handdator

Visa fullständig version : Sjuka saker som inträffar på krogen


Sidor : [1] 2

Snafu
2005-09-23, 12:30
Jag har för mig att jag sett trådar som behandlar ämnet tidigare.

Vad gör man med dryga kvinnor?

Kvällen börjar hemma, några kompisar och lite mörk rom. Taxi beställs, kosan styr mot Digital, som för kvällen spelar rockmusik. Det här måste bli bra.

Kommer in, kollar runt lite, stället är packat med folk. Drar vidare mot dansgolvet som den travolta man är och det första som händer, totalt oförklarligt är att en tjej i 30årsåldern som står en halvmeter bort tar tag med båda händer i min skjorta varav en hand i bröstfickan och sliter nedåt mot golvet. Jag blir helt paff och märker att hon de facto slitit sönder skjortan så att bröstfickan hänger nere vid knäna i lite tygstrimmlor. Wtf?

Jag blir lack och säger pejja för skjortan din lilla chaver. Känner på mig att jag inte kan göra så himla mycket, så jag låter det vara. Jag står och känner mig jävlig förbannad och ju längre tiden går lackar jag ännu mer. Hennes polare har dock stannat kvar av någon underlig anledning, hon tar upp telefonen och ringer hennes polare verkar det som och hon börjar gå iväg. Vid det här laget är jag riktigt förbannad eftersom hon sabbat min kväll plus min skjorta.

Jag ser henne igen och går fram till henne. Vid det här laget har hennes polare blivit riktigt bitchiga och försvarar henne såklart. Än en gång säger jag för helvete betala hela skjortan NU annars sabbar jag er kväll. De börjar putta på mig, slå mig och bränner mig med en cigarett.

Vad fan gör man? Självklart gick jag därifrån eftersom det bara skulle leda till ännu mer problem om saker och ting eskalerade. Skulle de kalla på vakter skulle vakterna nog antagligen inte alls tro på mig.

Det jag retar mig på så jävla mycket är att de spelar på det faktum att de vet att jag aldrig skulle kunna göra något mot dom, trots att de beter sig precis som killar som muckar bråk. Hade det varit en kille hade det nog fan blivit slagsmål.

Vad fan hade hänt om jag slagit tillbaka? Tösen hade ju hamnat på sjukhus ffs och resten av folket på nattklubben hade ju fan lynchat mig. "Man ska aldrig slå tjejer", vafan ska man göra, svälja stoltheten? Kasta drinkar, elda upp håret?

Griip
2005-09-23, 12:33
Umm, du skulle inte blivit arg från första början.. du skulle snällt å trevligt krävt betalning i natura, var väl därför hon gick på dig från början ändå så. Annars kunde du ju gett nån annan en propp för att avreagera dig lite, är det rockkväll så får man göra så :)

Fartman
2005-09-23, 12:36
ja vafan ska man göra, jag har inget bra förslag..
fyfan vilken jävla hora....
det är i sånna lägen man gärna haft en stor och grov brudpolare som hade kunnat dänga henne

EDIT: förfan! polisanmäla är vad man ska göra!

christian
2005-09-23, 12:37
S.k. I D.k.

Kwon
2005-09-23, 12:41
Sjukt

Mart|n
2005-09-23, 12:41
Du hade kunnat "råka" spilla ut en drink rätt på henne av rent jävelskap. :devil:

Karl_alfred
2005-09-23, 12:48
Hade rivit sönder nå plagg för henne om hon inte kom med en jävligt bra ursäkt.

TrasMannen
2005-09-23, 12:57
Hade rivit sönder nå plagg för henne om hon inte kom med en jävligt bra ursäkt.

Pssssjjfff. Jag hade rivit av henne toppen på henne. Alt "råkat" hälla en drink på henne

OFFTopic: Min polare har hällt en öl över Robyn för hon var drygast av dryga. ^^

Mental
2005-09-23, 13:13
Heh, ta det med vakten kanske? Men de brukar stå på flickornas sida, oavsett vad som hänt eller vad du påstår har hänt

Coldsmith
2005-09-23, 13:15
spilla en kladdig drink, sånt går att tvätta bort. Skaffa fram ett glas rödvin (fast sånt säljs kanske inte på krogen) och häll över henne.

Pantad jävla brud iaf.

Du kunde ju sagt att du var feminist och trodde på jämlikhet, varpå du kunde drämma till henne på trynet, för så skulle du gjort med en man.

Fartman
2005-09-23, 13:17
slänga drinkar och sånt är kanske inte alltid så smart. risken att man blir lynchad av ett par "riddare i skinande rustningar" är ganska stor

Metal_boy_
2005-09-23, 13:20
Skulle ha slitit av henne på överdelen och skrikigt med ljus röst " Titta vilka hängpattar jag har!!!!!!!!" sen vänt dig mot baren och börjat vissla lite tyst, medans alla glor på henne :D

Yankeee
2005-09-23, 13:24
Många krigare i denna tråden iaf :thumbup:

dantheman
2005-09-23, 13:29
Jag har för mig att jag sett trådar som behandlar ämnet tidigare.

Vad gör man med dryga kvinnor?

Kvällen börjar hemma, några kompisar och lite mörk rom. Taxi beställs, kosan styr mot Digital, som för kvällen spelar rockmusik. Det här måste bli bra.

Kommer in, kollar runt lite, stället är packat med folk. Drar vidare mot dansgolvet som den travolta man är och det första som händer, totalt oförklarligt är att en tjej i 30årsåldern som står en halvmeter bort tar tag med båda händer i min skjorta varav en hand i bröstfickan och sliter nedåt mot golvet. Jag blir helt paff och märker att hon de facto slitit sönder skjortan så att bröstfickan hänger nere vid knäna i lite tygstrimmlor. Wtf?

Jag blir lack och säger pejja för skjortan din lilla chaver. Känner på mig att jag inte kan göra så himla mycket, så jag låter det vara. Jag står och känner mig jävlig förbannad och ju längre tiden går lackar jag ännu mer. Hennes polare har dock stannat kvar av någon underlig anledning, hon tar upp telefonen och ringer hennes polare verkar det som och hon börjar gå iväg. Vid det här laget är jag riktigt förbannad eftersom hon sabbat min kväll plus min skjorta.

Jag ser henne igen och går fram till henne. Vid det här laget har hennes polare blivit riktigt bitchiga och försvarar henne såklart. Än en gång säger jag för helvete betala hela skjortan NU annars sabbar jag er kväll. De börjar putta på mig, slå mig och bränner mig med en cigarett.

Vad fan gör man? Självklart gick jag därifrån eftersom det bara skulle leda till ännu mer problem om saker och ting eskalerade. Skulle de kalla på vakter skulle vakterna nog antagligen inte alls tro på mig.

Det jag retar mig på så jävla mycket är att de spelar på det faktum att de vet att jag aldrig skulle kunna göra något mot dom, trots att de beter sig precis som killar som muckar bråk. Hade det varit en kille hade det nog fan blivit slagsmål.

Vad fan hade hänt om jag slagit tillbaka? Tösen hade ju hamnat på sjukhus ffs och resten av folket på nattklubben hade ju fan lynchat mig. "Man ska aldrig slå tjejer", vafan ska man göra, svälja stoltheten? Kasta drinkar, elda upp håret?

Sånt får man räkna med när man är en travolta på dansgolvet. De kan ju inte behärska sig vettu! :hbang:

AngelLove
2005-09-23, 13:35
Finns inte så mycket att göra om ingen har sett hur det gått till.

Det DU kan göra är att när du får barn så lär du dem att respektera sina medmänniskor och bete sig på ett vettigt sätt.

GymTT
2005-09-23, 13:39
Jobbig sits, hälla en drink i ansiktet på henne alternativt förstöra hennes överdel.

Tys0n
2005-09-23, 14:00
om en tjej slår mig md en knytnäve får hon fanemig en knytnäve tillbaka. bara för tjejer är klenare än oss killar ger det dom inte rätten att slå en.. jag hade slått tillbaka....!

Yankeee
2005-09-23, 14:03
om en tjej slår mig md en knytnäve får hon fanemig en knytnäve tillbaka. bara för tjejer är klenare än oss killar ger det dom inte rätten att slå en.. jag hade slått tillbaka....!

Det är ungefär samma sak som jag gör nu, bara för att du är dummare än mig så betyder inte det att jag inte kan driva med dig.

grisbil3n
2005-09-23, 14:03
Fingrarna ner i halsen lite kvickt o sen lägga en saftig spya på na borde ju vara bland det värsta om man vill undvika att bli fysisk på allvar.

s_himself
2005-09-23, 14:06
du måste ju förstå.. det va inledning till en redigt kinky kväll! Du skulle låtit henne slicka din blottade bröstvårta och sedan slitit med henne hem..


hur som helst helt sjukt.

Helena B
2005-09-23, 14:07
Det kanske var hennes sätt att flörta med dig ;) ... Finns ju faktiskt en del tjejer som inte vet hur man ska ragga eller närma sig en kille. Nu gick det iofs inte så bra för du blev arg (jo det skulle jag oxå ha blivit) men du kanske missade någon signal att hon ville ha dig :D

Yankeee
2005-09-23, 14:08
men du kanske missade någon signal att hon ville ha dig :D

Tror du? Brukar det inte vara tvärtom oftast? Tjejer blir våldtagna för att killen trodde att hon ville ha honom?

Kwon
2005-09-23, 14:10
Det kanske var hennes sätt att flörta med dig ;) ... Finns ju faktiskt en del tjejer som inte vet hur man ska ragga eller närma sig en kille. Nu gick det iofs inte så bra för du blev arg (jo det skulle jag oxå ha blivit) men du kanske missade någon signal att hon ville ha dig :D

Jaså? Vicket jäkla spel! :D

The crying game...

Sheogorath
2005-09-23, 14:11
Det kanske var hennes sätt att flörta med dig ;) ... Finns ju faktiskt en del tjejer som inte vet hur man ska ragga eller närma sig en kille. Nu gick det iofs inte så bra för du blev arg (jo det skulle jag oxå ha blivit) men du kanske missade någon signal att hon ville ha dig :D

Ytterligare ett exempel på kvinnlig överordning, månne? Jag menar, hade jag varit tjej hade jag kunnat lusa upp en dryg kille helt oprovocerat OCH fått två snyggingar med backslick som skyddade mig OCH kanske fått en trekant. Najs.

axlpxl
2005-09-23, 14:13
Det är väl såhär det ska gå till enligt F!

Kwon
2005-09-23, 14:14
Det kanske var hennes sätt att flörta med dig ;) ... Finns ju faktiskt en del tjejer som inte vet hur man ska ragga eller närma sig en kille. Nu gick det iofs inte så bra för du blev arg (jo det skulle jag oxå ha blivit) men du kanske missade någon signal att hon ville ha dig :D

Det var säkert en sån där kvinnogris som behandlar alla män som leksaker! :laugh:

Big_Vik
2005-09-23, 14:14
Jag vet hur det känns, har blivit dissad, utskälld (men den gången skällde jag tillbaka...och tog fel tjej :angel: ) slagen och oskydligt anklagad för att gå på knark.

Sen att man inte får slå tjejer har väl knappast hindrat många kvinnomisshandlare i vårt fina land? Tjejen i fråga lät ju något slampig, tycker nästan att du har tur som inte blev anklagad för våldtäkt eller något värre! *screwy*

Finns det inte någon som kan vittna för dig?

Sheogorath
2005-09-23, 14:14
Det är väl såhär det ska gå till enligt F!

Go Gudrun, go Gudrun. GGGGGGGGGOOOOOOOOOO

GUDRUN!

xynd
2005-09-23, 14:16
är väl bara råka spilla en öl på henne =)

Spannmål
2005-09-23, 14:19
Jag hade också slagit henne och sen gått hem om det behövdes. Alternativt stampat henne på fötterna.

Yankeee
2005-09-23, 14:19
Men seriöst svennar, vad blir bättre av att ni häller vätska på henne? Kan ni till skillnad från andra kvällar gå hem med självförtroendet i topp pga att ni inte kunde behärska er? Kanske det känns bra att trycka ner en person med uppenbart dåligt självförtroende?

Helena B
2005-09-23, 14:21
Tror du? Brukar det inte vara tvärtom oftast? Tjejer blir våldtagna för att killen trodde att hon ville ha honom?

Finns ju faktiskt undantag ;) Kanske bara var ett "panikutbrott" Hon såg denna snygga kille och kunde bara inte låta någon annan få honom.. Så hon tog tag i honom, lite väl hårt kanske...men hon kanske är värsta styrketräningstjejen...och med alkohol i kroppen gör ju att ens hämningar och styrka missuppfattas.... Bara en tanke :D

Helena B
2005-09-23, 14:22
Ytterligare ett exempel på kvinnlig överordning, månne? Jag menar, hade jag varit tjej hade jag kunnat lusa upp en dryg kille helt oprovocerat OCH fått två snyggingar med backslick som skyddade mig OCH kanske fått en trekant. Najs.

Är det inte härligt att vara tjej :D Det är tid att få betala tillbaka efter allt som ni har utsatt oss för (historiskt sett)

Kwon
2005-09-23, 14:22
Finns ju faktiskt undantag ;) Kanske bara var ett "panikutbrott" Hon såg denna snygga kille och kunde bara inte låta någon annan få honom.. Så hon tog tag i honom, lite väl hårt kanske...men hon kanske är värsta styrketräningstjejen...och med alkohol i kroppen gör ju att ens hämningar och styrka missuppfattas.... Bara en tanke :D

Då bryr hon sig säkert inte om jag river sönder hennes klänning som respons? :laugh:

Helena B
2005-09-23, 14:23
Då bryr hon sig säkert inte om jag river sönder hennes klänning som respons? :laugh:

Inte om du vill bli utkastad :D

Yankeee
2005-09-23, 14:24
Finns ju faktiskt undantag ;) Kanske bara var ett "panikutbrott" Hon såg denna snygga kille och kunde bara inte låta någon annan få honom.. Så hon tog tag i honom, lite väl hårt kanske...men hon kanske är värsta styrketräningstjejen...och med alkohol i kroppen gör ju att ens hämningar och styrka missuppfattas.... Bara en tanke :D

Eller så var det så att hon ville ha en drink och tog första bästa snubben hon såg som såg så desperat ut att han kunde tänka sig att betala för henne resten av kvällen i utbyte mot lite falska förhoppningar?

Helena B
2005-09-23, 14:24
Kanske det känns bra att trycka ner en person med uppenbart dåligt självförtroende?


Ja vad säger ni ?? :D

Sheogorath
2005-09-23, 14:26
Är det inte härligt att vara tjej :D Det är tid att få betala tillbaka efter allt som ni har utsatt oss för (historiskt sett)

Jag tycker du ska flytta till Zimbabwe och betala ingen lite för allt som de vita utsatt de svarta för (historiskt sett). Mugabe och hans milis har säkert många fantasifulla förslag. De har hunnit träna en del redan.

Kwon
2005-09-23, 14:28
Helena, man kan spekulera hur länge som helst varför hon gjorde som hon gjorde, men att riva sönder någons kläder är ju inte världens bästa metod att få gratis drinkar. :laugh:

Vicket jävla sätt!

Biceps
2005-09-23, 14:31
skjortan gick säkert sönder när hon försökte försvara sig från ditt taffsande!
alla män är potentiella våldtäktsmän, glöm inte det!!!

mvh Gudrun "tant trabant" Schyman

Helena B
2005-09-23, 14:40
Helena, man kan spekulera hur länge som helst varför hon gjorde som hon gjorde, men att riva sönder någons kläder är ju inte världens bästa metod att få gratis drinkar. :laugh:

Vicket jävla sätt!

Nä självklart inte, har aldrig påstått att bruden var särskilt smart :D Verkade ha fått tillräckligt med drinkar om hon börjar riva sönder kläder ;) Men att ställa sig i defensiv ställning är aldrig bra när man är ute på krogen om det är alkohol inblandat.

Helena B
2005-09-23, 14:41
Jag tycker du ska flytta till Zimbabwe och betala ingen lite för allt som de vita utsatt de svarta för (historiskt sett). Mugabe och hans milis har säkert många fantasifulla förslag. De har hunnit träna en del redan.

Elakt sagt....Men jag vet att du har rätt, men det är fortfarande inte vårat fel. Låt oss inte agera och komma undan med det istället ;)

Kwon
2005-09-23, 14:41
Nä självklart inte, har aldrig påstått att bruden var särskilt smart :D Verkade ha fått tillräckligt med drinkar om hon börjar riva sönder kläder ;) Men att ställa sig i defensiv ställning är aldrig bra när man är ute på krogen om det är alkohol inblandat.


Det är mycket som inte är bra när det är för mycket alkohol inblandat.

Salongs, där får det räcka [om man kan stanna där].

Funkar bäst!

River någon sönder mina kläder, river jag sönder hennes kjol, fair enuff.

Trance
2005-09-23, 14:44
Men seriöst svennar, vad blir bättre av att ni häller vätska på henne? Kan ni till skillnad från andra kvällar gå hem med självförtroendet i topp pga att ni inte kunde behärska er? Kanske det känns bra att trycka ner en person med uppenbart dåligt självförtroende?

Ja, du är ashäftig etc.

Jag skulle nog inte heller hällt drink på henne, men hon skulle fan fått betala. Vägrar hon skulle jag hämnats på något sätt.

Sheogorath
2005-09-23, 14:44
Elakt sagt....Men jag vet att du har rätt, men det är fortfarande inte vårat fel. Låt oss inte agera och komma undan med det istället ;)

Vems fel är det? Kan vi ens tala om vems "fel" det är att könen är olika och vad detta har fått för konsekvenser för samhällsutvecklingen?

Yankeee
2005-09-23, 14:46
Ja, du är ashäftig etc.


Visst är jag? Tack :)

Helena B
2005-09-23, 14:47
Vems fel är det? Kan vi ens tala om vems "fel" det är att könen är olika och vad detta har fått för konsekvenser för samhällsutvecklingen?

Ja om vi visste det så skulle vi inte ha den här diskussionen. Men jag menar att du verkar tycka att det är dåligt av oss att spela på vår sexualitet för att få vad vi vill ha. Ja det är kanske den enkla vägen, men ni gör ju att det funkar.

Trance
2005-09-23, 14:48
Ja om vi visste det så skulle vi inte ha den här diskussionen. Men jag menar att du verkar tycka att det är dåligt av oss att spela på vår sexualitet för att få vad vi vill ha. Ja det är kanske den enkla vägen, men ni gör ju att det funkar.

Jag skulle säga att det är mer fel att neglera det som en maktfaktor.

Rockhard
2005-09-23, 14:49
Men seriöst svennar, vad blir bättre av att ni häller vätska på henne? Kan ni till skillnad från andra kvällar gå hem med självförtroendet i topp pga att ni inte kunde behärska er? Kanske det känns bra att trycka ner en person med uppenbart dåligt självförtroende?

Haha om jag hade sett det och killen inte vågat gjort något tillbaka. Fyfan vilken sopa hade man ju tänkt. Men du har säkert en bra anledning till att låta folk trampa på dej... *rolleyes*

Sheogorath
2005-09-23, 14:50
Ja om vi visste det så skulle vi inte ha den här diskussionen. Men jag menar att du verkar tycka att det är dåligt av oss att spela på vår sexualitet för att få vad vi vill ha. Ja det är kanske den enkla vägen, men ni gör ju att det funkar.

Jag har inte sagt att det är dåligt. Det tycker jag inte. Jag tycker det är varje människans skyldighet att använda till buds stående medel för att komma någon vart i tillvaron. Däremot blir jag irriterar när feminister skriver om kvinnors underordning. De är uppenbarligen inte underordnade i alla sammanhang, vilket vi tydligt sett i de båda trådarna, eller hur?

Helena B
2005-09-23, 14:51
Jag skulle säga att det är mer fel att neglera det som en maktfaktor.

Kanske, kanske inte ;) Men det finns ju andledning till att tjejer gör så. Om historien hade sett annorlunda ut så skulle det säkert ha sett annorlunda ut i dagens läge.

Kwon
2005-09-23, 14:52
Haha om jag hade sett det och killen inte vågat gjort något tillbaka. Fyfan vilken sopa hade man ju tänkt. Men du har säkert en bra anledning till att låta folk trampa på dej... *rolleyes*

Det är strongt av Yankee att visa självbehärskning i ett sådan situation.

Hellre det än att hämnas det första man gör. Det är mycket exemplariskt med stark självbehärskning.

Man kan tänka på olika sätt [saken är den att man inte tänker så långt när man är full], men i det långa loppet så vinner han nog på att inte hämnas. Det kan bli ännu värre.

Yankeee
2005-09-23, 14:53
Haha om jag hade sett det och killen inte vågat gjort något tillbaka. Fyfan vilken sopa hade man ju tänkt. Men du har säkert en bra anledning till att låta folk trampa på dej... *rolleyes*

Det handlar inte om att våga. Det handlar om att det är en fight du inte kan vinna. Hur du än agerar så är det du som kommer åka dit. Dessutom så ser jag inte vad jag tjänar på att slå ner henne / hälla öl / whatever på henne.

Helena B
2005-09-23, 14:53
Jag har inte sagt att det är dåligt. Det tycker jag inte. Jag tycker det är varje människans skyldighet att använda till buds stående medel för att komma någon vart i tillvaron. Däremot blir jag irriterar när feminister skriver om kvinnors underordning. De är uppenbarligen inte underordnade i alla sammanhang, vilket vi tydligt sett i de båda trådarna, eller hur?

Jaha du är antifeminist, nu förstår jag ;) Men jag är fel person att argumentera med, vet bara det lilla jag vet. Men när jag pratar om underordning så menar jag i hemmet och i arbetslivet, främst i arbetslivet...

Rockhard
2005-09-23, 14:54
Det handlar inte om att våga. Det handlar om att det är en fight du inte kan vinna. Hur du än agerar så är det du som kommer åka dit.

Tja...man slipper ju se ut som en mes så lite vinner man ju.

Yankeee
2005-09-23, 14:57
Tja...man slipper ju se ut som en mes så lite vinner man ju.

I vems ögon?

Helena B
2005-09-23, 14:58
I vems ögon?

Tjejer bryr sig inte så det måste vara boysen han menar ;)

bluelight
2005-09-23, 14:59
Du skulle gett henne en PROPP!

Yankeee
2005-09-23, 14:59
Jag menar, vilka vill du imponera på? Dina fulla polare, smarta som få (uppenbarligen)? Brudarna? De tycker nog att det är skitcoolt att slå ner en tjej. Vakterna? Ägaren?

Kwon
2005-09-23, 15:00
Tja...man slipper ju se ut som en mes så lite vinner man ju.

Varför skulle han bry sig om att någon uppfattar honom som en mes på ett utehak när någonting sådant hänt [fått kläderna sönderrivna].

Bara de som känner att de behöver hävda sig konstant och hela tiden är nog oroliga över någonting sådant.

Det är en åldersfråga också.

Vid 18-år kanske man hade brytt sig om man "beter sig om en mes" eller inte.

Yankeee
2005-09-23, 15:00
Tjejer bryr sig inte så det måste vara boysen han menar ;)

Bryr sig gör de nog, men knappast som han tror ;)

Rockhard
2005-09-23, 15:00
Tjejer bryr sig inte så det måste vara boysen han menar ;)

Jo tjejerna bryr sig. Tror inte någon vill vara med en kille som inte vågar stå upp för sig själv.

Yankeee
2005-09-23, 15:01
Jo tjejerna bryr sig. Tror inte någon vill vara med en kille som inte vågar stå upp för sig själv.

Törs man fråga hur gammal du är? :laugh:

Helena B
2005-09-23, 15:01
Jo tjejerna bryr sig. Tror inte någon vill vara med en kille som inte vågar stå upp för sig själv.

Och du är ??

Kwon
2005-09-23, 15:01
Tja...man slipper ju se ut som en mes så lite vinner man ju.

Tänk på detta sätt också Rock, oavsett vad han gör så förlorar han.

Det kan bara bli värre, inte bättre om han hämnar, det eskalerar bara.

Kwon
2005-09-23, 15:02
Jo tjejerna bryr sig. Tror inte någon vill vara med en kille som inte vågar stå upp för sig själv.

Du talar för alla tjejer i landet förstår jag? :)

Rockhard
2005-09-23, 15:02
Törs man fråga hur gammal du är? :laugh:

22...

Yankeee
2005-09-23, 15:02
22...

Stackare.

Rockhard
2005-09-23, 15:04
Stackare.

Visst...

Hoppas det händer dig att du blir förödmjukad då så får vi se hur bra du tar det. Blir man förödmjukade inför massa människor så agerar man. Så är det bara.

Piranha
2005-09-23, 15:04
Visst...

Hoppas det händer dig att du blir förudmjukad då så får vi se hur bra du tar det. Blir man förudmjukade inför massa människor så agerar man. Så är det bara.


Varje gång han går till gymmet faktiskt ;)

Rockhard
2005-09-23, 15:05
Varje gång han går till gymmet faktiskt ;)

:D

Yankeee
2005-09-23, 15:06
Hoppas det händer dig att du blir förudmjukad då så får vi se hur bra du tar det. Blir man förudmjukade inför massa människor så agerar man. Så är det bara.

Jag ser inte varför man skull bli förödmjukad, det är knappast med flit som hon drar sönder fickan. Dessutom, om folket omkring en tycker att man blir förödmjukad av en sån sak så bör man nog byta umgängeskrets.

jwzrd
2005-09-23, 15:06
Jo tjejerna bryr sig. Tror inte någon vill vara med en kille som inte vågar stå upp för sig själv.

Ja tjejerna kommer att bli kåta som fan på dig precis efter att du delat skjortbruden en propp i ansiktet. Alla dyker ned på knä framför dig osv osv.

Kwon
2005-09-23, 15:07
Visst...

Hoppas det händer dig att du blir förudmjukad då så får vi se hur bra du tar det. Blir man förudmjukade inför massa människor så agerar man. Så är det bara.

Haha men snälla, först Hewalo och nu The Rock! :)

Det som är viktigt för en person behöver ej vara lika viktigt för en annan.

Förödmjukad inför massa människor? Det kanske var viktigt att hålla sig "cool" hela tiden när man gick i högstadiet?

River någon sönder ens kläder och man avvaktar med att retaliera är det sista jag tänker på ifall någon betraktar en som en mes eller inte :laugh:

Alla känner inte att de behöver hävda sig Rock! :)

Du kommer märka med åldern att saker som var viktiga förr inte är lika viktiga då!

It's not all about StreetCred Bro!

Tricklev
2005-09-23, 15:08
Stenhård, väx upp lite, vad vinner du på att få några fulla främlingars "respekt"?

Metal_boy_
2005-09-23, 15:09
Vill bara poängtera att mitt inlägg knappast var seriöst. :)

Piranha
2005-09-23, 15:09
Jag undrar också mycket vad de är för ställe där folk river sönder ens kläder helt utan anledning ?

Kwon
2005-09-23, 15:09
Stenhård, väx upp lite, vad vinner du på att få några fulla främlingars "respekt"?

Han påminner mig om en Karaktär på Getbig som kallar sig The STREETS.

mangemani
2005-09-23, 15:10
dom slog dej och du ser nått fel i att då slå tillbaks?bara för att det är en tjej?vad kan hända?att dom anmäler dej?anmäler dej för vad?misshandel?hur kan dom göra det?dom slog ju dej först när du ville ha ersättning för den skadegörelse som dom orsakade för dej.

egentligen ska man inte slåss alls,men när det gäller självförsvar,så är det enligt min mening helt ok att slå tillbaks,no matter what.

Rockhard
2005-09-23, 15:10
Jag ser inte varför man skull bli förödmjukad, det är knappast med flit som hon drar sönder fickan. Dessutom, om folket omkring en tycker att man blir förödmjukad av en sån sak så bör man nog byta umgängeskrets.

När jag läste fick jag intrycket att hon gick fram till honom och drog sönder skjortan med avsikt. Men visst...om hon bara tappade balansen och fick tag i den så den gick sönder är det så klart en annan sak...

Metal_boy_
2005-09-23, 15:10
Hade det varit jag så hade jag nog blivit lite upphetsad av att höra kläderna brista. "ÅÅÅHÅHÅHÅHÅÅÅÅÅÅÅÅ NÄMEN STUMPAN DÅ"

Yankeee
2005-09-23, 15:11
dom slog dej och du ser nått fel i att då slå tillbaks?bara för att det är en tjej?vad kan hända?att dom anmäler dej?anmäler dej för vad?misshandel?hur kan dom göra det?dom slog ju dej först när du ville ha ersättning för den skadegörelse som dom orsakade för dej.

Du är väl insatt i hur det fungerar på krogen ser jag.

Yankeee
2005-09-23, 15:12
När jag läste fick jag intrycket att hon gick fram till honom och drog sönder skjortan med avsikt. Men visst...om hon bara tappade balansen och fick tag i den så den gick sönder är det så klart en annan sak...

Eftersom att de var på dansgolvet så antog jag att hon skulle försöka sig på en sexig "kom hit" rörelse, som gick lite fel.

mangemani
2005-09-23, 15:12
Du är väl insatt i hur det fungerar på krogen ser jag.


nä,håller mej borta från sånna vidriga ställen.

Hnke
2005-09-23, 15:13
Du skulle gett henne en PROPP!

Tricklev
2005-09-23, 15:16
dom slog dej och du ser nått fel i att då slå tillbaks?bara för att det är en tjej?vad kan hända?att dom anmäler dej?anmäler dej för vad?misshandel?hur kan dom göra det?dom slog ju dej först när du ville ha ersättning för den skadegörelse som dom orsakade för dej.


Ja, för på ett nattklubb full med fulla människor så accepterar dom att du drämmer till en tjej, kan inte du gå ut o testa det och sedan rapportera hur det blev, när du kommer hem ifrån sjukan.

Kwon
2005-09-23, 15:18
When everything else fails....

You have the final option...


[PROPP] :thumbup:

Mart|n
2005-09-23, 15:39
Ja tjejerna kommer att bli kåta som fan på dig precis efter att du delat skjortbruden en propp i ansiktet. Alla dyker ned på knä framför dig osv osv.

Gör dom det? :naughty: Blir det bättre om bruden får en 20A propp i ansiktet?

Metal_boy_
2005-09-23, 15:42
Gör dom det? :naughty: Blir det bättre om bruden får en 20A propp i ansiktet?


Fusefucker?

Snafu
2005-09-23, 15:57
Skitsamma, hon såg ut som ett socialfall ändå så jag vinner i längden. Ikväll blir det nya tag med mörk rom och cola.

Kwon
2005-09-23, 15:59
Skitsamma, hon såg ut som ett socialfall ändå så jag vinner i längden. Ikväll blir det nya tag med mörk rom och cola.

Strunta i skjorta ikväll, testa tröja! :D

Axon
2005-09-23, 16:01
du handlade rätt, känn dig stolt :thumbup:

olwe
2005-09-23, 16:06
hmm, det var en tjej som fimpade mig på läppen en gång på krogen. Jag blev rasande och var tvungen att gå hem för att inte något skulle hända.

Till saken hör att hon naturligtvis inte gjorde det med flit, det var bara jag som i fyllan trodde det.

Men visst är det jobbigt...

Helena B
2005-09-23, 16:09
hmm, det var en tjej som fimpade mig på läppen en gång på krogen. Jag blev rasande och var tvungen att gå hem för att inte något skulle hända.

Till saken hör att hon naturligtvis inte gjorde det med flit, det var bara jag som i fyllan trodde det.

Men visst är det jobbigt...

Men killar gör ju sådana saker hela tiden, fimpar på ens händer, fötter, kläder med mera. Spiller öl på en, men man blir väl inte arg för det. A unest mistake, alkohol gör att man förlorar kontrollen på sina leder och att man blir delvis blind :D

Kwon
2005-09-23, 16:10
Man gör många dumma saker füller som kan inte skulle göra nykter.

Om alla kunde hålla sig salongsberusade hade vi haft en vackrare värld.

olwe
2005-09-23, 16:15
Men killar gör ju sådana saker hela tiden, fimpar på ens händer, fötter, kläder med mera. Spiller öl på en, men man blir väl inte arg för det. A unest mistake, alkohol gör att man förlorar kontrollen på sina leder och att man blir delvis blind :D

mmm, det är illa! det är kanske en risk man får ta om man ger sig ut på krogen...

Kwon
2005-09-23, 16:22
Men killar gör ju sådana saker hela tiden, fimpar på ens händer, fötter, kläder med mera. Spiller öl på en, men man blir väl inte arg för det. A unest mistake, alkohol gör att man förlorar kontrollen på sina leder och att man blir delvis blind :D

Du lever bara en gång Helena! :thumbup:

fat_joe
2005-09-23, 17:09
Handlar väl inte så mycket om att bevisa nått för andra o han skulle ha slagit henne / spillt en drink eller vadsomhelst, utan mer öga för öga klart man skulle lacka ur om nått sånt hände ( förutsatt att hon gjorde det med flit)

Sen nu så verkar det som det var en olyckshändelse, då känns det inte som nånting att tjaffsa över för mig iaf..
Vill även tillägga att jag aldrig kunna slå en tjej, inte för jag ser något moraliskt fel i det utan bara för att inte vilja bli "killen som slår tjejer".... skitsamhälle :D

Helena B
2005-09-23, 17:13
Handlar väl inte så mycket om att bevisa nått för andra o han skulle ha slagit henne / spillt en drink eller vadsomhelst, utan mer öga för öga klart man skulle lacka ur om nått sånt hände ( förutsatt att hon gjorde det med flit)

Sen nu så verkar det som det var en olyckshändelse, då känns det inte som nånting att tjaffsa över för mig iaf..
Vill även tillägga att jag aldrig kunna slå en tjej, inte för jag ser något moraliskt fel i det utan bara för att inte vilja bli "killen som slår tjejer".... skitsamhälle :D

Tycker det är moraliskt fel att slåss överhuvudtaget ;)

Yankeee
2005-09-23, 17:14
Tycker det är moraliskt fel att slåss överhuvudtaget ;)

Även om man kommer på en snubbe med att våldta ens mamma?

Kwon
2005-09-23, 17:14
Ge henne, hennes kompisar, alla på haket, dina kompisar, mig och ALLA i den här tråden en stor [PROPP!]


men tänk om jag har någon sjukdom...

Gabriel_
2005-09-23, 17:14
Även om man kommer på en snubbe med att våldta ens mamma?

ja då ska man väl våldta hans mor? ;)

Yankeee
2005-09-23, 17:15
ja då ska man väl våldta hans mor? ;)

De flesta i den här tråden skulle tydligen göra så iaf :D

clash
2005-09-23, 17:16
Mesar! Det enda raka hade varit att göra en Zettreus, åkt hem o hämtat ak4:an och mejat ner hela jävla krogen!!!!

Sluta whinea nu för fan, du vet väl vad dom säger om kaxiga brudar?


svar: Dom vill bli påsatta!

Helena B
2005-09-23, 17:18
Även om man kommer på en snubbe med att våldta ens mamma?

Okej vi säger så här, jag tycker det är fel att slåss överhuvudtaget. Men det är väl klart att det finns situationer som kan kräva det, men tycker fortfarande att det är fel...Vare sig det kommer till tjejer eller killar.

Snafu
2005-09-23, 17:32
Det var alltså ingen olyckshändelse från hennes sida, hon tar ett steg fram mot mig, stannar, tar tag i skjortan med två händer och sliter nedåt. Helt galen.

Kwon
2005-09-23, 17:34
Det var alltså ingen olyckshändelse från hennes sida, hon tar ett steg fram mot mig, stannar, tar tag i skjortan med två händer och sliter nedåt. Helt galen.

Du skulle tagit tag i henne och givit henne en blöt puss

s_himself
2005-09-23, 17:37
I vems ögon?


I Griips ?

Fatalist
2005-09-23, 17:42
Jaha, låt höra alla ni som tyckte det var helt fel att slå en tjej. Hon rev sönder hans skjorta, slog honom, sparkade honom och BRÄNDE MED EN JÄVLA CIGARETT. Fy helvete vad lack jag hade blivit. Hon förtjänar ju en ordentlig jävla omgång nånstans i en gränd

Helena B
2005-09-23, 17:42
Det var alltså ingen olyckshändelse från hennes sida, hon tar ett steg fram mot mig, stannar, tar tag i skjortan med två händer och sliter nedåt. Helt galen.

Du kanske hade tagit skjortan ifrån henne på rean och nu gav hon bara igen :D

palme
2005-09-23, 17:54
Hade nog ryckt av hennes blus eller vad hon nu hade på sig.

Ryska_raketen
2005-09-23, 17:55
Istället för att gnälla så hade ja tryckt henne.

palme
2005-09-23, 17:56
Istället för att gnälla så hade ja tryckt henne.

Ja det hade verkligen varit visat henne! :D

Helena B
2005-09-23, 17:59
Istället för att gnälla så hade ja tryckt henne.

tryckt henne? Vad betyder det...kan inte tyda göteborgska :D *innocent*

s_himself
2005-09-23, 17:59
tryckt henne? Vad betyder det...kan inte tyda göteborgska :D *innocent*


en ryssfemma upp i rompan! *flex*

Ryska_raketen
2005-09-23, 18:00
Ja det hade verkligen varit visat henne! :D
'


exakt. Sitta och gnälla på internet när man kunde visat vart skåpet skulle stå. Trögare kille får man leta efter. Ja menar hon var ju på, sen om hon var ful, det fanns väl alkohol ? :confused: :D

Ryska_raketen
2005-09-23, 18:01
en ryssfemma upp i rompan! *flex*


nej en rysk raket ;)

Helena B
2005-09-23, 18:02
Usch.... *screwy*

Metal_boy_
2005-09-23, 18:04
en ryssfemma upp i rompan! *flex*


Dom brukar man stoppa i munnen :)

Ryska_raketen
2005-09-23, 18:05
Dom brukar man stoppa i munnen :)


om man gillar det så :sucky: ;)

Stoltz
2005-09-23, 18:05
http://en.wikipedia.org/wiki/Professional_wrestling_throws#Double_underhook_fac ebuster

Lär dig det där movet utan och innan, och ge hennes näsa en jävel nästa gång :P

Kwon
2005-09-23, 18:05
Usch.... *screwy*

Once you go anal, you never go back! :laugh:

Hnke
2005-09-23, 18:08
Once you go anal, you never go back! :laugh:
*bs* det sa inte Herkulez

Helena B
2005-09-23, 18:10
Once you go anal, you never go back! :laugh:

I dont think so..or I know so....Tänk själv ur det skulle känns om du var i tjejens situation... För er är det bara ett nytt hål ;)

Ryska_raketen
2005-09-23, 18:12
I dont think so..or I know so....Tänk själv ur det skulle känns om du var i tjejens situation... För er är det bara ett nytt hål ;)


är det inte bara en ny påle för eran del då? :D

Kwon
2005-09-23, 18:14
I dont think so..or I know so....Tänk själv ur det skulle känns om du var i tjejens situation... För er är det bara ett nytt hål ;)

Men snälla Helena, vad är det för prat, tänk själva om du var i tjejens situation...

Vilket argument! Varför skulle jag sätta mig i någon annan persons situation? Jag är jag och ingen annan.

Vad menar du med "I dont think so..or I know so" förresten? :D

Antar att du inte provat.

:thumbup:

Metal_boy_
2005-09-23, 18:14
I dont think so..or I know so....Tänk själv ur det skulle känns om du var i tjejens situation... För er är det bara ett nytt hål ;)

Inte bara ett nytt hål, det är tight också.

Helena B
2005-09-23, 18:14
är det inte bara en ny påle för eran del då? :D

Nä för det är ett nytt hål som är till för helt andra saker...förstår inte att det kan inge njutning till tjejer ;)

Kwon
2005-09-23, 18:15
Nä för det är ett nytt hål som är till för helt andra saker...förstår inte att det kan inge njutning till tjejer ;)

Därför du måste testa innan du snackar negativt om det! :thumbup:

Metal_boy_
2005-09-23, 18:15
Nä för det är ett nytt hål som är till för helt andra saker...förstår inte att det kan inge njutning till tjejer ;)


Smaken är som skithålet som jag brukar säga.

Helena B
2005-09-23, 18:18
Men snälla Helena, vad är det för prat, tänk själva om du var i tjejens situation...

Vilket argument! Varför skulle jag sätta mig i någon annan persons situation? Jag är jag och ingen annan.

Vad menar du med "I dont think so..or I know so" förresten? :D

Antar att du inte provat.

:thumbup:

Det kallas empati kwon :thumbup:

Nej har inte testat och vill inte göra det heller ;)

Yes
2005-09-23, 18:18
Nä för det är ett nytt hål som är till för helt andra saker...förstår inte att det kan inge njutning till tjejer ;)
Jamen vadfan, skita är ju bland det skönaste som finns - det borde även tjejer tycka(fast ni bara skiter bomull) - och analsex är ju precis samma sak fast baklänges!

Kwon
2005-09-23, 18:19
Tänk själv ur det skulle känns om du var i tjejens situation...

Vad är det där för argument egentligen :laugh:

Är det jag som bestämt att killar ska ha snopp eller?

Är det jag som bestämt skillnaden mellan män , kvinnor och hur de agerar?

Jag utnyttjar ju bara det som finns [det som vi har fått, om man är religiös]!

Det låter på dig som om det är tortyr när det istället kan va sköjs för båda parter om man vet vad man gör! :thumbup:

Metal_boy_
2005-09-23, 18:19
Det kallas empati kwon :thumbup:

Nej har inte testat och vill inte göra det heller ;)


Gör det. Känns som att skita baklänges enligt säkra källor :)

Sve
2005-09-23, 18:19
Jamen vadfan, skita är ju bland det skönaste som finns - det borde även tjejer tycka(fast ni bara skiter bomull) - och analsex är ju precis samma sak fast baklänges!

tjejer skiter väl adrig :confused:

Ryska_raketen
2005-09-23, 18:19
kwon du kanske vill testa *popcorn* :naughty:

Helena B
2005-09-23, 18:21
Vad är det där för argument egentligen :laugh:

Är det jag som bestämt att killar ska ha snopp eller?

Är det jag som bestämt skillnaden mellan män , kvinnor och hur de agerar?

Jag utnyttjar ju bara det som finns [det som vi har fått, om man är religiös]!

Det låter på dig som om det är tortyr när det istället kan va sköjs för båda parter om man vet vad man gör! :thumbup:

Bli bög sedan kan komma och säga om du tycker det är skönt eller inte ;)

Än så länge är det bara killar som hurrar och det beror på att det bara är ett hål för er....det är inte ni som tar emot

Ryska_raketen
2005-09-23, 18:22
Än så länge är det bara killar som hurrar och det beror på att det bara är ett hål för er....det är inte ni som tar emot


sååå du menar att du inte är oskuld ? :D

Sve
2005-09-23, 18:22
nu efter en kur med voltaren stolpiller så kan jag tänka mig in i tjejens situation på ett annat sätt :booty:

Kwon
2005-09-23, 18:23
Bli bög sedan kan komma och säga om du tycker det är skönt eller inte ;)

Än så länge är det bara killar som hurrar och det beror på att det bara är ett hål för er....det är inte ni som tar emot


WTF! Det är inte JAG som bestämt att killar stoppar in grejjer i tjejerna ff

Klaga inte på mig och säg saker som, testa hur det e å va tjej, bli bög

Det e ente jag som har bestämt detta, jag följer bara mina drifter och använder det jag fått vid födseln! :thumbup:

Och... Testa först innan du avskriver det så negativt!

Det låter på dig som att det är negativt att ta emot, med rätt medel så är det ej negativt utan njutningsbart gumman! :thumbup:

Var ej så snabb med att avfärda! :D

Yes
2005-09-23, 18:23
tjejer skiter väl adrig :confused:
Maten dom äter måste ju ta vägen någonstans, eller hur? Alltså skiter dom bomull och fiser parfym. ;)

Ryska_raketen
2005-09-23, 18:23
nu efter en kur med voltaren stolpiller så kan jag tänka mig in i tjejens situation på ett annat sätt :booty:


och slutsatsen blev ? *popcorn*

Helena B
2005-09-23, 18:24
sååå du menar att du inte är oskuld ? :D

:booty:

Metal_boy_
2005-09-23, 18:24
Bli bög sedan kan komma och säga om du tycker det är skönt eller inte ;)

Än så länge är det bara killar som hurrar och det beror på att det bara är ett hål för er....det är inte ni som tar emot


Det är ju vi som tar emot skiten :D

Sve
2005-09-23, 18:24
och slutsatsen blev ? *popcorn*

man känner sig ständigt skitenödig! :thumbup:

Hnke
2005-09-23, 18:25
WTF! Det är inte JAG som bestämt att killar stoppar in grejjer i tjejerna ff

Klaga inte på mig och säg saker som, testa hur det e å va tjej, bli bög

Det e ente jag som har bestämt detta, jag följer bara mina drifter och använder det jag fått vid födseln! :thumbup:

Och... Testa först innan du avskriver det så negativt!

Det låter på dig som att det är negativt att ta emot, med rätt medel så är det ej negativt utan njutningsbart gumman! :thumbup:

Var ej så snabb med att avfärda! :D

Dr phil

Metal_boy_
2005-09-23, 18:25
och slutsatsen blev ? *popcorn*

Slutsatsen hamnade i röven.

Ryska_raketen
2005-09-23, 18:25
Slutsatsen hamnade i röven.

runes ?

Helena B
2005-09-23, 18:26
WTF! Det är inte JAG som bestämt att killar stoppar in grejjer i tjejerna ff

Klaga inte på mig och säg saker som, testa hur det e å va tjej, bli bög

Det e ente jag som har bestämt detta, jag följer bara mina drifter och använder det jag fått vid födseln! :thumbup:

Och... Testa först innan du avskriver det så negativt!

Det låter på dig som att det är negativt att ta emot, med rätt medel så är det ej negativt utan njutningsbart gumman! :thumbup:

Var ej så snabb med att avfärda! :D

Tror inte gud skapade det hålet för er killar att stoppa in den där, utan för att avge andra onyttigheter.

Och sammankopplar man något så skönt som sex med det hålet..usch då kan det inte bli annat än negativt ;)

Metal_boy_
2005-09-23, 18:26
runes ?

Nä inte min sats.

Sve
2005-09-23, 18:27
runes ?

kanju säga att den där torpeden man trycker opp löser sig i röven, så sen skiter man vaselin några ggr :)

Ryska_raketen
2005-09-23, 18:28
kanju säga att den där torpeden man trycker opp löser sig i röven, så sen skiter man vaselin några ggr :)

fan vad mumma du pratar. ja blir ju lite :naughty:

Kwon
2005-09-23, 18:29
Tror inte gud skapade det hålet för er killar att stoppa in den där, utan för att avge andra onyttigheter.

Och sammankopplar man något så skönt som sex med det hålet..usch då kan det inte bli annat än negativt ;)

Vad du tror Gud skapade det hålet för har ingen relevans i diskussionen, då ingen kan bevisa vad hans syfte var! :laugh:

Jämför med en mun till exempel, inte enbart ett syfte :)

Kom med några andra argument!

Sve
2005-09-23, 18:29
Vad du tror Gud skapade det hålet för har ingen relevans i diskussionen, då ingen kan bevisa vad hans syfte var! :laugh:

Jämför med en mun till exempel, inte enbart ett syfte :)

Kom med några andra argument!

haha undrar va hon svarar på det :)

Yes
2005-09-23, 18:31
Än så länge är det bara killar som hurrar och det beror på att det bara är ett hål för er....det är inte ni som tar emot
Du först gumman, sen är det min tur. ;) :naughty:

Helena B
2005-09-23, 18:32
Vad du tror Gud skapade det hålet för har ingen relevans i diskussionen, då ingen kan bevisa vad hans syfte var! :laugh:

Jämför med en mun till exempel, inte enbart ett syfte :)

Kom med några andra argument!

Det argumentet räcker för att jag ska hålla mig långt borta från det och det finns ingen tjej här som har sagt att hon gillar det...tror att det är mindre smarta tjejer som ställer upp för sina pojkvänners skul ;) l

Metal_boy_
2005-09-23, 18:34
Vad du tror Gud skapade det hålet för har ingen relevans i diskussionen, då ingen kan bevisa vad hans syfte var! :laugh:

Jämför med en mun till exempel, inte enbart ett syfte :)

Kom med några andra argument!


Precis, jag fattar inte vad hon tjatar om.

Helena: Det är inget som är ovanligt, alla håller på med det


Kwon: Vi planerade ju att du skulle hälsa på i helgen och umgås. Sa vi klockan 14:00 på Söndag? Det blir lite Sprängd skita, och en allmänt mysig kväll framför bingolotto. :)

Sve
2005-09-23, 18:35
Det argumentet räcker för att jag ska hålla mig långt borta från det och det finns ingen tjej här som har sagt att hon gillar det...tror att det är mindre smarta tjejer som ställer upp för sina pojkvänners skul ;) l

ska man inte ställa upp för sin partner då? :naughty:

Kwon
2005-09-23, 18:35
och det finns ingen tjej här som har sagt att hon gillar det...l

Nä, men om alla tjejer här sa att dom skulle hoppa från taket, skulle du göra det med? :laugh:

Testa lite egna grejjer! Try it! You might like it!

Vissa gillar si andra gillar så!

Det var som jag , innan jag testade broccoli så trodde jag det skulle smaka äckligt, men nu tycker jag det är jättegott. Man vet aldrig förrän man testar.

Sen finns det massor av människor som hatar Broccoli, och vissa som älskar det!

:thumbup: You understand what i'm saying Helena?

Helena B
2005-09-23, 18:36
ska man inte ställa upp för sin partner då? :naughty:

Hmm jo till en viss gräns, men jag skulle aldrig sjunka så lågt ;)

Helena B
2005-09-23, 18:38
Nä, men om alla tjejer här sa att dom skulle hoppa från taket, skulle du göra det med? :laugh:

Testa lite egna grejjer! Try it! You might like it!

Vissa gillar si andra gillar så!

Det var som jag , innan jag testade broccoli så trodde jag det skulle smaka äckligt, men nu tycker jag det är jättegott. Man vet aldrig förrän man testar.

Sen finns det massor av människor som hatar Broccoli, och vissa som älskar det!

:thumbup: You understand what i'm saying Helena?

Men jag har inte hört EN ENDA tjej påstå att hon får njutning av det....Säger inte det ER nåt :D

Jay-Z
2005-09-23, 18:38
Men jag har inte hört EN ENDA tjej påstå att hon får njutning av det....Säger inte det ER nåt :D

Nej? Jag har hört motsatsen från rätt många tjejer.

Sve
2005-09-23, 18:39
Nä, men om alla tjejer här sa att dom skulle hoppa från taket, skulle du göra det med? :laugh:

Testa lite egna grejjer! Try it! You might like it!

Vissa gillar si andra gillar så!

Det var som jag , innan jag testade broccoli så trodde jag det skulle smaka äckligt, men nu tycker jag det är jättegott. Man vet aldrig förrän man testar.

Sen finns det massor av människor som hatar Broccoli, och vissa som älskar det!

:thumbup: You understand what i'm saying Helena?

Varför köper du dig inte en dildo å provar själv kwon?
du som är så ivrig förespråkar av rövsex borde väl prova att få den i prutten själv? Jag menar om bögar kan tycka det är skötn så kan väl du också tycka det är skönt. du kan ju köpa en såndär man trycker fast på väggen med sugkopp så är det bara att börja trycka :naughty:

Ryska_raketen
2005-09-23, 18:40
Eller kwon ragga upp någon, exempelvis hon på krogen som denna tråden handlade om, fråga om hon har en strap on :hbang: :thumbup:

Yes
2005-09-23, 18:41
Men jag har inte hört EN ENDA tjej påstå att hon får njutning av det....Säger inte det ER nåt :D
http://www.aftonbladet.se/vss/karleksex/story/0,2789,696654,00.html

:booty:

Sve
2005-09-23, 18:42
Eller kwon ragga upp någon, exempelvis hon på krogen som denna tråden handlade om, fråga om hon har en strap on :hbang: :thumbup:

jag tror han skulle gilla det. bli lite dominerad. tjejen ska helst trycka ner honom i kudden också samtidigt som hon skriker "din lösaktiga slyna!"

Helena B
2005-09-23, 18:42
Nej? Jag har hört motsatsen från rätt många tjejer.

Okej att "killarna" här kan uppfattas som tjejer, fast det är en förolämpning mot mitt kön... :D

Har fortfarande inte hört någon tjej säga det. Har kompisar som har ställt upp när det varit dyngraka men de skulle aldrig göra det i nyktert tillstånd.

Ryska_raketen
2005-09-23, 18:43
jag tror han skulle gilla det. bli lite dominerad. tjejen ska helst trycka ner honom i kudden också samtidigt som hon skriker "din lösaktiga slyna!"


Ja samt bitchslappa honom och säga till honom, WHOS YOUR DADDY!

Helena B
2005-09-23, 18:45
http://www.aftonbladet.se/vss/karleksex/story/0,2789,696654,00.html

:booty:

Aftonbladet! Vilket tillförlitlig källa. Vet att ni får alla era träningstips därifrån men man ska inte lita på allt man läser :D Har inte era föräldrar lärt er nåt ;)

Kwon
2005-09-23, 18:45
Okej att "killarna" här kan uppfattas som tjejer, fast det är en förolämpning mot mitt kön... :D

Har fortfarande inte hört någon tjej säga det. Har kompisar som har ställt upp när det varit dyngraka men de skulle aldrig göra det i nyktert tillstånd.

Jaja, "skit"samma, försökte bara får dig att hålla ett "öppet" sinne!
:thumbup:

http://www.robclaw.com/rashad7nn.gif

Helena B
2005-09-23, 18:48
Jaja, "skit"samma, försökte bara får dig att hålla ett "öppet" sinne!
:thumbup:


Har ett öppet sinne, men skulle aldrig ställa upp på det för det...Så det så :D
Alldeles för hög "äckelfaktor" ;)

Sve
2005-09-23, 18:49
Har ett öppet sinne, men skulle aldrig ställa upp på det för det...Så det så :D
Alldeles för hög "äckelfaktor" ;)

om du är dyngrak så skulle du alltså ställa upp?

Kwon
2005-09-23, 18:51
Har ett öppet sinne, men skulle aldrig ställa upp på det för det...Så det så :D
Alldeles för hög "äckelfaktor" ;)

Det är helt ok, men argument som "jag har aldrig hört någon som tycker om det" räcker inte för att du inte skall tycka om det. Det är ett fattigt argument.

Det hade varit samma sak som att bara för att alla du pratat med tyckte om det, skulle vara ett skäl för dig att testa (och att Du också skulle tycka om det).

Vilket det inte behöver betyda. Du kanske tycker om det medan Lisa inte gör det etc.

Nu skall jag titta på Eurosport.

Helena B
2005-09-23, 18:51
om du är dyngrak så skulle du alltså ställa upp?

Vet ej är aldrig dygnrak, alldeles för smart för det...so antagligen inte :D

Helena B
2005-09-23, 18:52
Det är helt ok, men argument som "jag har aldrig hört någon som tycker om det" räcker inte för att du inte skall tycka om det. Det är ett fattigt argument.

Det hade varit samma sak som att bara för att alla du pratat med tyckte om det, skulle vara ett skäl för dig att testa (och att Du också skulle tycka om det).

Vilket det inte behöver betyda. Du kanske tycker om det medan Lisa inte gör det etc.

Nu skall jag titta på Eurosport.

Nä men kanske ett tillräckligt skäl för att testa ;)

Sve
2005-09-23, 18:53
Det är helt ok, men argument som "jag har aldrig hört någon som tycker om det" räcker inte för att du inte skall tycka om det. Det är ett fattigt argument.

Det hade varit samma sak som att bara för att alla du pratat med tyckte om det, skulle vara ett skäl för dig att testa (och att Du också skulle tycka om det).

Vilket det inte behöver betyda. Du kanske tycker om det medan Lisa inte gör det etc.

Nu skall jag titta på Eurosport.

ja analsex går inte upp mot svettiga karlar som slåss i uppgjorda matcher.

High1ander
2005-09-23, 19:02
Men seriöst svennar, vad blir bättre av att ni häller vätska på henne? Kan ni till skillnad från andra kvällar gå hem med självförtroendet i topp pga att ni inte kunde behärska er? Kanske det känns bra att trycka ner en person med uppenbart dåligt självförtroende?
Uppenbart dålig självförtroende, tycker det verkar att hon har gått om självförtroende om hon "raggar" på det viset och sen vågar dissa och säga emot... kan ju vara "falsk självförtroende", men men...

Beroende på situationen och personen så hade jag gjort olika saker... Hade det varit en full tjej som inte fatta bättre hade jag nog släpt det hela. Men hade det varit en bitchig jävla skata som gillar att jävlas och är helt respektlös så hade det blivit nått som tuggummi i håret, drink i nyllet, eller något annat småsint som antagligen visar idioten att hennes stil inte är helt lyckad, och tillfredställer mina hämndbegär samtidigt... Skiter i om det låter småsint.

Yankeee
2005-09-23, 19:04
Uppenbart dålig självförtroende, tycker det verkar att hon har gått om självförtroende om hon "raggar" på det viset och sen vågar dissa och säga emot... kan ju vara "falsk självförtroende", men men...


Hade hon varit nykter så hade jag inte sagt emot. Men det finns ju oftast en anledning till att vissa super sig fulla.

Big_Vik
2005-09-23, 19:13
Innan tråden stängs måste jag bara säga att jag håller med Yankee, visste inte att han var så förnuftig. :)

Vad var det mer jag skulle skriva...Undrar just hur många internettuffingar här som skulle göra verklighet av sina onlinehot om vedergällning genom att knuffa, slå, spilla drinkar på eller riva sönder kläderna för henne, utan en alldeles för hög promillehalt? Har man en alltför optimistisk människosyn om man påstår att de flesta människor har en inomboende spärr mot sånt? Detta bör förklara killens agerande, han blir förbannad och skriker visst, men där stannar det, när han väl kommer hem vad ska han göra med sin ilska, om inte starta en tråd på ett forum om hur dumma tjejer det finns?

Ryska_raketen
2005-09-23, 19:13
Hade hon varit nykter så hade jag inte sagt emot. Men det finns ju oftast en anledning till att vissa super sig fulla.

för att glömma hur fula dom är :confused:

Yes
2005-09-23, 19:16
Aftonbladet! Vilket tillförlitlig källa. Vet att ni får alla era träningstips därifrån men man ska inte lita på allt man läser :D Har inte era föräldrar lärt er nåt ;)
Du skrev bara att du inte hört någon tjej som gillar analsex. Nu har du gjort det, och det är väl inte mitt fel om du inte litar på Aftonbladet? Jag menar, om någon av dina kompisar berättar för dig att analsex är såååå skönt, har hon väl fortfarande berättat det för dig även om du inte tror henne? Eller hur? Nå? Va? Hallå? ;)

Nä, nu skall jag sluta retas med dig och sova istället. :)

Big_Vik
2005-09-23, 19:16
Vad har somligas önskan om regelbundna guidade turer i kolagrottan (jag kan dock erkänna att jag är en av er) att göra med trådens faktiska frågeställning att göra? Modsen måste ha tagit semester :confused:

LexSinner
2005-09-23, 19:19
Vet inte riktigt hur denna tråd kom in på det den gjorde... *screwy*

Men jag håller fan med helena b i alla fall, hon resonerar som en bra tjej skall :whipped:

Helena B
2005-09-23, 19:22
Du skrev bara att du inte hört någon tjej som gillar analsex. Nu har du gjort det, och det är väl inte mitt fel om du inte litar på Aftonbladet? Jag menar, om någon av dina kompisar berättar för dig att analsex är såååå skönt, har hon väl fortfarande berättat det för dig även om du inte tror henne? Eller hur? Nå? Va? Hallå? ;)

Nä, nu skall jag sluta retas med dig och sova istället. :)

Kan man lita på att det är en tjej som har skrivit det då!? Nepp ;) Och jag har inte hört irl att någon tjej har sagt det heller.

Helena B
2005-09-23, 19:23
Vet inte riktigt hur denna tråd kom in på det den gjorde... *screwy*

Men jag håller fan med helena b i alla fall, hon resonerar som en bra tjej skall :whipped:

Tack...äntligen :thumbup:

palme
2005-09-23, 19:27
tjejer skiter väl adrig :confused:

Inte fina flickor.

LexSinner
2005-09-23, 19:30
Tack...äntligen :thumbup:

Killar med för stor fixering vid det anala brukar vara det av en anledning...

1. Homosexuella...
2. Oskulder
3. Porrskadade

Ev. alla 3 tillsammans.. *rolleyes*

palme
2005-09-23, 19:32
Killar med för stor fixering vid det anala brukar vara det av en anledning...

1. Homosexuella...
2. Oskulder
3. Porrskadade

Ev. alla 3 tillsammans.. *rolleyes*

I plead the #3.

Sitter och tankar lite asian anal nu...ska köpa gummibjörnar och gå loss om en stund.

Cilia
2005-09-23, 19:32
förstår inte hur det här blev en könsfråga.

tjejen är ju puckad och har problem inte för att hon är tjej utanför att hon är just puckad.
Precis som det finns puckade killar.


Och apropå analsex så är inte det heller en könsfråga.
En del gillar det, andra gillar det skitmycket (!) och andra gillar det inte oavsett om dom är killar eller tjejer.
vad man kan säga objektivt är väl att det mycket känsel där och även det oavsett vilket kön man tillhör.

Helena B
2005-09-23, 19:32
Killar med för stor fixering vid det anala brukar vara det av en anledning...

1. Homosexuella...
2. Oskulder
3. Porrskadade

Ev. alla 3 tillsammans.. *rolleyes*

Tror även att de är för små, därav vilja använda det mindre hålet ;)

Cilia
2005-09-23, 19:34
Killar med för stor fixering vid det anala brukar vara det av en anledning...

1. Homosexuella...
2. Oskulder
3. Porrskadade

Ev. alla 3 tillsammans.. *rolleyes*
Tror även att de är för små, därav vilja använda det mindre hålet ;)
herregud vad ni är trångsynta och fördomsfulla.
låt folk göra vad dom vill så länge dom inte skadar någon annan eller sig själva.

LexSinner
2005-09-23, 19:35
Tror även att de är för små, därav vilja använda det mindre hålet ;)

haha.. fan.. den glömde jag.... :laugh:
Det hade nog gjort listan komplett... ;)

Helena B
2005-09-23, 19:36
herregud vad ni är trångsynta och fördomsfulla.
låt folk göra vad dom vill så länge dom inte skadar någon annan eller sig själva.

Trångsynt! Fördomsfull..nej nej där tar du fel Cilia. Hur ämnet än kom på tal så fick jag veta att många ja till och med alla håller på med denna aktivitet när jag själv aldrig har hört det... Och fick inget svar att det var någon tjej som sa emot så jag tror inte att det är så utbrett...Thats it:-D

KUL att du är tillbaka :thumbup:

Yankeee
2005-09-23, 19:38
herregud vad ni är trångsynta och fördomsfulla.
låt folk göra vad dom vill så länge dom inte skadar någon annan eller sig själva.

Va nä nu, sa du något vettigt? :D :thumbup:

Helena B
2005-09-23, 19:39
Va nä nu, sa du något vettigt? :D :thumbup:

Ja och det är klart att du håller med ;)

Yankeee
2005-09-23, 19:41
Ja och det är klart att du håller med ;)

Klart är det inte, ser bara inte varför man ska sitta och peka finger på vad andra gör hela tiden. Mind your own business helt enkelt ;)

Cilia
2005-09-23, 19:41
Trångsynt! Fördomsfull..nej nej där tar du fel Cilia. Hur ämnet än kom på tal så fick jag veta att många ja till och med alla håller på med denna aktivitet när jag själv aldrig har hört det... Och fick inget svar att det var någon tjej som sa emot så jag tror inte att det är så utbrett...Thats it:-D

KUL att du är tillbaka :thumbup:
då tycker jag att du ska läsa igenom dina egna trådar för dom är verkligen fördömande

tack *s*


Va nä nu, sa du något vettigt? :D :thumbup:
oroa dig inte.
det var bara en tillfällig sinnesförvirring

Helena B
2005-09-23, 19:47
då tycker jag att du ska läsa igenom dina egna trådar för dom är verkligen fördömande

tack *s*



oroa dig inte.
det var bara en tillfällig sinnesförvirring

Om dem är fördömande som jag inte anser att dem är, så var det verkligen inte meningen. Ville bara ha bevis och de kunde inte bevisa någonting

Klart är det inte, ser bara inte varför man ska sitta och peka finger på vad andra gör hela tiden. Mind your own business helt enkelt


Hoppas du skojar med mig. Här lägger alla sig i andras affärer :D

Har inte pekat finger, ville bara veta om det fanns någon tjej som kunde bevisa motsatsen och det fanns det ju inte..tycker inte det är att peka finger ;)

*Flash*
2005-09-23, 19:49
Har fortfarande inte hört någon tjej säga det. Har kompisar som har ställt upp när det varit dyngraka men de skulle aldrig göra det i nyktert tillstånd.
Okej, jag är tjej och jag tycker att det är skönt..så nu har du hört det från en tjej.
Har för övrigt en tjejkompis som också gillar det, resten har inte ens provat men det är ju deras förlust ;)

Helena B
2005-09-23, 19:50
[QUOTE=Helena B
Har fortfarande inte hört någon tjej säga det. Har kompisar som har ställt upp när det varit dyngraka men de skulle aldrig göra det i nyktert tillstånd.
Okej, jag är tjej och jag tycker att det är skönt..så nu har du hört det från en tjej.
Har för övrigt en tjejkompis som också gillar det, resten har inte ens provat men det är ju deras förlust ;)[/QUOTE]

Ok I rest my case :bow:

Yankeee
2005-09-23, 19:50
Har inte pekat finger, ville bara veta om det fanns någon tjej som kunde bevisa motsatsen och det fanns det ju inte..tycker inte det är att peka finger ;)

Jag vet flera som gillar det, men vad spelar det för roll?

palme
2005-09-23, 19:51
Var är pirre nånstans? Han har ett antal erövringar i tvåan.

Yankeee
2005-09-23, 19:52
Clash då? :|

Helena B
2005-09-23, 19:52
Kommer aldrig att kunna förstå det, men om du säger så så ger jag mig... :D

palme
2005-09-23, 19:53
Clash då? :|

Hahaha han har väl aldrig haft sex!!!

LexSinner
2005-09-23, 19:55
Var är pirre nånstans? Han har ett antal erövringar i tvåan.

Ja.. Skulle vara intressant att se honom välja ur min lista.. Misstänker dock att det skulle vara ett mellanting mellan 1 och 3... :rolleyes:

Helena B
2005-09-23, 19:55
Jag vet flera som gillar det, men vad spelar det för roll?

För mig spelar det ingen roll ;) Det är bara det att jag har aldrig hört någon som har sagt att den gillar det...Aldrig, därav min förvåning...Men jag är oxå född i en koja i skogen så :D

Kwon
2005-09-23, 19:56
Det är bara det att jag har aldrig hört någon som har sagt att den gillar det...Aldrig, därav min förvåning...Men jag är oxå född i en koja i skogen så :D

Det var det jag misstänkte
:thumbup:

Helena B
2005-09-23, 19:57
Det var det jag misstänkte
:thumbup:

Ja och jag är också stolt över det :D

Jense
2005-09-23, 20:12
du klunde tagit en flabbfull sambuca och samtidigt som du blåst det över henne kunde din kompis strategiskt placerat en tändare vid henne. oj kunde du sagt, det va ett misstag.

hennes hår brinner ner till botten och summan av kardemumman är - lek inte med eld.



du kunde tagit av dig skjortan och kastat den i ansiktet på henne


eller skurit upp din handled och samtidigt som du sprutat blod på henne skrikit "jag har hiv, jag har hiv"

du kunde sagt till vakterna direkt. du kunde tagit fram din penis och slagit henne på magen med den bara för att visa vem som bestämmer.

där finnsm ycket du kunde ha gjort.

framförallt förvånad över att griip inte skrev "ge henne en propp" faktiskt

Cilia
2005-09-23, 20:20
Ja och jag är också stolt över det :D
jag tänder inte på att bli slagen men det är inget jag går omkring och är stolt över.
det skulle vara att säga att det vore samma sak som att det vore dåligt om jag skulle tända på det.

Helena B
2005-09-23, 20:32
jag tänder inte på att bli slagen men det är inget jag går omkring och är stolt över.
det skulle vara att säga att det vore samma sak som att det vore dåligt om jag skulle tända på det.

U lost me Cilia... :confused: Får jag inte vara stolt över att jag är född i skogen...dont follow?

Sheogorath
2005-09-24, 01:53
Trångsynt! Fördomsfull..nej nej där tar du fel Cilia. Hur ämnet än kom på tal så fick jag veta att många ja till och med alla håller på med denna aktivitet när jag själv aldrig har hört det... Och fick inget svar att det var någon tjej som sa emot så jag tror inte att det är så utbrett...Thats it:-D

KUL att du är tillbaka :thumbup:

Du menar alltså att ditt uttalande om att din gud inte avsåg att rövhålet skulle användas för sex inte är fördomsfullt? Jag menar att det både är fördomsfullt och fördömande. Din gud är väl allsmäktig, och det som går mot hans vilja är väl synd?

(och nej, jag varken tänder på eller har haft analsex. sådana klipp deletas omgående från datorn om de har råkat tankas ner. har andra preferenser)

Solros
2005-09-24, 02:13
Två dödgrävare var och diskuterade sitt senaste lik, då sade den ena "-Fan hennes klitta var som en gammal saltgurka!"
"-Så skrynklig?" sa den andra.
"-Nej, så salt!"

Cilia
2005-09-24, 09:21
U lost me Cilia... :confused: Får jag inte vara stolt över att jag är född i skogen...dont follow?
nej men du var stolt över att inte ha haft analsex.
och för att kunna vara stolt över ngt innebär det väl att man anser det är en bedrift på något sätt?
då blir min slutsats att det måste vara ett misslyckande att inte ha klarat av att motstå det.

Herkulez
2005-09-24, 09:25
cilia må vara kåt på bratt-pirre men hon är ändå en klok kvinna :thumbup:

Piranha
2005-09-24, 09:27
Sicket dravvel.

Man skall väl göra det som man tänder på och tycker är skönt , med gott samvete.

Sålänge man inte bryter några lagar eller någon kommer till skada.

Om man nu tänder på att bli spankad röd på skinkorna av 2 dvärjar samtidigt som man spelar god save the queen på trumpet så.

Grattis du har hittat din grej !! var glad !

Niclaaas
2005-09-24, 10:17
WTF! Det är inte JAG som bestämt att killar stoppar in grejjer i tjejerna ff

Klaga inte på mig och säg saker som, testa hur det e å va tjej, bli bög

Det e ente jag som har bestämt detta, jag följer bara mina drifter och använder det jag fått vid födseln! :thumbup:

Och... Testa först innan du avskriver det så negativt!

Det låter på dig som att det är negativt att ta emot, med rätt medel så är det ej negativt utan njutningsbart gumman! :thumbup:

Var ej så snabb med att avfärda! :D

du har alltså testat själv?

aliquis
2005-09-24, 10:23
Pssssjjfff. Jag hade rivit av henne toppen på henne. Alt "råkat" hälla en drink på henne

OFFTopic: Min polare har hällt en öl över Robyn för hon var drygast av dryga. ^^
jäääääääääää

åt båda sakerna :D

aliquis
2005-09-24, 10:25
Dragit med henne till vakt/polisanmält.. Sjukt att man inte får slå tillbaka ;D

aliquis
2005-09-24, 10:29
Men seriöst svennar, vad blir bättre av att ni häller vätska på henne? Kan ni till skillnad från andra kvällar gå hem med självförtroendet i topp pga att ni inte kunde behärska er? Kanske det känns bra att trycka ner en person med uppenbart dåligt självförtroende?vafan snackar du om?

Sheogorath
2005-09-24, 11:05
du har alltså testat själv?

Varför utgår du från att en heterosexuell man finner njutning i samma sak som en heterosexuell kvinna? Jag menar, vi tänder uppenbarligen på helt olika saker, eller hur?

Niclaaas
2005-09-24, 12:00
Varför utgår du från att en heterosexuell man finner njutning i samma sak som en heterosexuell kvinna? Jag menar, vi tänder uppenbarligen på helt olika saker, eller hur?

dels:

Och... Testa först innan du avskriver det så negativt!

Det låter på dig som att det är negativt att ta emot, med rätt medel så är det ej negativt utan njutningsbart gumman

och nu var själva grejen att helena inte alls tände på analsex eller trodde att hon skulle finna njutning i det men kwon tyckte absolut att hon skulle testa ändå. varför? "avfärda inte utan att prova" som han sa, undrar om det gäller honom också

Sheogorath
2005-09-24, 12:03
dels:



och nu var själva grejen att helena inte alls tände på analsex eller trodde att hon skulle finna njutning i det men kwon tyckte absolut att hon skulle testa ändå. varför? "avfärda inte utan att prova" som han sa, undrar om det gäller honom också

Det håller jag inte heller med om. Jag tror säkert att det kan vara najs att få prostatan stimulerad, men än så länge har jag inte för avsikt att prova. Jag tror Kwon mer vände sig mot dels hennes fördömande attityd ("min gud avsåg etc."), och dels mot att hon sa att hon inte trodde att någon kvinna kunde finna njutning i analsex, snarare än mot faktumet att hon personligen inte tände på det.

Niclaaas
2005-09-24, 12:12
Det håller jag inte heller med om. Jag tror säkert att det kan vara najs att få prostatan stimulerad, men än så länge har jag inte för avsikt att prova. Jag tror Kwon mer vände sig mot dels hennes fördömande attityd ("min gud avsåg etc."), och dels mot att hon sa att hon inte trodde att någon kvinna kunde finna njutning i analsex, snarare än mot faktumet att hon personligen inte tände på det.

läste texterna igen och du har nog rätt. missuppfattning

Helena B
2005-09-25, 20:55
nej men du var stolt över att inte ha haft analsex.
och för att kunna vara stolt över ngt innebär det väl att man anser det är en bedrift på något sätt?
då blir min slutsats att det måste vara ett misslyckande att inte ha klarat av att motstå det.

Nej, jag är stolt över att vara född i skogen... :D

clash
2005-09-25, 20:59
*fuck yeah* äntligen!!!! *popcorn* en tråd där brudarna tar bladet från munnen o snackar rövknull! *popcorn*

Pingu
2005-09-25, 21:06
Kom igen nu tjejer, fortsätt för böveln *popcorn*

clash
2005-09-25, 21:08
*popcorn* *kissass* *popcorn*

Helena B
2005-09-25, 21:09
Orkar inte försvara mig...Man blir ändå missförstod ;)

Trance
2005-09-25, 21:09
Hehehe, klart som fan att allt snack om analsex kommer från en porrskadad generation. Jag är för fan del av den.

Hur som helst, analsex är väl inget speciellt. Det enda som tänder folk är nog dels att det är rätt hypat men kanske framförallt dominanskänslan.

Annars så tycker jag alla tjejer skall säga "efter dig" om killen tjatar.

Pingu
2005-09-25, 21:10
Skit i att försvara dig, prata analsex i stället *popcorn*

Helena B
2005-09-25, 21:11
Skit i att försvara dig, prata analsex i stället *popcorn*

Kan ju inte prata om något jag inte vet någon om. Prata om det själv :D

Pingu
2005-09-25, 21:13
Även om du inte varit med om det så kan du väl snacka om det. skriv vad som helst bara det berör ämnet, snälla snälla snälla

Helena B
2005-09-25, 21:18
Även om du inte varit med om det så kan du väl snacka om det. skriv vad som helst bara det berör ämnet, snälla snälla snälla

Okej jag kan säga att jag inte gillar det...Ja och jag har inte testat och vill inte göra det heller...det är som med ärtsoppa, äckligt helt enkelt :-D

NEJ och jag menar inte att vara fördomsfull!! Gillar det helt inte...

clash
2005-09-25, 21:20
Okej jag kan säga att jag inte gillar det...Ja och jag har inte testat och vill inte göra det heller...det är som med ärtsoppa, äckligt helt enkelt :-D

NEJ och jag menar inte att vara fördomsfull!! Gillar det helt inte...

snicksnack! du är bara rädd för att det skall komma bajs!

brudars no1. fear

Pingu
2005-09-25, 21:20
Gillar man det inte ska man inte göra det heller , ahh jag blev seriös en stund

Trance
2005-09-25, 21:21
Okej jag kan säga att jag inte gillar det...Ja och jag har inte testat och vill inte göra det heller...det är som med ärtsoppa, äckligt helt enkelt :-D

NEJ och jag menar inte att vara fördomsfull!! Gillar det helt inte...

Varför ens försvara dig? De flesta av killarna som hetsar skulle aldrig själva utsätta sig för det.

Helena B
2005-09-25, 21:21
snicksnack! du är bara rädd för att det skall komma bajs!

brudars no1. fear

Ja eller hur ;)

Jag tror helt enkelt inte på det. Det är som med sex innan äktenskapet :D

Pingu
2005-09-25, 21:22
Var på bortamatch och en i laget hade med sig sin brud. Dom sov i hotellrummet bredvid där jag sov och när dom på natten rumlade runt så hörde vi " ahhh du är i fel hål" :laugh:

Helena B
2005-09-25, 21:24
Var på bortamatch och en i laget hade med sig sin brud. Dom sov i hotellrummet bredvid där jag sov och när dom på natten rumlade runt så hörde vi " ahhh du är i fel hål" :laugh:

Så fel kan väl ingen ta...eller ;) Måste ha varit riktigt full :D

Pingu
2005-09-25, 21:27
Dom hade snackat om det och han trodde att det var ok i chokladfabriken. Det tyckte inte hon

Arne Persson
2005-09-25, 21:31
Varför är det ingen som diskuterar kanske det viktigaste, olje-, silcon- eller glycerolbaserat?

Piranha
2005-09-25, 21:32
Varför är det ingen som diskuterar kanske det viktigaste, olje-, silcon- eller glycerolbaserat?


Tråden skulle bli alldeles för lång , de finns alldeles förmånga experter på området ( mig inräknad )

Jet
2005-09-25, 21:32
snicksnack! du är bara rädd för att det skall komma bajs!

brudars no1. fear

Även ett bekymmer vid prostatasmekning, kommer du inte ihåg det?

Jet
2005-09-25, 21:33
Varför är det ingen som diskuterar kanske det viktigaste, olje-, silcon- eller glycerolbaserat?

Jag trodde inte du använde tillskott Arne? :laugh:

Arne Persson
2005-09-25, 21:35
Ystadskräcken, efter att på en fest utgivit sig för att vara analsexexpert för några fulla brudar och sedan blivit avslöjad som motsatsen av en annan kolomedlem, fällde följande odödliga citat: "Man har väl inte varit med om så mycket men jag kan en jävla massa"! Tja, vad säger man? Kult! :bow:

clash
2005-09-25, 21:35
Tråden artar sig snabbt! hahaha

och btw så kan det hända att "man kör fel" mitt i akten om det går vilt till...

Piranha
2005-09-25, 21:39
Tråden artar sig snabbt! hahaha

och btw så kan det hända att "man kör fel" mitt i akten om det går vilt till...


Kontigt nog är det alltid tjejen som indikerar att man är i fel/rätt hål, sen får man tända lampan å kolla om de verkligen är så.

Jet
2005-09-25, 21:40
Kontigt nog är det alltid tjejen som indikerar att man är i fel/rätt hål, sen får man tända lampan å kolla om de verkligen är så.

*asgarv ....