handdator

Visa fullständig version : Tjejer se hit!


Helena B
2005-09-12, 19:32
Nu vill jag veta vilken träningsbehå som är den bästa? Ange märke/modell. Själv använder jag Stay in place och den funkar kanon (håller sakerna där de ska ;) ) Men nackdelen är att det är rena träningspasset att få på och få av *grr27* Någon som vet någon bra om man har DD+ OCH som inte är ett projekt att få på och av :D

wintersnowdrift
2005-09-12, 19:37
Kan tyvärr inte hjälpa dig med BH-tips; jag har kommit på att ett av de få tillfällen som jag har nytta av att inte ha så stora boobies är just när jag tränar :thumbup:.

Jag kör på standard sport-bh:s som man drar över huvudet, funkar utmärkt till mina B75:or. Men det finns väl massor med bh's som man knäpper bak, funkar inte dem för dig?

//Kristin

Helena B
2005-09-12, 19:44
Kan tyvärr inte hjälpa dig med BH-tips; jag har kommit på att ett av de få tillfällen som jag har nytta av att inte ha så stora boobies är just när jag tränar :thumbup:.

Jag kör på standard sport-bh:s som man drar över huvudet, funkar utmärkt till mina B75:or. Men det finns väl massor med bh's som man knäpper bak, funkar inte dem för dig?

//Kristin

Eller om jag väntar några år så kommer de väl ändå ha krympt :D Det blir inte samma fasthet om man har sådana som knäpps i ryggen, jag har inte hittat någon...därutav den här tråden =)

z_bumbi
2005-09-12, 19:45
Den nästa som skriver ett oseriöst inlägg i den här tråden åker på en varning.

olwe
2005-09-12, 19:49
Sorry hörni.. :em: kunde inte låta bli... önskar jag kunde hjälpa till.

JJ
2005-09-12, 19:54
Kanske intressant?
http://www.friskispressen.org/fp1-02/html/test.html

Helena B
2005-09-12, 19:57
Kanske intressant?
http://www.friskispressen.org/fp1-02/html/test.html

Det var ett bra tips..Tack :thumbup:

tinus
2005-09-12, 20:03
Stay In Place har en modell som är kanon bra...ska kolla vad den heter!Den höll mina tuttar på plats när jag spelade fotboll..hade då samma storlek som dig..har krympt en aning nu...så ett tips är att styrketräna och kör en massa cardio..så kan du ha billiga skit bh:s från HM sen.. ;)

Annars är det klassiska att köra med dubbla..funkar det med..

Cilia
2005-09-12, 20:05
har du provat stay in place BH som man knäpper fram med dragkedja
Jag var nöjd med den men tyckte dragkedjan gick sönder för fort men jag kanske hade otur. Det finns andra märken som har samma idé.

Har en nu från Casall som knäpps bak men mina är inte DD+ iofs.

Jag är inte så förtjust i dom som dras över huvudet för om det ska hålla saker på plats så blir det ett evigt snoende för att få den av och på.

Helena B
2005-09-12, 20:07
har du provat stay in place BH som man knäpper fram med dragkedja
Jag var nöjd med den men tyckte dragkedjan gick sönder för fort men jag kanske hade otur. Det finns andra märken som har samma idé.

Har en nu från Casall som knäpps bak men mina är inte DD+ iofs.

Jag är inte så förtjust i dom som dras över huvudet för om det ska hålla saker på plats så blir det ett evigt snoende för att få den av och på.

Jo tack jag vet...ett himla projekt. Nej jag har inte den med dragkedja...skaver inte den mot huden?

MacLeod
2005-09-12, 20:08
Jag har hört bra saker om Casall samt Stay In Place.
Casall ska vara bättre rent materialmässigt.

tinus
2005-09-12, 20:09
Jag tyckte att den med dragkedja var kass...Har casall nu,den är också bra.

Cilia
2005-09-12, 20:09
Jo tack jag vet...ett himla projekt. Nej jag har inte den med dragkedja...skaver inte den mot huden?
nej, den har ett skydd på insidan typ som en gylf

men jag hade ett annat märke först och då hade den skyddsgrejen en hårdhet upptill som skavde när jag sprang. Det blev så mycket så det skavde hål på skinnet och bhn blev helt blodig. Den lämnade jag tillbaka. Men så blev det inte med den från stay in place.

Jag har fortfarande en med dragkedja men det är ett annat märke än stay in place. Ett franskt, kommer inte ihåg namnet. Det som är kul med den är att den formar tuttarna så dom står ut åt sidan. Vet inte riktigt hur dom tänkte där

Helena B
2005-09-12, 20:11
Stay In Place har en modell som är kanon bra...ska kolla vad den heter!Den höll mina tuttar på plats när jag spelade fotboll..hade då samma storlek som dig..har krympt en aning nu...så ett tips är att styrketräna och kör en massa cardio..så kan du ha billiga skit bh:s från HM sen.. ;)

Annars är det klassiska att köra med dubbla..funkar det med..

Ja det vore iaf billigt "fattig student som man är" :D Men kolla gärna upp modellen, min som jag har nu finns inte i sortimentet längre..Kanske dags att köpa en ny ;)

Helena B
2005-09-12, 20:13
Jag har fortfarande en med dragkedja men det är ett annat märke än stay in place. Ett franskt, kommer inte ihåg namnet. Det som är kul med den är att den formar tuttarna så dom står ut åt sidan. Vet inte riktigt hur dom tänkte där

Ja varför inte...fransmän ;)

Cilia
2005-09-12, 20:19
I stockholm har NK ett ganska stort utbud eller varför inte löplabbet?
här har dom en specialaffär för tjejer men jag tyckte iofs att deras utbud var dåligt så jag gick till NK istället.

Lycka till för det är viktigt att du har en bra särskilt om du ska fortsätta att springa.
Det är jobbigt när det skumpar

Semiramis
2005-09-12, 21:01
Champions båg-BH tycker jag är bra, jag har 5 stycken :em: Finns i riktiga BH-storlekar till skillnad från många dra-överhuvud-BH-ar som bara finns i S, M & L, och håller tuttarna på plats utan att klämma ihop dem totalt.

Jarod
2005-09-12, 21:14
http://www.stayinplace.com/Products.aspx

JAG har inte testat några av dom (officiellt :cool: ), men jag har hört att dom ska va jäkligt bra...


*innocent*

tinus
2005-09-12, 21:29
http://www.stayinplace.com/Products.aspx

JAG har inte testat några av dom (officiellt :cool: ), men jag har hört att dom ska va jäkligt bra...


*innocent*

Ah,du är en klippa!
Supersport är det jag haft en hel drös av..den enda av MÅNGA modeller jag testat som verkligen funkar.Man får dock ej lida av klaustrofobi,de sitter åt ORDENTLIGT..men inte tusan är det något som skumpar ;)

Helena B
2005-09-13, 05:20
Ah,du är en klippa!
Supersport är det jag haft en hel drös av..den enda av MÅNGA modeller jag testat som verkligen funkar.Man får dock ej lida av klaustrofobi,de sitter åt ORDENTLIGT..men inte tusan är det något som skumpar ;)

Jo fast den ska sitta åt, som en korsett typ ;) ...det är bara på och avklädningen som jag vill ha förenklat. Tänk dig att ha kört ett styrketräningspass och armarna är nästan bortdomnade, förstå vad svårt det är att ta av sig träningsbehån när man knappt orkar lyfta armarna :D

Tolkia
2005-09-13, 07:02
Jo fast den ska sitta åt, som en korsett typ ;) ...det är bara på och avklädningen som jag vill ha förenklat. Tänk dig att ha kört ett styrketräningspass och armarna är nästan bortdomnade, förstå vad svårt det är att ta av sig träningsbehån när man knappt orkar lyfta armarna
Jo. Jag kör själv med Stay in Place Supersport, och jag älskar den under passen, eftersom den verkligen ser till att ssaker och ting stays in place, men förbannar den efteråt i omkladningsrummet, när jag fasen knappt kan orma mig ur den eftersom den bokstavligt talat sitter fast på kroppen ... :D

Helena B
2005-09-13, 08:31
Jo. Jag kör själv med Stay in Place Supersport, och jag älskar den under passen, eftersom den verkligen ser till att ssaker och ting stays in place, men förbannar den efteråt i omkladningsrummet, när jag fasen knappt kan orma mig ur den eftersom den bokstavligt talat sitter fast på kroppen ... :D

Vet precis hur det är :D Konstigt att det inte finns behåar som sitter tajt men ändå är enkla att ta av ;)

Cilia
2005-09-13, 08:35
Vet precis hur det är :D Konstigt att det inte finns behåar som sitter tajt men ändå är enkla att ta av ;)
tycker du verkligen det?
finns det inte ett ganska rakt samband där?

emmzan
2005-09-13, 08:57
Har kört med Stay-in-place senaste åren. Problemet är väl som med de flesta sport-bh-ar, antingen får man knappt på sig dom och då hålls saker på plats, eller så är de lätta att få på och allt skumpar runt :)

Angel
2005-09-13, 10:19
Jag "lider" också av stora boobisar. Skumpar läskigt mycket ibland. Är helt klart dags för en ny sport-BH nu. Svårt överhuvudtaget att hitta BH om man har D-kupa eller större tycker jag. Kappahl har ju ett utbud men dom flesta BH där e så "floskiga"

Cilia
2005-09-24, 10:01
köpte en ny i veckan
en Rönisch som man knäpper i ryggen.
den sitter som en smäck och håller in allt.
var kanon att springa i.
dessutom kostade den bara 350:- vilket är ett klipp i dom här sammanhangen.
Annars brukar mina gå på runt 500 :-

fonzie
2005-09-24, 10:45
köpte en ny i veckan
en Rönisch som man knäpper i ryggen.
den sitter som en smäck och håller in allt.
var kanon att springa i.
dessutom kostade den bara 350:- vilket är ett klipp i dom här sammanhangen.
Annars brukar mina gå på runt 500 :-

VAD DYRT!!!!! *screwy*
glad att jag inte har bröst. :D

Ninjasmurf
2005-09-24, 12:59
Userfriendly:
Deffa bort tuttarna ist, funkar allra bäst :D

HellCat
2005-09-24, 15:07
mm så hänge påsarna ner till knäna sen *screwy*

mela
2005-09-24, 15:31
köpte en ny i veckan
en Rönisch som man knäpper i ryggen.
den sitter som en smäck och håller in allt.
var kanon att springa i.
dessutom kostade den bara 350:- vilket är ett klipp i dom här sammanhangen.
Annars brukar mina gå på runt 500 :-

låter bra ändå ju :)
jag måste också ha ny.. skumpar hemskt när man springer :(
får ha en top som mosar allt och trycker ut dem
för att se normal ut *screwy*

Cilia
2005-09-24, 21:14
blev Jarod blyg och redigerade sin och min post eller har ngn annan moderator varit här och rensat? *L*

Jarod
2005-09-24, 21:28
Vet jag iiiiiiingenting om... :)

Cilia
2005-09-24, 21:30
Vet jag iiiiiiingenting om... :)
fegis

Jag skulle ha sparat den ......

Jarod
2005-09-24, 21:31
You snooze - you loose.. :cool:

Nate
2005-09-24, 22:15
Bästa sportbehån har champion. Den modellen som ser ut som en sportbehå fram men har knäppning bak så att man slipper besväras av en ihoprullad svåravtaglig bh när man svettats lite.

Dessutom kan man hoppa, springa, stå upp och ned och göra vad man vill i den utan att boobsen rör på sig en milimeter trots DD+ storlek. Brukar säljas på stadium för kring 450 kr. Är min absoluta favoritmodell!

Cilia
2005-09-25, 08:39
Bästa sportbehån har champion. Den modellen som ser ut som en sportbehå fram men har knäppning bak så att man slipper besväras av en ihoprullad svåravtaglig bh när man svettats lite.

Dessutom kan man hoppa, springa, stå upp och ned och göra vad man vill i den utan att boobsen rör på sig en milimeter trots DD+ storlek. Brukar säljas på stadium för kring 450 kr. Är min absoluta favoritmodell!
den låter som Rönisch som jag köpte.
ska prova den med fast den var dyrare. Jag var förvånad över Rönisch att den satt så bra trots priset. Faktiskt bättre än dom dyrare jag har.