handdator

Visa fullständig version : Rune Anderssons prylar


chevychase
2005-09-19, 00:53
Hur bra är Rune Andersson (http://webshop.kiprod.com/index.php?nav_id=1&vare_kat_id=3) prylar? tänker mest på int. skivstång och int. vikter. Sitter skivorna tajt på stången?
För på gymmet där jag tränade förut dinglade skivorna(tror det var gymleco's eller kanske gymtech's).


Vart hittar jag en begagnad eleiko stång? almcareplan verkar aldrig ha ngn hemma.

chevychase
2005-09-21, 20:57
jorå så att det e..


?

Mart|n
2005-09-21, 21:27
Hur bra är Rune Andersson (http://webshop.kiprod.com/index.php?nav_id=1&vare_kat_id=3) prylar? tänker mest på int. skivstång och int. vikter. Sitter skivorna tajt på stången?
För på gymmet där jag tränade förut dinglade skivorna(tror det var gymleco's eller kanske gymtech's).


Vart hittar jag en begagnad eleiko stång? almcareplan verkar aldrig ha ngn hemma.


Vill också veta hur kvaliteten är på stängerna Rune säljer!

jimcg
2005-09-22, 07:57
Jag har köpt diverse prylar från honom: Enhands draghandtag, säkerhets-hantelgrepp, internationella gummivikter (10kg, 15 kg och 20 kg) av den billigaste typen han har samt internationella järnvikter (5 kg och 2,5 kg). Gummivikterna av den billiga 20 kg-typen jag fick är gummerade även i centrumhålet som stången ska passera genom vilket naturligtvis inte är så lyckat. Så är det inte på 10- och 15 kg-vikterna - de har metallyta i centrumhålet. De senare två sitter bra på den Elekio-stång jag har - detsamma gäller järnvikterna.

Att allt inte är som man kunde önska vad gäller 20-kilosvikterna kanske man heller inte kan begära med tanke på priset. Jag vet inte om det är samma typ han har nu - jag köpte mina vikter för ett par år sedan.

Men eftersom Rune är så bra och trevlig att prata med skulle jag rekommendera att ringa och snacka med honom och säg vad det är du är ute efter och hur du INTE vill att det ska vara och därefter lyssna vad han då har att erbjuda.

//Jim

Baha
2005-09-22, 10:22
riktigt bra priser verkar han ju ha iaf, funderar med på att köpa därifrån.