handdator

Visa fullständig version : Åååh, dåligt samvete!!


Angel
2005-09-19, 13:05
Jag försöker banta/träna för fullt nu. Till idag då jag fick tokdepp (stulen plånbok m.m) så ja käkade på Max.
Maxmål med cola light och smältost. :eating: Inte så nyttigt.

Så ge mig lite motivation hur ja ska träna bort detta nu. Tyvärr kommer jag inte iväg till gymmet idag pga indraget jävla körkort och plånbok stulen = inget busskort. :furious:

Så det får bli ut att gå eller något....ge mig tips...

Griip
2005-09-19, 13:08
Ut och gå, leta upp personen som stal plånboken och ge han/hon en rak höger. Ifall du känner dig för liten och svag för detta så kan du alltid anlita nån annan.

RobbeliRobban
2005-09-19, 13:09
Ta det lugnt, käka på max en gång till. Du dör inte av högkvalitativ snabbmat. Tvärtom gör det nog mest nytta, så ät ett mål till med gott samvete.

Angel
2005-09-19, 13:11
Ta det lugnt, käka på max en gång till. Du dör inte av högkvalitativ snabbmat. Tvärtom gör det nog mest nytta, så ät ett mål till med gott samvete.


Fast nu är jag ju mätt.

s_himself
2005-09-19, 13:12
YOU LIKE TO MOVE IT MOVE IT! YOU LIKE TO MOVE IT MOVE IT, SO WHY DONT YOU MOVE IT MOVE IT *yourock*

Jax
2005-09-19, 13:16
Slappna av, en hamburgare då och då är inte hela världen.

Och nästa gång så tycker jag att du ska festa till med riktig cola också. :D

Angel
2005-09-19, 13:20
s_himself: Hahaha...ja blir ju glad varje gång du skriver så där, du får ju inte förstör mitt deppande!!

Jax: Jag drickar bara cola light eller pepsi max nu för tiden. Har väl fått för mig att det är bättre. Tycker nästan det är godare nu.

Kwon
2005-09-19, 13:22
Stulen plånbok! Hade du förlagt den och vips var den borta eller?

Angel
2005-09-19, 13:30
Stulen plånbok! Hade du förlagt den och vips var den borta eller?


Det va ej min plåbok men det va mina cash i. Den blev snodd under en innebandyträning ur väskan. *morra*

Kwon
2005-09-19, 13:33
Ah, trist att höra.

Om det hade varit som så att det var en rånare som konfronterat dig och snott den hade jag åkt ner och gett han en propp!

Liten Men Fet
2005-09-19, 13:37
Det va ej min plåbok men det va mina cash i. Den blev snodd under en innebandyträning ur väskan. *morra*

Det kunde vara värre, du kunde ju vaknat upp död i morse.
Hur mycket pengar var det? Var det dom där sista pengarna som gör att din familj kommer överleva vinter, eller kan du inte unna dig en tröja den här månaden?

Jag kanske verkar grinig men jag tror inte det är så mycket att haka upp sig på, det skulle ju säkert kännas bra att kunna spöa upp den som tog pengarna mest för sakens skull men jag tror du klarar dig.

Mår du dåligt över snabbmaten tycker jag du ska leta upp nån person att ha tillfälligt, het och passionerad sex med i 6 timmar så har du bränt dom kalorierna och det kommer kännas mycket bättre sen.

Ha kul istället så blir det bättre ;)

Jax
2005-09-19, 13:48
Jax: Jag drickar bara cola light eller pepsi max nu för tiden. Har väl fått för mig att det är bättre. Tycker nästan det är godare nu.
Ett starkt psyke kan få en att tro vad som helst.

King Grub
2005-09-19, 13:54
Maxmål med cola light och smältost. :eating: Inte så nyttigt.

Så ge mig lite motivation hur ja ska träna bort detta nu.

Gå och lägg dig. När du vaknar i morgon bitti har du förbrukat den energimängden, på ett bekvämt sätt. ;)

Angel
2005-09-19, 14:24
Hur mycket pengar var det? Var det dom där sista pengarna som gör att din familj kommer överleva vinter, eller kan du inte unna dig en tröja den här månaden?




Det va dom sista pengarna denna månaden, inget busskort=kommer ej till jobbet. Kommer ej till gymmet. Ingen mat. Nada niente.

Får ringa o smöra för mamma lite

Mr. Moose
2005-09-19, 14:58
Det va dom sista pengarna denna månaden, inget busskort=kommer ej till jobbet. Kommer ej till gymmet. Ingen mat. Nada niente.

Får ringa o smöra för mamma lite

Faktum är att en "Cheat" måltid då o då är faktiskt bra för fettförbränningen. Kroppens fettförbränning är delvis styrd av LEPTIN, under diet minskar leptinhalten vilket innebär att fettförbränningen saktar ner lite grann.

Ett rejält "cheatmeal" höjer leptin nivån till normalt läge. En gång i veckan är nog, detta är ingen fribiljett till o frossa!

Claes

nemd
2005-09-19, 15:03
Gå till gymmet.. :D

aliquis
2005-09-19, 15:09
Hamburgare är visst hela världen, ofta jag tänker dricka te med någon som äter hamburgare.

s_himself
2005-09-19, 15:24
Hamburgare är visst hela världen, ofta jag tänker dricka te med någon som äter hamburgare.


varför inte?

Angel
2005-09-19, 15:26
Hamburgare är visst hela världen, ofta jag tänker dricka te med någon som äter hamburgare.



*cry* *slap* *cry* *cry*

Kwon
2005-09-19, 15:27
varför inte?

Att be Aliquis "dricka té" med någon som äter hamburgare är som att be en muslim "kopülera" med någon som äter griskött!

s_himself
2005-09-19, 15:34
Att be Aliquis "dricka té" med någon som äter hamburgare är som att be en muslim "kopülera" med någon som äter griskött!


Jaha, det är en religon för honom "den flygande teguden" Det finns faktiskt ett samband mellan den otroliga hettan i saharaöknen och bristen på te där. Så därför klär aliquis ut sig till en påse teh varje fredag :D

J.Saarela
2005-09-19, 15:34
Du var värd maten,så värför ha ångest över den?????

AFanatic
2005-09-19, 15:45
YOU LIKE TO MOVE IT MOVE IT! YOU LIKE TO MOVE IT MOVE IT, SO WHY DONT YOU MOVE IT MOVE IT *yourock*

:laugh: MY PLAN WORKED! WHO'S THE KING? I'M THE KING

raZmus
2005-09-19, 15:54
Detta kommer ju låta klyschigt men... "du kan inte köra in i framtiden och kolla i backspegeln."
Det är saker från och med NU du kan göra, hela tiden. Kraften i "nu" är enorm. Du behöver inte ens bry dig om vad som hänt fram tills nu.

Slartibartfast
2005-09-19, 16:34
Typiskt brudar att flippa ur av skuld när de käkat nåt ohälsosamt. Get over it.

Angel
2005-09-19, 16:37
okej nu skall jag ut och gå 7km för nu har jag legat och slöat i den där jäkla soffan hela dagen (sedan jag åt hamburgaren). Återkommer jag aldrig hit till forumet ligger jag i ågot dike död av utmattning och överviktig av hamburgare för att inte tala om bristen på the.