handdator

Visa fullständig version : Har vi någon säljare för Elgiganten här ?


Überbiffen
2005-09-12, 00:43
Köpte en kamera där för drygt 2 månader sedan.. post'ade även en tråd om det här. När jag köpte kameran skulle jag ha ett extra minne också men det hade dom inte inne vid tillfället så jag skulle snällt få återkomma när dom fått in nya. Kameran fick jag med mig direkt och på kvittot med alla prylar fick jag stämpeln 'utlämnat'. Grejen är den att kameran var ett onödigt impulsköp så den har inte kommit till användning.. tills idag. Jag hade glömt bort det där med minnet helt och det känns som att kommer jag dit nu och vill ha det kommer dom bara säga "men det har du redan fått, det står ju där (utlämnat)". Eftersom det har gått så pass lång tid dessutom gör väl att säljaren inte kommer ihåg mig heller. Jag ska in och höra med dom imorrn.

Annars, något förslag, eller jag är helt enkelt phucked ? *cry*

Garnax
2005-09-12, 01:00
Om du accepterar ett kvitto där det står att du fått och betalt för något du inte fått är du blåst

aliquis
2005-09-12, 01:51
Hur kan det stå utlämnat på det? Brukar väl inte stå något? Eller var det så att du kom till en första disk där du sade vad du ville ha och de fixade fram det till kassan där du fick grejerna, betalade och det stod utlämnat på lappen? Isf borde det ju gå, jag skulle stå på mig iaf.

Elgiganten suger förövrigt.

mini_Arnold
2005-09-12, 06:20
*klappa hesten*
Gå dit och sök rätt på försäljaren.
Visa honom din biceps.
Ta det du ska ha.