handdator

Visa fullständig version : bojkotta Gymmgrosissten


everete
2005-09-24, 21:07
Plz alltså GG.. Jag har handlat där i lite mer än tre år. Dom har haft samma pris på sitt protein i alla dessa år. Ett kg whey-80 har gått på 159:- (tills ganska nyligen när hinken byttes ut mot en påse.)

Grejen är den att jag sitter här med fyra reklamutskick från GG. Det äldsta är över ett år. Det står "höst-rea" och det ska tydligen vara 40% rabatt på vissa produkter.


Prisexmepel:
whey-80 PRIS NU! 159:- TIDIGARE PRIS 229:-


när har proteinet varit så jävla dyrt?


Detta är värre än alla onoff, siba etc etc som ALLTID har rea. Likaså GG, har ALLTID rea. Med ALLTID chockerande låga priser. Jag vågar påstå att dom inte ändrar sina priser ett skit.

Det är pinsamt när senaste HÖSTREA-katalogen dimper ner i brevinkastet..

kan dom ge upp?!? inget blir ju nånsin billigare..



Snälla, vi gör en namnlista och skickar in till nåt ställe som kan dra GG i örat.

mystic[-_-]
2005-09-24, 21:08
kanske är fel forum att starta denna tråden på...

Arnesson
2005-09-24, 21:09
Plz alltså GG.. Jag har handlat där i lite mer än tre år. Dom har haft samma pris på sitt protein i alla dessa år. Ett kg whey-80 har gått på 159:- (tills ganska nyligen när hinken byttes ut mot en påse.)

Grejen är den att jag sitter här med fyra reklamutskick från GG. Det äldsta är över ett år. Det står "höst-rea" och det ska tydligen vara 40% rabatt på vissa produkter.


Prisexmepel:
whey-80 PRIS NU! 159:- TIDIGARE PRIS 229:-


när har proteinet varit så jävla dyrt?


Detta är värre än alla onoff, siba etc etc som ALLTID har rea. Likaså GG, har ALLTID rea. Med ALLTID chockerande låga priser. Jag vågar påstå att dom inte ändrar sina priser ett skit.

Det är pinsamt när senaste HÖSTREA-katalogen dimper ner i brevinkastet..

kan dom ge upp?!? inget blir ju nånsin billigare..



Snälla, vi gör en namnlista och skickar in till nåt ställe som kan dra GG i örat.


Dem är företagare, de vill tjäna pengar :D
Handla här på kollo istället! Dom är snälla människor :)

Allan
2005-09-24, 21:11
Varför inte ta det med GG? Tråd låst! PMa mig om du vill veta varför!


allan