handdator

Visa fullständig version : PS3-trailers oooo shit!


Lasse Kongo
2005-09-13, 21:53
De här har man kollat ett antal gånger på nu, Killzone till PS2 var ju faktiskt en helt ok historia, men 2:an alltså *screwy*

http://www.gametrailers.com/player.php?id=5833&type=mov

Här är Motorstorm, man blir inte lite sugen på att spela då när man ser trailern:

http://www.gametrailers.com/player.php?id=5841&type=mov

Langster
2005-09-13, 21:59
Bara för att vara lite av en glädjedödare så ska jag berätta att det finns inget riktigt material från PS3 spel. Allt är bara förrenderade filmer.

Timme
2005-09-13, 22:01
Jo Killzone 2 är helt otroligt snyggt. Tänk om det kommer att se ut sådär när det är klart.

/Timme

Timme
2005-09-13, 22:02
Bara för att vara lite av en glädjedödare så ska jag berätta att det finns inget riktigt material från PS3 spel. Allt är bara förrenderade filmer.

Det är jag väl medveten om men det är vad sony har lovat att spelen kommer att se ut så. Hoppas att de lyckas.

/Timme

Lasse Kongo
2005-09-13, 22:06
Jo Killzone 2 är helt otroligt snyggt. Tänk om det kommer att se ut sådär när det är klart.

/Timme

jadu, ser det ut sådär när man lirar så är det fan dags att: 1: råna en bank 2: Säga upp sig från jobbet 3: Gå under jorden/byta identitet och flytta dit ingen får tag på en. 4: Att inte glömma att ta med sig en tv/ps3 dit man rymmer.

Langster
2005-09-13, 22:12
Det är jag väl medveten om men det är vad sony har lovat att spelen kommer att se ut så. Hoppas att de lyckas.

/Timme
Helt klart ett smart drag av Sony att lägga ut jättefina filmer och säga att spelen kommer att se ut så när Xbox360 kommer mycket tidigare... De gjorde ju likadant när PS2 skulle komma, för att ta uppmärksamheten från Dreamcast.
Sony går till helt sanlösa överdrifter när de ska hypa sina grejer. De sa bl.a att det skulle gå att koppla in sig i PS2 precis som i Matrix. :D

Lasse Kongo
2005-09-13, 22:15
Helt klart ett smart drag av Sony att lägga ut jättefina filmer och säga att spelen kommer att se ut så när Xbox360 kommer mycket tidigare... De gjorde ju likadant när PS2 skulle komma, för att ta uppmärksamheten från Dreamcast.
Sony går till helt sanlösa överdrifter när de ska hypa sina grejer. De sa bl.a att det skulle gå att koppla in sig i PS2 precis som i Matrix. :D

Hehe, dreamcast blev ju en höjdare *rolleyes*

Om du inte funderat på det Langster så handlar det mesta om pengar idag, och som företagare gör man vad man behöver helt enkelt.

PS2 blev man ju inte direkt besviken på, inte jag iaf, en riktigt härlig pryl som har gett mig många trevliga timmar av underhållning, ser fram emot fler härliga timmar med 3:an :thumbup:

Langster
2005-09-13, 22:19
Dreamcast stod sig rätt bra mot PS2 prestandamässigt. Dessuomt var den MYCKET billigare och hade ett gäng väldigt bra spel som många aldrig ens såg pga PS2.
Många var väldigt negativa mot Dreamcast av nån anledning, trots att Sega var rätt ärliga med hur den skulle vara osv innan den kom. Att sen PS2 inte alls levde upp till hypen brydde sig ingen ett skit om... Som sagt, det är en fråga om pengar.

Chris
2005-09-13, 22:29
Bah, Playstation behöver ingen hype. Alla (ja 99% då) bra spel till konsoler kommer till PS2. Dom 1% som släpps på xbox istället blir nästan alltid konverterade till PC så vem behöver en Xbox? :D

OK, lite överdrivet men det är så jag känner iaf! Nu vill vi se en remake på FF7 till PS3an.

Langster
2005-09-13, 22:32
Ja, ingen kommer att bli besvikna på PS3, trots att spelen kommer att vara långtifrån så snygga och välflytande som i filmerna... Är det inte lite konstigt?

hampaN
2005-09-13, 22:38
Brukar det inte alltid vara så att trailern är snyggare är spelet?

s_himself
2005-09-14, 07:24
Bah, Playstation behöver ingen hype. Alla (ja 99% då) bra spel till konsoler kommer till PS2. Dom 1% som släpps på xbox istället blir nästan alltid konverterade till PC så vem behöver en Xbox? :D

OK, lite överdrivet men det är så jag känner iaf! Nu vill vi se en remake på FF7 till PS3an.


Fast med xboxen har du lite andra fördelar. Du har en hdd, du kan tanka in spel och allt möjligt. går väl till och med att lira linux eller windows på det? Sedan kan man koppla upp sig på internet och köra mot prankie i kina :D

MacLeod
2005-09-14, 07:41
Bah, Playstation behöver ingen hype. Alla (ja 99% då) bra spel till konsoler kommer till PS2. Dom 1% som släpps på xbox istället blir nästan alltid konverterade till PC så vem behöver en Xbox? :D

OK, lite överdrivet men det är så jag känner iaf! Nu vill vi se en remake på FF7 till PS3an.


Dock släpps det minst spel till PS