handdator

Visa fullständig version : powerplates


Jense
2005-09-12, 16:27
http://www.powercenter.se/

vad . vad anser ni som det? nån som har testat?

Fatalist
2005-09-12, 16:44
Killen på bilden hade onekeligen en imponerande fysik :D

S.k. feel good-fysik :D

Jense
2005-09-12, 16:49
Killen på bilden hade onekeligen en imponerande fysik :D

S.k. feel good-fysik :D


jp men jag menar, du tränar styrketräning på gammalt hederligt vis och han är grövre än dig

z_bumbi
2005-09-12, 16:58
Jag får inte testa då jag äter kortison. :(

Några saker som jag tror det funkar för.
*En mjukstart för folk som inte rört på sig tidigare.
*Ett sätt att i alla fall göra något bra för kroppen.
*Ett träningsätt för folk med vissa muskelsjukdomar.
*Ett sätt att träna balans för äldre eller andra som behöver träna det.
*En möjlig väg för vissa i den absoluta eliten att förbättra sig någon promille, detta inom vissa idrotter.

Helena B
2005-09-12, 20:05
Jag kör powerpilates just för att få en annorlunda träning. Tycker det är kanon, är man nybörjare så är det väl andningen som är svårast. Tycker helt klart att du ska prova *flex*

Arne Persson
2005-09-12, 20:08
Kan man sälja Cocacola så kan man sälja Powerplates. Den är väl trots allt lite seriösare än de flesta produkterna på TV-Shopen.

Helena B
2005-09-12, 20:17
Kan man sälja Cocacola så kan man sälja Powerplates. Den är väl trots allt lite seriösare än de flesta produkterna på TV-Shopen.

Ja det finns ju ett antal power pass...ex poweryoga men jag tycker det är kul att testa nya former av träning...Då tröttnar man inte, nog för att pilates eller yoga kan vara lite sömnpiller ibland. Helst när man kör det 7 på morgonen. Men att jämföra det med Tv-shop det tycker jag är lite elakt ;)

Arne Persson
2005-09-12, 20:21
Ja det finns ju ett antal power pass...ex poweryoga men jag tycker det är kul att testa nya former av träning...Då tröttnar man inte, nog för att pilates eller yoga kan vara lite sömnpiller ibland. Helst när man kör det 7 på morgonen. Men att jämföra det med Tv-shop det tycker jag är lite elakt ;)


Säg inte det! Det har ju blivit en fluga, och jag har hela tiden varit lite tveksam till dom "fantastiska" resultaten som har presenterats. ;)

Bjorne
2005-09-12, 20:39
Kan man sälja Cocacola så kan man sälja Powerplates. Den är väl trots allt lite seriösare än de flesta produkterna på TV-Shopen.Slutet för din karriär? All gym försvinner, Ronnie Coleman står på vibrerande plattor hela dagarna. Mjä :p

Jense
2005-09-12, 20:49
Säg inte det! Det har ju blivit en fluga, och jag har hela tiden varit lite tveksam till dom "fantastiska" resultaten som har presenterats. ;)


jag ville utvärdera powerplates. känns så jävla gay att det finns om det nu inte hållet måtten som lovat.

då blir det aftonbladet nästa

Arne Persson
2005-09-12, 20:52
Slutet för din karriär? All gym försvinner, Ronnie Coleman står på vibrerande plattor hela dagarna. Mjä :p


Aaaaaaaaaarghhhhhhhhhhhhhh!

Mart|n
2005-09-12, 21:09
Jag har testat för min skada i skada. Vetefan om det hjälpte något, tror iaf inte det.

autowah
2005-09-12, 21:28
Samma plattor som F&S har.
http://www.kolozzeum.com/kolozzeum/showthread.php?t=45676