handdator

Visa fullständig version : Tips på abonnemang!


Snapphanen
2005-09-20, 17:02
Har för tillfället bara vanligt vodafone och tjejen har något annat tjafs så det skulle bli ganska dyrt att snacka en timme om dagen som det är nu. Har ni några tips på billiga abonnemang (mobil och vanlig telefon). Funderar på något *prata gratis med detta specifika numret 2 timmar om dagen*abonnemang :)

Hon bor hemma och har redan vanlig telefon så det bästa för mig är kanske också en vanlig tele. Vill försöka komma undan uppsägningstid och som sagt billigt då jag är student!

Alla tips uppskattas

bryggarn
2005-09-20, 18:52
Telefoni är min specialitet :) Har ni båda bredband?. I så fall skulle jag satsa på att prata via skype med henne över datorn, kostar gratis. Om det nu är så att ni vill prata i mobil så varför inte "synka" era abbonemang så att ni båda kör med Comviq kompis, där man pratar gratis med andra Comviqare. Tror att det räcker med att en av er har kompis. Så om din tjej kanske har ett annat Comviq abbonemang så räcker det med att du byter till kompis, så ringer du gratis till henne. Nu kör de en drive och om man byter till comviq från annan operatör så får man köpa en lur väldigt billigt. Köpte en helt okej lur idag idag för 350 kronor

Om du ändå vill ha en traditionell telefon billigt så har telia en del prisvärda erbjudanden som riktar sig till de under 26. Kolla telias hemsida för mer information

Yankeee
2005-09-20, 19:26
http://www.bredbandsbolaget.se/portal/PRIVAT_TELEFONI_TELEFONI

GymTT
2005-09-20, 19:27
Har hon comviq? Isf Comviq kompis.