handdator

Visa fullständig version : Lizzies mage


Lizzie
2005-09-14, 13:41
Efter lång övervägning så har jag bestämt att jag ska lägga ut en bild här. Tycker det känns lite dumt, men vill man ha respons så verkar det funka.

Kan ju berätta att jag är (tjej) 25 år, 168 cm lång, väger ca. 57 kg och 17-18 % bf och 40% i muskelprocent. Har väl alltid tränat och hållt igång, sitter aldrig stilla (jo, lite framför datorn ;) ), men det har väl blivit mer styrketräning, ja vad ska vi säga...de 2 sista åren. Tränar styrka ca 2 gånger i veckan och går långpromenader varje dag och har ett aktivt jobb. Har väl inget att klaga på direkt egentligen...vi tjejer är väl aldrig nöjda förstås! Jag är inte en sån som klagar över kroppen, den funkar och jag mår toppen! Anledningen att jag lägger ut ett kort på min mage här är för jag känner mig lite klyven. Jag vill ju inte gå ner i vikt, ialla fall inte flera kilo. Jag ser mig själv som smal/lagom sådär, men likförbannat så har jag nån slags bulle på magen! Inbillar jag mig bara, eller ska jag bara acceptera den eller ska jag köra lite mer förbränning, så den försvinner?

Kan väl inte dra på det längre nu...okey, jag håller andan... :em:
Fram med komentarena!

Piranha
2005-09-14, 13:48
Efter lång övervägning så har jag bestämt att jag ska lägga ut en bild här. Tycker det känns lite dumt, men vill man ha respons så verkar det funka.

Kan ju berätta att jag är (tjej) 25 år, 168 cm lång, väger ca. 57 kg och 17-18 % bf och 40% i muskelprocent. Har väl alltid tränat och hållt igång, sitter aldrig stilla (jo, lite framför datorn ;) ), men det har väl blivit mer styrketräning, ja vad ska vi säga...de 2 sista åren. Tränar styrka ca 2 gånger i veckan och går långpromenader varje dag och har ett aktivt jobb. Har väl inget att klaga på direkt egentligen...vi tjejer är väl aldrig nöjda förstås! Jag är inte en sån som klagar över kroppen, den funkar och jag mår toppen! Anledningen att jag lägger ut ett kort på min mage här är för jag känner mig lite klyven. Jag vill ju inte gå ner i vikt, ialla fall inte flera kilo. Jag ser mig själv som smal/lagom sådär, men likförbannat så har jag nån slags bulle på magen! Inbillar jag mig bara, eller ska jag bara acceptera den eller ska jag köra lite mer förbränning, så den försvinner?

Kan väl inte dra på det längre nu...okey, jag håller andan... :em:
Fram med komentarena!

Nu gick de bättre med bilden :)

Magen ser bra ut , en alldeles lagom nivå på offseason formen, jag ser ingen poäng med att du skall nu köra en diet nu, jobba på med styrkan och sen köra en diet fram emot vårkanten låter som en bra plan.
Bullen kommer givetvis försvinna när du drar din diet lite hårdare.

Bara pumpa på i gymmet.

57 kg på 168 cent låter i mina öron smalt iaf.

Langster
2005-09-14, 13:48
Lägg upp bättre bilder om du vill få din fysik kommenterad. Just magen är inget man kan klaga på. Men om du vill få illussionen av en plattare/hårdare mage utan att gå ner mer så tror jag du skulle vinna på att träna just magen mer och hårdare, så rutorna utvecklas... Det syns även om de har ett lager över sig.

Lizzie
2005-09-14, 13:55
Lägg upp bättre bilder om du vill få din fysik kommenterad.

Du, det har tagit en halv dag för mig att få upp den här bilden!! ;) Det var faktiskt bara magen jag ville ha kommenterad, så resten håller jag för mig själv... kanske hårdare magpass, menar du...mmm..skall bli! Det finns faktiskt riktiga rutor där under...fast de syns ju inte!! :D

Pudzianovski
2005-09-14, 14:11
Oroa dig inte så mycket. Det ser bra ut. Kör vidare bara.

Jishuku
2005-09-14, 14:12
Den där "bullen" på magen du snackar om tycker jag är en väldigt liten å extremt platt en. Tycker det ser bra ut! Alldeles lagom.

Lizzie
2005-09-14, 14:19
Tack, det värmer!!

Mikeman
2005-09-14, 14:33
Du har en fin mage.

Var du rädd för att vi skulle tycka att den var fet?
Ni tjejer är för goa ibland alltså...

Lizzie
2005-09-14, 14:41
Jag är väl medveten om att jag inte är fet, är ganska nöjd med min kropp i övrigt (magen kunde ju va plattare) - vilket är mycket ovanligt att du hör från en tjej va?

supra
2005-09-14, 14:43
wow säger jag. Ser ju jättebra ut!

behåll det lilla du har i vinter så kan du deffa bort det sista till sommaren istället.

Fatalist
2005-09-14, 16:02
Jag är väl medveten om att jag inte är fet, är ganska nöjd med min kropp i övrigt (magen kunde ju va plattare) - vilket är mycket ovanligt att du hör från en tjej va?

Det lär bli rätt svårt att få den plattare, med tanke på att det ser ut som att det är magmusklerna som sticker ut :)

Sonny
2005-09-14, 16:13
Tycker det ser bra ut :thumbup:

aliquis
2005-09-14, 16:38
Svårt att säga något, du har ju inte så mycket på sidorna så det kan ju inte finnas mycket där, och jag vet inte hur mycket en tjej "kan" få bort heller, kan och det fortfarande är hälsosamt eller så. Det är ju knappast en bulle du behöver gå omkring och skämmas över iaf. Piranha borde ju ha koll, får väl hoppas att det kommer någon tjej som har varit ännu mer rippad och kommenterar senare.

- ante
2005-09-14, 17:21
När en kille lägger upp en liknande bild blir han smutskastad.
När en tjej gör det så är det knappt någon som gnäller.

Lägg upp ordentliga bilder.

Spannmål
2005-09-14, 17:29
Jag tycker att det är en väldigt attraktiv mage. Sådan vill jag att min flickväns mage skall vara.

MilkmaN
2005-09-14, 17:42
Jörgen my brother, where art thou?

Fin mage, men bara magen?

aliquis
2005-09-14, 18:58
När en kille lägger upp en liknande bild blir han smutskastad.
När en tjej gör det så är det knappt någon som gnäller.

Lägg upp ordentliga bilder.Skillnaden var väl iofs att hon hade en fråga rörande magen och inte ville ha hela sin fysik bedömd?

Däremot kanske det eventuellt är fel kategori på forumet.

Allan
2005-09-14, 20:09
Äh, den duger bra här. Jag har sett sämre. Hon ville ha åsikter om sin mage, och fick det.

allan

Lyset
2005-09-14, 20:14
Det ser fint ut, men de som klagar på bilden har onekligen en poäng. Så länge någon inte är extremt hård är det svårt att bedöma när man inte har något att förhålla sig till. Den lilla bulle du har på magen kanske upplevs som helt försumbar när man ser hela kroppen. Men hur som helst ser det bra ut, spara dieten till sommaren.

pia
2005-09-14, 22:35
Jag ser inte mycket fett på den magen så du behöver inte deffa om du inte ska tävla. Många tror att man ska ha en platt mage men det ska man inte om du ska vara hälsosam. Om du äter ska ju maten någonstans och det blir lätt en liten bulle på magen och sedan har man förhoppningsvis lite muskler som också gör att magen står ut och har man det fett man ska ha på kroppen för att vara hälsosam så står magen ut lite. Är du dessutom svank så blir det ytterligare mer put på magen. Du har en bra mage med lite mer muskler blir det ännu bättre enligt mig för jag gillar magmuskler även om man inte är jättedeffad så syns det om man har mer muskler på magen. Behöver själv mer magmuskler.

Lizzie
2005-09-15, 07:39
Jag tycker att det är en väldigt attraktiv mage. Sådan vill jag att min flickväns mage skall vara.
Åh, tackar-med säg för guds skull inte det till din tjej! ;)
Tack för alla kommentarer, jag behöver inte tänka mer på den där bullen hör jag. Ska ju inte tävla eller något. Som någon skev att det är off season nu - men det spelar inte mig någon roll, då jag tränar och sköter min kost likvärdigt året runt. Magen ser likadan ut veckan efter jul som veckan innan semestern-vilket jag kanske ska vara glad för. Jag ska nog lägga in lite hårdare magpass iallafall, få se om det ger resultat. Iså fall kommer det ny bild-så får ni se, och ev bilder på resten av kroppen....jag är lite blyg försår ni!! :em:

Langster
2005-09-15, 09:06
Åh, tackar-med säg för guds skull inte det till din tjej! ;)
Eh jag tror han menade att han ville att du skulle bli hans tjej.

Lizzie
2005-09-15, 09:57
...tror inte min sambo skulle uppskatta det... ;)

fonzie
2005-09-15, 10:53
grym mage! :thumbup:

HajduMan
2005-09-15, 16:32
nått roligt är att alla brudar oftast bara lägger upp en bild, och dessutom på bara en kroppsdel och oftast dålig vinkel/ljus

magen ser bra ut, men mer bilder tack :)

Jorgen
2005-09-15, 16:57
Jörgen my brother, where art thou?
Jag har lagt ner klaget på bättre bilder.
Pallar inte med att få skit för det längre.

Inget mer OT i denna tråden.

toreld
2005-09-15, 17:35
Hade jag haft nån tjej så hade hennes mage varit peffa om den såg ut så!

Nice work :whipped:

Lizzie
2005-09-15, 19:36
nått roligt är att alla brudar oftast bara lägger upp en bild, och dessutom på bara en kroppsdel och oftast dålig vinkel/ljus

magen ser bra ut, men mer bilder tack :)

Tycker du ska vara glad som fått se så pass mycket!! :D
Jag visste faktiskt inte att det var så känsligt att 'bara lägga ut en bild'...
Men alla ni som inte vågar lägga ut fler bilden än just en magbild - posta den här i denna tråden, så sparar vi alla 'fegisar' på ett ställe! ;)
Å, dålig vinkel och ljus beror nog på att det är inte det lättaste att ta kort på sin egna mage-det var det bästa jag fick fram!

toreld
2005-09-15, 20:49
oj en mage. wow

Ja?!?!? Vad hade du förväntat dig för bilder under forumskategorin "Medlemsbilder" ?? *screwy* O sen är det inte bara en mage, utan en fin och vältränad mage! ;)

Lizzie
2005-09-17, 17:29
...ja, man får väl tacka för det... ;)

Jorgen
2005-09-17, 17:42
Men vad är dethär? Upp med mera och bättre bilder!

Jörgen?
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showpost.php?p=1053756&postcount=27

lauria
2005-09-17, 20:02
Efter lång övervägning så har jag bestämt att jag ska lägga ut en bild här. Tycker det känns lite dumt, men vill man ha respons så verkar det funka.

Kan ju berätta att jag är (tjej) 25 år, 168 cm lång, väger ca. 57 kg och 17-18 % bf och 40% i muskelprocent. Har väl alltid tränat och hållt igång, sitter aldrig stilla (jo, lite framför datorn ;) ), men det har väl blivit mer styrketräning, ja vad ska vi säga...de 2 sista åren. Tränar styrka ca 2 gånger i veckan och går långpromenader varje dag och har ett aktivt jobb. Har väl inget att klaga på direkt egentligen...vi tjejer är väl aldrig nöjda förstås! Jag är inte en sån som klagar över kroppen, den funkar och jag mår toppen! Anledningen att jag lägger ut ett kort på min mage här är för jag känner mig lite klyven. Jag vill ju inte gå ner i vikt, ialla fall inte flera kilo. Jag ser mig själv som smal/lagom sådär, men likförbannat så har jag nån slags bulle på magen! Inbillar jag mig bara, eller ska jag bara acceptera den eller ska jag köra lite mer förbränning, så den försvinner?

Kan väl inte dra på det längre nu...okey, jag håller andan... :em:
Fram med komentarena!

nice mage!!! :thumbup:

Lägg upp lite helkropps bilder...

PS. Inte ett raggningsförsök som bra många av inläggen i denna tråd :whipped: DS

Jense
2005-09-17, 20:52
ja nä men spring du en runda om du vill bli av med den osynliga bullen.

Davil
2005-09-17, 22:23
Tjejen vill ha komentarer ang. hennes mage. Hon har lagt upp en bild på hennes mage under Medlemsbilder. Förstår inte vad det gnälls om ?

btw. Magen ser helt ok ut. Jag ser ingen anledning till att dieta, speciellt inte nu över vintern iaf med tanke på vikt& längd och med bilden som referens.

mvh. David

Lizzie
2005-09-18, 08:24
Tack Davil!

Eftersom jag inte tänker springa på gymmet fler gånger i veckan än jag redan gör, så har jag funderat på att kanske köra lite magövningar hemma en dag. Med lite sit-ups och en ab-roller (eller vad den heter...jo, jag har faktiskt en sån.. :em: ) kanske skulle göra susen. Jag har otrolig styrka i ryggen, och rygg är faktiskt den delen jag är mest nöjd med - så för att skaffa bättre balans så bör kanske magmusklerna tränas mer. Vad tror ni?

chidde
2005-09-18, 11:36
jag kan tänka mig att många tjejer gärna drömmer om den magen
"bulan" du pratar om syns faktiskt inte så mycket på bilden

Äh, den duger bra här. Jag har sett sämre. Hon ville ha åsikter om sin mage, och fick det.

allan

och nu måste jag föra lite konstruktiv kritik mot moderatorerna
visst, jag har också sett sämre bilder (med webcam, mobilkamera)
men jag vill inte påstå att den här bilden "duger"

jorgen gör ett bra jobb annars, okej att inte lika många lägger upp bilder
men man får iallafall inte ont i ögonen av att titta på det som läggs upp

men säg till om så är fallet, för jag vill gärna ha åsikter om min biceps
lägger gärna upp en inzoomad bild på den... flexad *flex*

Davil
2005-09-18, 22:06
Tack Davil!

Eftersom jag inte tänker springa på gymmet fler gånger i veckan än jag redan gör, så har jag funderat på att kanske köra lite magövningar hemma en dag. Med lite sit-ups och en ab-roller (eller vad den heter...jo, jag har faktiskt en sån.. :em: ) kanske skulle göra susen. Jag har otrolig styrka i ryggen, och rygg är faktiskt den delen jag är mest nöjd med - så för att skaffa bättre balans så bör kanske magmusklerna tränas mer. Vad tror ni?

Magträning sköter jag själv i hemmet, det ger precis lika bra som på gymmet :)

Försök att träna igenom hela kroppen på gymmet. Även fast du idag känner dig mkt starkare i rygg mot andra muskler så kommer resten att komma ikapp tids nog. Bara att :bpump: :whipped:

mvh / David

RobbeliRobban
2005-09-18, 23:24
Men för ***. En närbild på en mage, och tre sidor flås. Hade jag vart moderator hade tråden rykt.

Endumen
2005-09-19, 00:21
Efter lång övervägning så har jag bestämt att jag ska lägga ut en bild här. Tycker det känns lite dumt, men vill man ha respons så verkar det funka.

Kan ju berätta att jag är (tjej) 25 år, 168 cm lång, väger ca. 57 kg och 17-18 % bf och 40% i muskelprocent. Har väl alltid tränat och hållt igång, sitter aldrig stilla (jo, lite framför datorn ;) ), men det har väl blivit mer styrketräning, ja vad ska vi säga...de 2 sista åren. Tränar styrka ca 2 gånger i veckan och går långpromenader varje dag och har ett aktivt jobb. Har väl inget att klaga på direkt egentligen...vi tjejer är väl aldrig nöjda förstås! Jag är inte en sån som klagar över kroppen, den funkar och jag mår toppen! Anledningen att jag lägger ut ett kort på min mage här är för jag känner mig lite klyven. Jag vill ju inte gå ner i vikt, ialla fall inte flera kilo. Jag ser mig själv som smal/lagom sådär, men likförbannat så har jag nån slags bulle på magen! Inbillar jag mig bara, eller ska jag bara acceptera den eller ska jag köra lite mer förbränning, så den försvinner?

Kan väl inte dra på det längre nu...okey, jag håller andan... :em:
Fram med komentarena!



:love: :love: :love:

aliquis
2005-09-19, 01:24
:sleep:
(och ungefär samma som robbelirobban ;))

Lizzie
2005-09-19, 14:35
Ingen som tvingat er att läsa tråden - eller titta på bilden. Jag har aldrig lagt ut bild innan och jag kunde inte läsa någonstans att det var ett regelbrott å bara lägga ut en bild. Hoppas någon mod. låser tråden - så ni slipper lida mer då!!

xynd
2005-09-19, 15:30
Ingen som tvingat er att läsa tråden - eller titta på bilden. Jag har aldrig lagt ut bild innan och jag kunde inte läsa någonstans att det var ett regelbrott å bara lägga ut en bild. Hoppas någon mod. låser tråden - så ni slipper lida mer då!!


Haha..vad förväntade du dej igentligen.. :booty:

Jorgen
2005-09-19, 17:32
*uppdate* *uppdate* *uppdate* *uppdate*
Skärp er nu.
Nästa person som postar något fjantigt (som tex Endumen, aliquis, RobbeliRobban mfl) kommer att åka på en varning.

Lizzie
2005-09-19, 18:36
Haha..vad förväntade du dej igentligen.. :booty:
Visste inte att det var den dagisnivån här.

Jorgen
2005-09-19, 18:39
Visste inte att det var den dagisnivån här.
Det är det inte.
Läs min post ovan.

Lizzie
2005-09-19, 18:55
Syftade inte på din post...

Jorgen
2005-09-19, 19:01
Syftade inte på din post...
Det förstod jag.
Använd gärna reportknappen om du vill påkalla vår (moderatorernas) uppmärksamhet eller skicka ett PM.