handdator

Visa fullständig version : skrika på konserter


Kebab-Arne
2005-09-24, 22:53
Jag laddar ner intressanta liveupptagningar så ofta jag kommer över någon på lämpligt nerladdningssida. :) Dessa liveupptagningar vetifan hur de går till, nån snubbe ställer sig iaf med lämplig ljudupptagnigsmanick och tar upp för eget intresse. Men skit samma om det.

Varför är det jämt nån som skriker? Oftast en tjej också... Blir fan lack på det, förstöra den fina upptagningen. :D Nämen seriöst, varför får folk för sig att skrika? Visst är säkert kul att deras favoritartist spelar men ändå. Varför?

reinholdsson
2005-09-24, 22:56
glädjerop?

MilkmaN
2005-09-24, 22:56
Jag laddar ner intressanta liveupptagningar så ofta jag kommer över någon på lämpligt nerladdningssida. :) Dessa liveupptagningar vetifan hur de går till, nån snubbe ställer sig iaf med lämplig ljudupptagnigsmanick och tar upp för eget intresse. Men skit samma om det.

Varför är det jämt nån som skriker? Oftast en tjej också... Blir fan lack på det, förstöra den fina upptagningen. :D Nämen seriöst, varför får folk för sig att skrika? Visst är säkert kul att deras favoritartist spelar men ändå. Varför?

Ask the girls, aldrig förstått meningen med det heller. Dem är väl så lyckliga över att få se sin favoritartist är allt jag kan tänka mig. Dock får jag personligen inga sådana ryck, jag är väl skittråkigt helt enkelt.

Loke
2005-09-24, 23:07
Jag laddar ner intressanta liveupptagningar så ofta jag kommer över någon på lämpligt nerladdningssida. :) Dessa liveupptagningar vetifan hur de går till, nån snubbe ställer sig iaf med lämplig ljudupptagnigsmanick och tar upp för eget intresse. Men skit samma om det.

Varför är det jämt nån som skriker? Oftast en tjej också... Blir fan lack på det, förstöra den fina upptagningen. :D Nämen seriöst, varför får folk för sig att skrika? Visst är säkert kul att deras favoritartist spelar men ändå. Varför?

För att visa artisten sin uppskattning, kanske?

reinholdsson
2005-09-24, 23:11
För att visa artisten sin uppskattning, kanske?

Dom kanske är anställda av artisten och ska skrika för att förstöra inspelningar :D

mela
2005-09-24, 23:11
När jag va på Maiden så jubla man mest mellan låtarna och
sjung med i själva låtarna.
Annars går jag inte på konserter så ofta.
men vci tjejer är skrikiga i allmänhet :/

Metal_boy_
2005-09-24, 23:15
För att det står gubbar i svarta kostymer och riktar automatvapen emot dom. Samma sak när folk applåderar på Ricky Lake.

Jense
2005-09-24, 23:16
när bandet skriker "i cant hear you" betyder det att man ska skrika.

att sen en skriker lite efter betyder att den personen är efterbliven på grad 3 nivå

Metal_boy_
2005-09-24, 23:33
när bandet skriker "i cant hear you" betyder det att man ska skrika.

att sen en skriker lite efter betyder att den personen är efterbliven på grad 3 nivå


Om sångaren står med fräsen rakt ut och skriker " I cant reach you!!" då? Pirayor som bråkar om en korv? :D

Jense
2005-09-24, 23:35
Om sångaren står med fräsen rakt ut och skriker " I cant reach you!!" då? :D



då svara publiken

"thats maybe because you're on a stage, jackass"

Metal_boy_
2005-09-24, 23:39
nej " What da fuck are you talking about!!!??? I don't see a shit!!!"

Sonny
2005-09-25, 00:03
när bandet skriker "i cant hear you" betyder det att man ska skrika.

att sen en skriker lite efter betyder att den personen är efterbliven på grad 3 nivå :laugh: :laugh: