handdator

Visa fullständig version : valio´s cottage cheese


MUGEN
2005-09-20, 19:45
på tal om ingenting, måste fan opponera mig mot denna produkt. Keso´n var slut och jag köpte valio´s något dyrare motsvarighet i tron om att det smakade något liknande..
*spy*
det är ju fan som keso, fast utan den bindande massan som håller bitarna av ost. typ torra jävla bitar på burk som smakade.. NADA.

finns det folk som gillar denna produkt?

valo
2005-09-20, 20:00
på tal om ingenting, måste fan opponera mig mot denna produkt. Keso´n var slut och jag köpte valio´s något dyrare motsvarighet i tron om att det smakade något liknande..
*spy*
det är ju fan som keso, fast utan den bindande massan som håller bitarna av ost. typ torra jävla bitar på burk som smakade.. NADA.

finns det folk som gillar denna produkt?
fick med hem den från affären en gång..svår att få den att hålla sig på mackan.. fast om man vill va petig så har jag för mig att den inte innehöll något fett

jean-wim
2005-09-20, 20:30
finns det folk som gillar denna produkt?Tja, kanske inte som den är. Men det går inte att ignorera valions höga proteinandel och låga fetthalt. Du kan köpa en burk och ta lite ur som du blandar med t.ex. keso eller lättkesella. Då slinker det ner fint, och du får en mix med något högre andel protein och lite mindre fett än annars.

raZmus
2005-09-20, 20:31
Jag har för mig att den inte har "gräddbasen" som vanlig Keso har. Därför är den antagligen lite annorlunda.