handdator

Visa fullständig version : Massiv bröstträning: Lär av det freakiga USA-proffset Branch Warren


valo
2005-09-09, 18:44
missade förra nr av body..nån som vill dela med sig av vad det stod om bröstträningen om det var nått vettigt??

JoelR
2005-09-09, 21:54
Han körde ruskigt tungt plus att det var snygga bilder i reportaget. Det är väl det enda jag kommer ihåg av det.

Jorgen
2005-09-09, 21:56
Man kan beställa tidningen från bodys hemsida.
Q: Hur gör jag för att få tag på ett äldre nummer?
A: Ifall du vet vilket nummer du är ute efter, mailar du helt enkelt redax@body.se (glöm inte att uppge det nummer du vill ha, namn och adress), så skickar vi det med inbetalningskort (40:- + porto).
Ifall du inte är säker på vilket nummer den artikel/profil du är ute efter finns i, så kan du plita ned så mycket uppgifter du kommer på, så gör vi i mån av tid vårt bästa för att spåra upp rätt nummer (bland de tiotusentals sidor som vi givit ut).

Metal_boy_
2005-09-10, 09:32
Antar att det som vanligt innehöll svartvita bilder på en som pratar om: krama till i toppläget, otrolig peak, krama ur det sista, mejsla fram detaljer m.m Samt en inledande text av reportern om hur ödmjuk snubben var fast han var muskulös som tyder på att fordommar spökar även i en förespråkares huvud.

En sån artikel?

Timme
2005-09-10, 10:11
Antar att det som vanligt innehöll svartvita bilder på en som pratar om: krama till i toppläget, otrolig peak, krama ur det sista, mejsla fram detaljer m.m Samt en inledande text av reportern om hur ödmjuk snubben var fast han var muskulös som tyder på att fordommar spökar även i en förespråkares huvud.

En sån artikel?


:thumbup:

Precis sådär skrivs nästna varenda artikel. Är varenda byggare så där förfärligt ödmjuka och snälla som de jämt skriver?

/Timme

backen
2005-09-10, 17:21
Antar att det som vanligt innehöll svartvita bilder på en som pratar om: krama till i toppläget, otrolig peak, krama ur det sista, mejsla fram detaljer m.m Samt en inledande text av reportern om hur ödmjuk snubben var fast han var muskulös som tyder på att fordommar spökar även i en förespråkares huvud.

En sån artikel?
Ja precis så var det :)
Det är sällan man lär sig något av de där artiklarna tycker jag.
Kolozzeum är ljusår bättre. :thumbup:

Shadow Warrior
2005-09-11, 07:26
hehe råkade läsa just det här nummret, ja i allafall det enda av intresse i artilkeln var citatet: "jag tror inte att du igentligen behöver mer än två riktiga arbetsset och du kör tungt och till failure".

swarre
2005-09-11, 07:42
missade förra nr av body..nån som vill dela med sig av vad det stod om bröstträningen om det var nått vettigt??


Ta det lugnt, om du väntar ett eller ett par nummer kommer en ny "bröstspecial" :)