen?

Rannsaka dig själv och ställ frågorna till dig själv så finner du säkert svaren.

H.Emanuel
2005-09-25, 14:22
jag hajar ingenting
vad är det du frågar efter?
menar du att du spelar ett spel och undrar varför?
sluta då
menar du att du inte förstår varför du blir irriterad eller beter dig som du gör?
då är det alldeles för lite information för att ngn ska veta varför.

jag vidhåller att de flesta hellre uppskattar ärlighet än ett spel och behöva gissa vad i helsike den andra menar.
Du och andra förstår nog precis vad jag menar. Typiskt att krångla till en egentligen ganska enkel frågeställning och säga att man inte förstår när man egentligen förstår det väldigt väl

H.Emanuel
2005-09-25, 14:42
Du och andra förstår nog precis vad jag menar. Typiskt att krångla till en egentligen ganska enkel frågeställning och säga att man inte förstår när man egentligen förstår det väldigt väl
Obs. Typiskt kvinnligt skrev jag inte!

clash
2005-09-25, 14:55
Emanuel... vafan babblar du om?? ja sitter här o känner mig som ett sunt psyke i en sund kropp efter att ha läst igenom din tråd.

Jet
2005-09-25, 14:59
Jag hoppas du vet om att du är kär?

Allan
2005-09-25, 15:49
Emanuel... vafan babblar du om?? ja sitter här o känner mig som ett sunt psyke i en sund kropp efter att ha läst igenom din tråd.

Jaha, tankad mitt på söndagen alltså...
*rolleyes*


allan

clash
2005-09-25, 17:33
Jaha, tankad mitt på söndagen alltså...
*rolleyes*


allan

Värre... jag testar den här jävla skiten med att va nykter... överskattat så det sjunger om det!!!

H.Emanuel
2005-09-25, 18:33
Emanuel... vafan babblar du om?? ja sitter här o känner mig som ett sunt psyke i en sund kropp efter att ha läst igenom din tråd.
Men så bra. Eller :confused: Förresten kommer hon inte, ändrade planer. Men min bostad är glänsande ren :thumbup: Och jag tror inte det hade blivit :kinky: iallafall

Cilia
2005-09-25, 18:39
Jag tycker det låter som om det bästa skedde.
Det där låter alldeles för struligt för att kunna bli bra men ibland så händer märkliga saker. *s*

H.Emanuel
2005-09-25, 18:42
Jag tycker det låter som om det bästa skedde.
Det där låter alldeles för struligt för att kunna bli bra men ibland så händer märkliga saker. *s*
Livet, Cilia, det är livet....