handdator

Visa fullständig version : Stella McCartney for Adidas


Angel
2005-09-13, 20:04
Vilka kläder, va och pillade lite på dom idag. Tyvärr verkade det som skorna mest var löpskor. Hur funkar det att träna areobics och liknande i sådana? Inte helt ultimat kanske? Men jag skall handla upp mig på lite träningskläder imorrn och garanterat gymmets hetaste vattenflaska (ja vet jag vet ingen jävel bryr sig om sådant). Men ändå, det är kul att känna sig fin.

tossefar
2005-09-13, 20:06
Det finns inget bättre än att känna sig fin *flex*

MacLeod
2005-09-14, 07:53
Kollektionen för H&M var inte dålig den heller. Aktien lär stiga igen när folk fattar hypen..

Angel
2005-09-14, 08:57
Kollektionen för H&M var inte dålig den heller. Aktien lär stiga igen när folk fattar hypen..


Kommer inte den i november? Eller har du haft något förkik? Isåfall får du berätta allt...

MacLeod
2005-09-14, 09:17
Kollektionen kommer ut den 10 november i butik. Kläderna har givetvis varit färdiga ett bra tag. Bästa lär vara att köa dagen innan.

JJ
2005-09-14, 09:18
Tyvärr verkade det som skorna mest var löpskor. Hur funkar det att träna areobics och liknande i sådana? Inte helt ultimat kanske?

Nej, de varken håller eller har sidostöd för aerobics. Men du kan ju jobba med dem annars ;)

JJ
2005-09-14, 09:21
Nej, de varken håller eller har sidostöd för aerobics. Men du kan ju jobba med dem annars ;)


JOGGA menar jag.

Angel
2005-09-14, 09:23
Kollektionen kommer ut den 10 november i butik. Kläderna har givetvis varit färdiga ett bra tag. Bästa lär vara att köa dagen innan.

Jobbar du innom HM eller nått sådant?

Ja ja tänker iallfall hänga på dörren den dagen som släpper kollektionen.
Men (än) har det ju inte blivit lika hypat som Lagerfelt kollektionen, som jag förövrigt inte tyckte va såååå mycket att hänga i granen. Det fanns en schysst klänning men annans kändes kläderna tråkiga. Jag har stora förhoppningar på Stella nu, du får ge mig lite insider info.

JJ: Jobba i dom, nje. Jag köper nog ett par riktiga skor som passar för gympa då. Har du något tips på bra?


*tralala* nu skall jag åka och köpa lite stella-träningskläder...

JJ
2005-09-14, 09:27
Jag köper nog ett par riktiga skor som passar för gympa då. Har du något tips på bra?


Nej, annat än att du ska köpa ett par skor som är avsedda för gympa och för dig (dämpning etc)

Cilia
2005-09-14, 09:30
träningskläder är jag inte noga med.
jag kan gott träna i en sliten tröja.
vattenflaska har jag en gammal flaska som man köper vatten i i affärn.
totalt oglamorös men jag orkar inte. Jag är ingen ball brud helt enkelt *s*



Kollektionen kommer ut den 10 november i butik. Kläderna har givetvis varit färdiga ett bra tag. Bästa lär vara att köa dagen innan.
jag köar inte
det är emot mina principer.

fast skulle gärna gå i en tom butik och kolla in kläderna.

Mccartney
2005-10-14, 18:38
köp hennes pappas musik istället för hennes kläder....

Mental
2005-10-14, 18:44
köp hennes pappas musik istället för hennes kläder....

Bumpade du tråden för att säga det? en smula onödigt kanske?

MacLeod
2005-10-14, 18:48
Ja usch vilken bumbning!