handdator

Visa fullständig version : DIet log 2005


FUn-tex SSwinger
2005-09-22, 10:40
Why cant we just all get along

Och med det sagt så är det dags för ännu en "såkallad" journal, denna gången lite mer "seriös" för detta kommer bli en riktig utmaning. Målet är att bli ripped och där efter behålla formen, den ständiga frågeställningen kommer blir besvarad som jag varit ytterst tveksam till men nu känner att jag måste få besvarad, kan man göra bra mass öknningar utan för den delen öka i bf detta skall testas efter allt detta diet skräp är färdigt så svar på den frågan har jag väl om en ca 2 år, nu är det fett som skall skalas! målvikt 80kg nuvarande runt 100kg packat på en ca 4 kg muskler sen bf05 jobbat hårt på benen så det har ju gett lite utdelning passa på o var med i bf06 o se om jag kan avancera om allt går som det skall vilket det kommer att göra så bör jag komma in med ca 15kg mindre fett denna omgången så...ja, har bytt lite taktik då jag tosg mycket lärdom från förra dieten, se neden.


kcal intag styrkedagar börjar på 2900kcal 250p 200k resten fett, enbart kardio dagar 2500kcal mer fett mindre k/p.


kardio 1 timme om dagen puls intervall 140-150 + 1 tim låg intensiv i form av cykling etc.

Lite stressad, så checkar in senare med dagens pass.

Puss

FUn-tex SSwinger
2005-09-22, 17:21
pass ett

Ben/bi/mage "endast genomblödning så att säga"

böj fri 120 6 set
kickz curlz 5 set

ez 75kg 6 set
curl i cc 25kg 5 set
+4 set hammer
crunches 8 set
tid 45 min


cardio
Löpband 1 tim
cykel 50 min

koffein tab 400mg, lyckades hålla mig vaken hela dagen, fuckin amazing :thumbup:

kör ett litet trix på cardion jag kan dela med mig"känner mig generös", om jag fyller munnen med snus så kan jag pusha upp pulsen till 170 där jag annars ligger på 150, tror stenhårt på detta konceptet och rekommendera alla med blåsljud att testa.

nu är det bara disken kvar och försöka bli av med skoog aka "den lille tjöcke" ur Mff sen är det natti natti.

imorgon bröst + kardio

Helena B
2005-09-22, 17:25
Snus *screwy* Låter helknäppt, men om det funkar för dig så lycka till :D

Älska cardio (för det mesta) :thumbup:

FUn-tex SSwinger
2005-09-23, 20:44
Intressant uttalande, ser det mer som en smärfull daglig avbetalning för mitt syndiga levende, ett möte laddat med ångest "insert manodeppresiv smiley"



morgon pass
bröst/tri/axlar

7 set förutröttning bröst i cc
rak press i trög nordic 122.5/8 6 set
lutandepress 5 set
pecdeck 5 set
dips 5 set
stående tripress bakom nacken med ez 6 set
kickbacks i cc 5 set
hantellyft åt sidan 6 set
tripress i super disco extravagazzzamakinos der TECHNOgym 5 set
stående militärpress 5 set
skivstångslyft frampå axlar då 5 set

tid 50 min


Gick hem, dansa 4 varv runt granen tog en snaps sen var det dags för cardio.

mellan/hög 50 min
cykel 50 min

koffein 200mg "hyfsat vaken, slumra inte till idag heller, iofs smyg kröka 2 expressos fast jag inte får, men ja svårt o sluta"


Tömd och nöjd, fick vänta en evighet på pressen hade ett par lesbiskor framför mig som verkade totalt uppslukade av derans existens, så det tog ett tag, tog tillfället i akt ´med att skrapa av lite död hud, hyfsad utdelning dags o köra en scrub ska testa clinique se om det är good shit, checka in L-team medans jag satt o pressa, var ganska "på" en äldre dam, anar att dom försökte få med henne på trekant i duschen, asså dessa lesbos dom är ju helt crazy,blir ju mörkrädd.

imrogon är det en hel dag med min nya gud mr cardio i center. ser jag framimot.


mysiga kramar

Jarod
2005-09-23, 23:14
Fan, du är kung, Funtex! :hbang:

Bobo
2005-09-24, 00:16
tog tillfället i akt ´med att skrapa av lite död hud, hyfsad utdelning dags o köra en scrub ska testa clinique se om det är good shit,

Testa Estee Lauder istället, DET är en otroligt bra bodyscrub i ungefär samma prisklass ;)
http://a248.e.akamai.net/www.esteelauder.co.uk/images/product_images/tall/EL_91HX_tall_mp.jpg

Estee Lauder Body Performance Exfoliating Body Polish

100 ggr bättre än clinique, clarins, biotherm mfl. tycker jag :em:
runt 320:- värd vartenda öre....


Bra pass också :D

FUn-tex SSwinger
2005-09-25, 16:22
Bobo - Eftersom du verkar vara i total extas så måste man ju naturligtvis testa, nu har iofs ganska mycket kvar i tuben men ska försöka lägga namnet på minnet :thumbup: har du nån sjyst lotion att rekommendera? vad är hetast på marknaden just nu?

Jarod - `Måste bara fråga, har du fått in drive än?


kardio Lör

50 min löpband
30 min cykling

koffein tab 250mg



söndag *alltså idag då*
rygg/lite bi

chins 30/6 7 set drop
enarms rodd 100/8 5 set
latsdrag 10 set div grepp
rodd 5 set V
shruggs 5 set
ez 5 set
iso curl cc 5 set

kardio cykel 60min
Löpband 50min

koffein tab 450mg "lite dåsig just nu men vaken"


Hamna i nån slags fika psykos igår, det var expresso, bryggkaffe,nescafe, hemma gjorda capucinos och en helvetes massa digestive, torska rejällt denna gången, mådde riktigt illa inatt och hela dagen idag, så nu blir det cold turkey "håll tummarna" kommer bli tufft. Ska på studiebesök hela dagen imorgon ska bli intressant se om jag pallar köra kardio på kvällen.

Jarod
2005-09-25, 16:26
Jarod - `Måste bara fråga, har du fått in drive än?

Nope... Never gonna happen... =)

FUn-tex SSwinger
2005-09-26, 15:42
:thumbup:



kardio cykel låg 40 min

koffein tab 250

Rejä'llt magsjuk, förhoppningsvis kan jag börja träna på onsdag igen.

Bobo
2005-09-27, 23:25
Bobo - Eftersom du verkar vara i total extas så måste man ju naturligtvis testa, nu har iofs ganska mycket kvar i tuben men ska försöka lägga namnet på minnet har du nån sjyst lotion att rekommendera? vad är hetast på marknaden just nu?


Hehehe, jaaa extas är faktiskt rätta ordet, testa Lauders sen när din är tom så förstår du vad jag menar :naughty:

Hmmmm nån schysst lotion, för kropp då menar du eller ansiktslotion/krämer? Har testat ganska många märken och produkter så även till ansiktet kan jag tipsa :D
Man kan säga att det är en hobby of mine... :em:

MEN till kroppen gillar jag Clarins produkter ex. (för torr hud *rolleyes* ) Moisture-Rich Body Lotion eller Revitalizing Body Lotion, sen är nästan Clarins Renew-Plus Body Serum ett måste i skåpet!! :-O Herregud vilken underbar känsla den ger :love:

Utöver det tycker jag att deras Body Treatment Oil är jäkligt härlig som kroppsolja, (men inte istället för en body lotion utan som komplement). Men ska jag vara ärlig så duger nästan (bara nästan) Natusans Baby Oil med ex. Aloe Vera lika bra. iaf med hänsyn till det betydligt lägre priset, inte lika lyxig känsla men njutningen och upplevelsen blir ungefär densamma ;-)



Uusch hoppas magsjukan går över snabbt :-(

FUn-tex SSwinger
2005-09-30, 09:06
Bobo - Shit måste testa den scrubben "rycker i scrub tarmen" fick lite smakprover från clarins nya mens serie"var några månader sen dock", måste säga att jag blev verklingen förvånad över känslan, verklingen silkeslen, kände mig verklingen lite sådär "extra" kvinnnan i affären var också helt till sig, men dom fanns tydlingen bara som handlotion och postshave alltså i mäns serien då, är ju alltså ute efter en ansiktslotion samma som du då, torr hud alltså, vad kör du i ansiktet? tilll kroppen kör jag just nu budget alltså natusan "nu hittar jag iofs inte flaskan" men det är med hasselnöts olja eller nått s¨ånt", rätt fet kräm, funkar hyfsat bra på kroppen, omöjlig att andvända i ansiktet dock *cry*




Allmänt

Ska vara tbx i loopen imorgon är det beräknat.

hangatyr
2005-09-30, 09:28
du är ett geni.

Bobo
2005-09-30, 11:49
Bobo - Shit måste testa den scrubben "rycker i scrub tarmen" fick lite smakprover från clarins nya mens serie"var några månader sen dock", måste säga att jag blev verklingen förvånad över känslan, verklingen silkeslen, kände mig verklingen lite sådär "extra" kvinnnan i affären var också helt till sig, men dom fanns tydlingen bara som handlotion och postshave alltså i mäns serien då, är ju alltså ute efter en ansiktslotion samma som du då, torr hud alltså, vad kör du i ansiktet? tilll kroppen kör jag just nu budget alltså natusan "nu hittar jag iofs inte flaskan" men det är med hasselnöts olja eller nått s¨ånt", rätt fet kräm, funkar hyfsat bra på kroppen, omöjlig att andvända i ansiktet dock



Mmmmmmmm det är faktiskt mycket attraktivt med en man med en fräsch hy m.m m.m. som sköter den, så fortsätt med det ;)


Kul att du testat Clarins, just nu har jag (kommer nog fortsätta) ett märke som heter MD formulations.
De innehåller en "mild" syra som exfolierar huden (peelar bort döda hudceller :love: ) varje gång man använder den. Alltså känslan är fantastisk tycker jag, det surrar liksom till i huden direkt när man lägger på :-O skithärligt!!
Vissa kan tydligen vara känsliga mot det verksamma ämnet, men inte jag trots att jag har supertorr och väldigt känslig hy.

Ögoncreme är ett måste tycker jag iaf för mig), speciellt om man lätt blir torr även runt ögonen och då älskar jag Clarins. Har testat de flesta andra av de lyxigare märkena, men bara Clarins som duger åt mig där faktiskt och håller hela dagen =)
Jag har Clarins alla tre ögoncremer (fyfan jag inser nu att jag förmodligen lider av ett svårt och obotligt missbruk :MrT: men det är ju alltid kul om man kan dra in fler i det, hehehe) men kommer fortsättningsvis bara att köpa "Special Eye Contour Balm" som är underbar, den håller verkligen huden mjuk och "fuktig"!! Vanlig kräm ska man inte ha runt ögonen, för fet!

Jag gillar Clarins Hydra Balancer (extrem fuktighet) serie jäkligt mycket, även om jag har bytt, men jag är sån att jag hela tiden måste kolla om jag kan hitta något bättre, vill ständigt ha mer... :-|

Jag tycker att serierna för män kan vara lite för fräscha ibland, det kan vara menthol och hela köret i, känns inte lika anpassade till de olika hudtyperna (?) och du verkar ju inte vara en man som måste ha en blå tub bara för att det är manligare så, därför kan du ju be att få en test på ex. Moisture Quenching Hydra-Balance Lotion den är skithärlig =D !!

Nuförtiden köper jag knappt nånting utan tester först, har blivit missnöjd för många gånger och de märker om man är seriös eller inte =) och då ger de gärna bort! Du som är kille lär ju bli kunna överröst också :D Gå till samma kvinna som ville ge dej förra gången? ;-)


Hmmm.... sen är ju vanlig tvål i fejset totalt No No men det har du säkert koll på? Nån cleansing lotion/creme ska det vara, måste inte löddra!

Ansiktsvatten har jag också på mig ibland, men nu kanske jag börjar bli pervers igen??

Sen solskydd är skitviktigt verkligen!! Året runt!!

Den där natusan kroppskrämen är nog schysst, bäst effekt får du om du tar på den när du är nyduschad (nypeelad?), halvtorkad och fortfarande fuktig :naughty:

Diana
2005-09-30, 12:18
Starkt du böjjer! :bow:
Snuscardio de va verkligen någe nytt :laugh:
Mkt bra råd Bobo :hbang: :D Stämmer ju när de kommer till skönhetsprodukter så får man va man betalar för,
lönar sej allti att satsa på de dyrare märkena :thumbup: + att dom är drygare

FUn-tex SSwinger
2005-10-02, 16:10
Bobo - Bra att du skriver så mycket :thumbup: väldigt intressant, speciellt den här MD formulations med syra, att gå mer på en offensiv salva kanske är en bra lösning,men innnan nästa löning då jag ev kommer införskaffa Md form så ska jag testa o blanda lotion o tigerbalsam, få upp cirkulationen lite "ingen anning egentlingen men jag hittade nästan en full burk tigerbalsam under soffan i förrgå så måste ju naturligtvis smeta in mig i den". Kan säga såhär nu när jag kört clinque" for men "en tid både som scrubb och lotion så är jag faktiskt ganska besviken, då den är betydligt sämre än "kvinnoserien" tror nog som du säger att det riktiga krutet ligger bland produkterna som lanseras för "kvinnor" kör på det i fortsättningen, clearifying"stavfels varning" lotion skulle jag faktiskt tagit nu i samma veva som dom andra produkterna men tja det kostar ju en del så blev inte riktigt utrymme för det men har iallafall lite som jag tiggt till mig från brossans hona, men det är bara några skvättar kvar "självmords smiley typ", vad rekommenderar du där? har för mig där skall finnas nått bra o billigt på apoteket ? nån slags spritlösning? eller jag kanske är helt ute och yrar? ättika är ju annars bakterie dödande men kan inte riktigt vänja mig vid lukten även om inlagda gurkor har sin charm, skrivit ner "Moisture Quenching Hydra-Balance Lotion" ska höra mig för om prover :) men det här med solcreme och sånt ska man då blanda in det i sin vanliga ansikts lotion daglingen eller applicera separat? Visst är det mysigt med alla krämer där finns!! ;)

Diana- hela det här snus kardio konceptet är väldigt intressant,om man bortser från kramperna och dom sura uppstötningarna på nätterna ev kallsvettningar kan förkomma, helt klart något jag tycker du skall testa, :thumbup:



träning o sånt shit


igår bröst/tri/axlar, softa lite blev inte så många set 25 bröst 10 tri 7 axlar
kardio 40 min cykel "låg"

idag
rygg/bi ca 30 set rygg, 10 set bi identiskt med förra passet, fast chinsen gick lite segt, börjar märkas att energin sinar, tappat lite mer vikt så nästa vecka måste det bli en 5-6 på 32.5kg"gjorde en femma på 30kg idag" i chinsen enligt diagrammet =/ så ja , inget att be om, imorgon börjar kardion igen det är ju alltid kul, hela den här grejen med ett band som snurrar runt och runt är ju helt jävla brilliant.

Bobo
2005-10-03, 10:53
Nej :-O inte tigerbalsam i fejset! Tvätta av :D
Eller hmmmmmmm har du redan testat? Hur blev det isåfall *nyfis*??
Fan jag skulle nog få frätskador av tigerbalsam i ansiktet, en mörkröd färg är iallefall guaranteed =) men blodcirkulationen skulle ju få sig ett lyft förstås :-D
Smeta in dej med tigerbalsamet på andra, mer strategiskt utvalda ställen där du vill ha upp blodcirkulationen......
Tänker givetvis på ömma muskler osv. ;-)

Men du tänker alldeles för mycket som en man här; tigerbalsam, ättika, sprit, bensin, spillolja, femfemtisex, polermedel, aerosololjor etc. :D
Jag borde ju såhär i efterhand ha anat att du skulle tända till ordentligt på MD med syra i :-D
Dumpa såna manliga tankar och bejaka din inre kvinna hehehe :-) tänk; lotion, cream, cleansing milk, treatment oil, aromatic plant day cream, gentle facial peeling osv. :-D

Det är trist att det är så dyrt allt detta :-| verkligen deprimerande, men just därför kollade jag på apoteket och de produkterna är nog inte alls dumma. Helt klart testvärda iaf!

Apoteket har nog riktigt bra rengöringscrämer (som ju är ett måste morgon och kväll ;-) )http://www.apoteket.se/rd/d/4673
Där kan du ju välja efter din hudtyp, har du några problem du vill bli av med, ex. torr men oren hy osv? Välj iallefall efter hudtyp, även om man får några finnar ibland behöver inte det betyda att huden är fet osv. och vill du inte lukta så starkt (kvinnligt ;-) ) kan du ju välja oparfmerat!

Solskydd (också ett måste faktiskt oavsett årstid, dagligen) som motverkar bland annat hudens åldrande, fula rynkor och skit finns bra på apoteket, ex. http://www.apoteket.se/apoteket/jsp/polopoly.jsp?d=4701&ProductSKU=209942&prodinfotype=&showBuy=true&action=showProdInfo (http://http://www.apoteket.se/apoteket/jsp/polopoly.jsp?d=4701&ProductSKU=209942&prodinfotype=&showBuy=true&action=showProdInfo) dock är den vattenfast ser jag nu, undrar om huden verkligen kan andas då??? Jag har MD´s solskydd (men utan syra hihi) men den kostar lätt 150% mer :-|
Jag skulle tro att vilket solskydd som helst av de mer "finkosmetiska" märkena är bra alltså, om inte apotekets verkar skön. Det räcker med Spf 10-15 denna årstiden! Rätt schysst om dagkrämerna innehåller Spf från början, då kan du dock inte ha dem på natten....

MD´s syra kräm är som en treatmentkräm, den ska man ha under en annan så att den ligger och jobbar mot huden hela dagen :love:, men om du hittar en bra kräm på apoteket http://www.apoteket.se/rd/d/4524 som du kan ha över så blir det ju ett hyfsat totalt pris, men be att någon smetar på dej lite först så att du kan kolla att du tål den nån dag! Fyfan för att slänga ut 300 spänn på nåt man svullnar upp av och blir allergisk mot.....
Sen gillar jag personligen inte loreal, nivea och de där "fejkkosmetiska" märkena, tycker de är för starka liksom, men det är nog en smaksak!



Men hmmmm jag tycker att du ska satsa på en rengöringslotion (Appo) och en ansiktskräm (appo eller ex. clarins?), Cliniques gula kräm (vad den nu heter) är nog inte tokig egentligen, du skulle ju kunna köpa ett startkit från Clinique med tvålen, krämen och ansiktsvattnet som de brukar ha?? Det är nog ingen dum ide faktiskt, vet många som är nöjda med den serien! Sen om du känner att det suger i "pröva syrakräm tarmen" kan du ju testa Md´s som komplement!?

Sen letar jag själv fortfarande efter en bra facialpeeling (till kroppen vet vi ju vilken som är bäst :love: ) och har hittills gått igenom Clinique, Biotherm, 2 från Clarins, Elisabeth Arden osv. :( nu är jag sugen på att pröva Estee Lauders. Hört gott om märket RoC - Gentle Exfoliating Cream, så den blir det nog härnäst förresten :-D RoC har nog överlag rätt bra produkter till bra priser...? Ska nog shoppa en sån idag, så då kan jag berätta hur den var ;-)

Synd (eller TUR??) att de animerade smileysarna tog slut, annars hade det blivit en färgglad novell =)

AFanatic
2005-10-03, 11:29
WTF? Tigerbalsam, nejnej testa att dryga ut med Hästliniment ... :thumbup:

FUn-tex SSwinger
2005-10-04, 10:45
bobo - för det första ska jag säga dig att tigerbalsamet inte alls var så pjåkigt, pigga upp utan att flamma upp, testade först lite på andra känsliga ställen "hihi gissa vart" på underarmen naturligtvis, så om det inte vore för lukten och för ångan som irriterar ögonen så kanske det hade varit nått att fortsätta med? DU MÅSTE TESTA ÄNDÅ :D kanske om man täcker med nån annan substans direkt efter som isolerar tigerbalsamet till huden så kan bieffekterna undvikas, typ nån slags isoleringsgel? silicon? rocagil? sen är det ju bara att blästra av med högtryckstvätten innan man går och lägger sig, kanske skrubba av det sista med en mild tinner lösning? är inte mycket för generaliseringar men du har nog en poäng när det gäller killars tankemönster :D ok men nu är jag med dig igen, ska nog testa nån av apotekets rengöringsmedel, mitt stora bekymmer är att huden är torr och flagar väldigt lätt samt finnar "ärligt talat så ser jag ganska fucked up ut :D " men nu är fokus på den torra huden, måste typ köra skrubb varannan dag som det ser ut just nu, sen är man ju röd i nyllet resten av dagen, MEN kommit på nu "smart" att det bör göras innan säng gående ahaa efter ett ex antal år=) ska bli intressant o se vad du tycker om Roc, Gentle Exfoliating Cream låter ju ganska stabilt och high tech så den måste ju vara bra!

okej men för att sammanfatta det som skall testas. ansikts kräm clarins, rengörings medel från apoteket,prover på hydra, Md syra som då skall ligga under ansiktskrämen? solkräm som skall kladdas in på morgonen alltså då ovanför md och clarins, till kroppen fortsätter jag med budget alt natusan med mandel olja" måste ju snåla nånstans :D " ev Estee Lauder Body Performance Exfoliating Body Polish, då fattas där bara egentlingen en rba face skrubb eller har vi gått igenom det "förvirrad" hmm jaja, återigen sjyst du tar dig tid :bow:


afantic - intressant, sån här "hästliniment" avrt får man tag i det? är det som drive typ?


gårdagens kardio

löpband 90 min "mellan"
cykel 50 min "låg"

blir nog ben etc ikväll, har tid hos doktorn nu på förmiddagen för magen se vad han säger, lite besviken över att jag inte är shredded än såhär 20+ dagar in i dieten, men det är bara bita i det beska äpplet o köra HARdcore för det hade Jay gjort.

FUn-tex SSwinger
2005-10-04, 17:37
Ben/mage/vader/bi

ezcurl - 70/7 7 set
isocurlhantel 18.5/8 4set
hammer 23.5/10 4 set

Hack-120/8 7 set
ståendevadpress 5 set
kickz/curlz

+ 5 set crunches

vägde mig vid lunch 96.7kg, startvikt 102.8 ca 21 dagar sedan, ska ner till 78 o sedan fylla och cruisa på ca 82 är det tänkt, så ungefär 3 månader bör det ta räknat från idag, kanske? vi får se.

Tappat mycket i styrka i alla bi övningar tar hårt mentalt, men nu bör väl botten vara nåd kan ju inte minska så mycket mer nu.

Var som sagt hos farbror doktorn i eftermiddags och fick både det ena och det andra uppkört i anus, eller sak samma vill inte riktigt diskutera det här, iallafall det är bröst imorgon kan ju nog bli kul.

AFanatic
2005-10-04, 19:58
afantic - intressant, sån här "hästliniment" avrt får man tag i det? är det som drive typ?

Finns på stormarknader av typ EKO-hallen eller andra stora affärer med ett brett sortiment. 34 kr har jag för mig :thumbup: :D

FUn-tex SSwinger
2005-10-05, 19:22
afantic - okej sjyst, får checka nästa gång.

morgonpass

Bröst/tri/axlar

styrka 50 min



cardio
löpband 50 min*mellan*
cykel 50min *låg*


koffein tab 100mg'


Fick lite dåliga nyheter idag, vi får se hur det blir med tr'äningen men det löser sig säkert.

Bobo
2005-10-07, 09:11
HAHAHA :laugh: fyfan vad sjukt kul med tigerbalsam m.m. i fejset, jag ska testa (rädd bara :MrT: ) och den där ångan som går in i ögonen kan ju inte vara jättemycket otrevligare än ammoniaköverdosen när man gör rent kattlådan?

Hmmmm måste bara få det klart för mig, om mitt fejs blossar upp och helt enkelt vill trilla av, vart skickar jag räkningen från rehab Spa´t jag måste lägga in mig på?? :D

Men eftersom ditt ansikte är fnasigt osv, så tror jag att det största felet du gör nu är att du skrubbar och gnuggar för mycket! Specellt vi som har torr hy ska passa oss för det har jag förstått och skrubba 1 ggn per vecka, kanske 2..... Du skrubbar helt enkelt av hudens naturliga fuktlager eller hur man ska uttrycka det!?
Det viktigaste är fukt och sen mer fukt! Om du inte har nån ansiktskräm just nu så testa att smörj in dig med nån olja (inte runt ögonen) direkt efter duschen på kvällen helst olivolja men de flesta vegetabiliska går bra! Det kommer nog att lugna ner huden en hel del.
Men inget mer skrubbande på flera dagar; Lova?? :D

Annars har du fått ihop det hela rätt med alla krämer o dylikt, var inne på åhlens och testade scrubbar och krämer i en timme i förrgår när jag skulle betala visade det sig att mitt Visa gått ut 30 september utan att bankhelvetet skickat ut ett nytt :devil:
Så idag ska jag in igen och shoppa, men först hämta pengar på banken som en riktig tant.

Hoppas det löser sig med dina tråkiga nyheter, magbesvär och dylikt.

FUn-tex SSwinger
2005-10-09, 12:30
Bobo - iofs nu har aldrig "ägt" en katt, men ångan var ju inte jätte jobbig, tycker helt klart att så fort du har läst detta att du slänger dig över tigersalvan och gnider in för kung och fosterland ta nu en rejäll klick, mesa dig inte, naturligtvis lämnar jag inga garantier på resultatet "detta inkl hårbortfall av ögonfransar och akut andnöd" sen att du står och testar scrubbs i butiken verkar ju hur pinsamt som helst, liksom typ, verkar ju helt bizzart :booty: precis som jag skulle gå fram på konsum och löddra in ansiktet med derans raktvål, förresten vart sköljer du av scrubben efter? "eller det kanska bara är jag som är ny i gamet" själv har jag slutat scrubba, menar finns där nån mening egentlingen ? tycker bara huden blir sämre, nu är det ansiktslotion till 110%, lite sugen på puder dock, så man får en soft brun färg som latinosarna, asså där har vi bra naturlig hud! tänk dig i framtiden när dom hittat hud genen och man kan börja manipulera fram sin ideala hudtyp wow "längtar"

Känner igen det där med spärrade kort, riktig pain in the ass :( men det är bara att gå vidare till nästa kreditkortsföretag så brukar det lösa sig.


idag var det bröst/tri/axlar

50min

ska köra cardio nu om en halvtimme men skriver ut det i förväg "leg siare"

45 min löpband "mellan"

cykel 60min "totalt udner dagen"

koffein tab 200mg

stämplar ut på ca 2600kcal idag

Gick bra idag, inflamationen i tarmarna börja släppa, asså jag har fått så många saker uppkörde i röven dom senaste dagarna och har inte ens hunnit få ut allt glidmedel än, och det har varit pratikanter hit och dit som skall vara med och se på, milda matilda, så går det när man äter skivspill från MALMBORGS PÅ ERIKLUST så ni har det i åtanken. nu ska jag sätta mig i en hörna o gråta, sen är det kardio.

FUn-tex SSwinger
2005-10-10, 12:23
Dagens kardio

Löpband "mellan-hög" 45 min
cykel "låg" 45 min

kcal intag 2400kcal

koffein tab 100mg


Känns stabilt, lite trött i benen, inga som helst hungersproblem trots saknad av en s.k ätardag.

Bobo
2005-10-10, 17:30
Hehehe :devil: Vadå eller, skulle det på nåt sätt vara konstigt att gå till en makeup store och låta de anställda tjejerna gnida in mina händer och armar med scrubbs, krämer, foundations, kleta lite med läppglanser, visa parfymer och sen tvätta av alltsammans med paddar indränkta i ansiktsvatten och cleansinglotioner........ Låter det på något sätt perverst?
Jag vet att du bara är avundsjuk :naughty: men om du släpper loss lite så kan du också få smaka av det goda =D

Nästa gång jag är där för att bli insmord, ska jag tipsa dem om den nya revolutionerande vägen att "sättasprättpåansiktsblodcirkulationen" med hjälp av tigerbalsam, då kanske jag får någon trevlig i vit rock att prata med också? :D
Fan jag är en fegis.... =( har inte vågat ännu....

Men nono, du ska inte ta puder utanpå det där, då blir det garanterat som ett krackelerat mönster i fejset, inte snyggt, du ska ta nån färgad dagkräm utanpå din vanliga dagkräm, men då kommer det att springa upp ännu mer i pris.... Men hmmmm om du verkligen skulle vilja ha något för att täcka upp lite, få en schysst färg osv då finns det en mystisk men skön produkt som heter "I.D make up" (vet även att killar har den för att snygga och jämna till) tror jag, det är ett puderaktigt puder som man borstar på och som låter huden andas bla bla bla. Men detta är en 5 poängs överkurs, känner du dej redo för den ännu :naughty: ??

Men jaaaa en sån färg skulle jag vilja ha, lite nougatfärgad eller mandel sådär eller hmgh nån nöt :-D latino iaf!
När du är hudgenen på spåret let me know, ok?? Kan vara testperson för en billig peng!

Men jag tycker att du ska gå till nåt ställe där de har massa kroppsprodukter och sätta dej där och bli ompysslad istället för att gå till farbror doktorn och få kalla men förvisso väl insmorda instrument trevandes i rektum av läkarstudenternas fumliga händer?? :D
:-P

FUn-tex SSwinger
2005-10-12, 10:44
Bobo- aha så alltså det är personalen som geggar in dig? föreställde mig mer typ du gick in, kolla runt bland hyllorna såg en ny sjyst grej REV upp förpackningen tog av dig kl'äderna gned upp ett frenetiskt lödder sprang ner till speglarna på klädavdelningen, studera hudreaktionen 1 min eller så, sen gned av dig på derans kläder brevid, sen tbx till kosmetikan och upprepa. Men där äör alltså peronal som frivilligt och utan kostnad smörjer in en med div märkes krämer? låter lite konstigt, bara att sätta det i rutin och gå ditt varje morgon och bli insmorjd inför dagen till det attraktiva priset av 0kr? låter konstigt.

Sluta fega nu med tigerbalsamet, jag säger inga problem! det funkar, sluta noja tänk positivt!

Den där I.D grejen verkar grym, måste kolla in det, JAG är redo för överkurs! alllt det här scrubb whatever är ju meningslöst om man hittar en bra färg att dränka in fejan med.

Yes vi måste bli seriösa i vår strävan efter latino hudus, min brorson har super sjyst hud "halv latinos" så där är själva grundmatrialet, så nu återstå bara sjävla "gen tjafset" överföringen av den specifika hudgenen dvs, har ett sånt mikroskop nånstans i gardrobben från" ex stor och liten" some bad high tech shit, så det är på g.

Själva rektum undersökningen vill jag ej kommentera.




gårdagens pass

Styrke Rygg 60 min
Löpband 45 min "mellan"
cykel 60 min *låg"

kcal intag 2600

KOffein tab 0 mg "ren som snövit igår"





dagens pass senare idag
löpband 45 min
cykel 30 min

koffein tab ????
stämplar ut på 2500kcal är det planerat



Ska börja studera seriöst på Mån, så blir ingen kardio på gymmet dock blir det en helvetes massa cykling 2 tim varje skall spenderas på på min helkama "faktisk made in finland" såååå dät sucks =((

FUn-tex SSwinger
2005-10-14, 09:45
gårdagens pass

Ben/bi/vader/mage
60 min

löpbandet 45 min "melllan"
cykel 60 min *llåg*

kcal 2600-2700

koffein tab 200 mg

kör bröst o sånt shit snart, måste fixa till aggresiviteten har inte riktigt tänt till dom senaste passen, kollar lite byggar filmer kanske kan pressa upp blodtrycket ett snäpp.

Bobo
2005-10-14, 13:26
Hehehe, vet du jag tänkte faktiskt testa tigerorgien igår, men fan vet om jag inte fick en allergi bara av tanken :-O lite röd är jag iaf :-O

Den shoppingrundan eller snarare bärsärkagången låter som en upphetsande upplevelse.... Speciellt för väktarna =D
Men det är sikkert, man går dit (med avsikt att köpa såklart ;-) ) och ber att få testa vilka som känns skönast och bäst!
Fan man kan ju inte köpa en scrubb för 200:- som man inte tafsat på =)

Sen undrar jag om jag inte måste radera ut ditt minne :em: vad gäller vissa rekommenderade ansiktskrämer (clarins ex.)...
För herregud *cry* vilken UNDERBAR kräm jag fick som prov häromdan.
En orgastisk upplevelse, fuktig var den, fuktig blev man och fuktig förblir man hela dan. Fyfan vad skönt. Den var från Decleor och jag ska definitivt köpa ny såfort min nuvarande kräm är slut. Du Måste prova. Du kommer att njuta av känslan, jag lovar!
Joo I.D make up grejjen är som jag skrev ett puder, kostar 320:- för burken, lär vara extremt drygt och ska räcka i ett år (!)!
En grej som jag retade mig på dock var att man var "tvungen" att köpa en speciell borste till, den kostade också 320:-....
Eller hmmm tvungen var man ju inte men det var vad som rekommenderades. Luktar *bs* för mig, kan lika gärna köpa en puder/rougeborste för 50:- tycker jag.

Men det ska borstas på noga i hela ansiktet (inte ögonen) och när det kommer i kontakt med hudens värme så smälter det fast liksom, erkänn att det låter underbart :)
Man testar fram rätt färg där man köper den och ska väl hamna hyfsat nära den egna hudfärgen som med alla färgade krämer/produkter!
High tech fidelity tjaffs is verkligen the shit och kvaliten på mikroskåpet måste ju vara garanterad hos en sån forskninggigant som stor o liten?
Din brorson låter som en riktig snygging eller hrghmmm gullunge beroende på åldern då :em:

Hoppas den där aggressiviteten fixar till sig snarast, jag är bra på att retas annars, kan säkert skriva nåt spydigt här ;p

FUn-tex SSwinger
2005-11-01, 13:02
Bobo- Vuxna kvinna hålla på såhär, försöker faktiskt driva en seriös träningsdagbok, uttalande som "En orgastisk upplevelse, fuktig var den, fuktig blev man och fuktig förblir man hela dan" och inte nog med det, längre ner på sidan ser man sen detta som fick mig att sätta kaffet i vrångstrupen "Din brorson låter som en riktig snygging" han är ju för guds skull bara 7 år gammal!! tycker du detta är ett lämpligt beteende? fy säger jag bara fy :D

Har faktiskt senaste tiden bränt ut mig helt mentalt på tanken av att lägga ut tusentals med kr på dessa "skönhetsprodukter" rent logiskt kanske det är bättre o enbart införskaffa en sjyst ansikts lotion så man inte ger sig in i ett missbruk. Har ju sett folk i min närhet som helt tappat kontrollen, börjar lite lätt med en dagkräm, ansiktskrämer sen nattkrämer, mascara vet inte ens namnet på en tiondel av alla produkter som brukades men inte var det nån vacker syn. Fast lite sugen på det där i.d pulvret...hela det här med den kemiska reaktion du beskrev, mmmm gjutform. att man kan forma om sina ansiktsdrag, att kinder o allt blir som lera rätt coolt.





allmänt- Datorn kraschade så har itne kunnat skriva in, iallafall har avslutat dieten mycket studier just nu, måste ha carbs men det var inräknat, men det blev en månad tidigare kör väl igång igen i början på jan o tar bort det sista, bland annat skakat hand och serverat kungen en trerätters måltid i veckan den snubben ger verklingen intrycket av att vara grymt pårökt,även varit med på tv en del nu i veckan "c kändis" varit sjuk från och till dom senaste 3-4veckorna, "immunförsvaret var på charter" men det ska fixa sig nu när jag går upp i kcal, ingen styrkeförändring dock.


ikväll blir det /bröst/tri/axlar återkommer då


//våta kyssar

Bobo
2005-11-01, 13:28
:laugh:
OJ jag har aldrig någonsin skrivit något liknande faktiskt, är känd för mina seriösa och framförallt pryda inlägg, ska därför omedelbart skärpa mig igen :D ! Tror du att jag har nån brist, undra på vad???

Sen kan jag iof kasta tillbaka detta på dej :devil: tycker att din fantasi verkar vara i våtaste laget när jag helt oskyldigt beskriver fuktighetskrämer???
Din gullunge till brorson var ett litet misstag *innocent* alla begår vi dem ibland somliga av oss oftare bara.


ikväll blir det /bröst/tri/axlar återkommer då



Hmmmm för att bevisa min seriösa sida måste jag kommentera ditt pass här i din träningsdagbok;
Skitbra jobbat! :-D Imponerande :naughty: