handdator

Visa fullständig version : Projektarbetet!


Joker
2005-09-21, 20:16
Nu är det dax för oss som går tredje året på gymnasiet att göra projektarbete. Och jag skulle vilja ha några intressanta tips vad jag och mina kompisar skulle kunna starta för projekt. Jag har tänkt och tänkt och inte kommit på någor bra så alla tips är bra.........!

mela
2005-09-21, 20:17
Vad går du för program?
Har inte ni så att det måste ha med programet att göra? Typ?

Jag går samhäll och analyserar skiten ur fitness :D

Joker
2005-09-21, 20:23
Vad går du för program?
Har inte ni så att det måste ha med programet att göra? Typ?

Jag går samhäll och analyserar skiten ur fitness :D

Oj dte glömde jag säga.
Går samhäll med ekonomisk inriktning, och vi ska spegla arbetet ur en ekonomisk synvinkel, helst.

polle
2005-09-21, 20:26
Jag går natur och skriver ett arbete om styrketräning.

mela
2005-09-21, 20:32
Oj dte glömde jag säga.
Går samhäll med ekonomisk inriktning, och vi ska spegla arbetet ur en ekonomisk synvinkel, helst.

Vilken skola går du på?


Vilka är dina största intressen?
Lättast är att skriva om något som intresserar en.

Pez
2005-09-21, 22:52
Gör nåt lätt.. typ en studie om vilka effekter, på kort såväl som lång sikt, det senaste decenniets nedskärningar inom skolväsendet har inneburit samt kommer innebära på kunskapsreserven, kvantifiera skiten, skriv en flummig diskussion och slutsats - voila!
Om lärarn klagar så är det bara att säga som det är - "Ja, vafan trodde du gubbe. Läs vad det står - vi är dumma som spån.". *host* :D

Allvarligt talat... hur djuplodande ska det här "projektet" vara? Individuellt/Grupp?

Bjorne
2005-09-21, 23:07
Själv går jag EL och ska skriva om Nätverk, på en mer teknisk nivå. Kommer bli jobbigt och trist =/