handdator

Visa fullständig version : Käk innan och efter träningen


mxt
2005-09-09, 13:15
vad ska man äta innan träningen och efter träningen som hjälper mest? typ ägg o sånt :E

mxt
2005-09-09, 13:27
för jag blir helt snurrig av alla era mått osv :S är 184 lång o väger crkus 70 kg rättså vältränad

Davil
2005-09-09, 14:29
vad ska man äta innan träningen och efter träningen som hjälper mest? typ ägg o sånt :E

En vanlig matmåltid ca 1 timme innan passet.
En gainer direkt efter passet (alt. smutta på halva gainern i början av passet och drick resten direkt efter passet).
Sedan ett mål mat då du har kommit hem från gymmet och har duschat klart.

mxt
2005-09-09, 15:43
hmm jag kör inte med gainers lr liknande än :E vet inte hur dem fungerar riktigt och absolut inte vilken sort jag ska ha, det jag har läst här på forumet har bara fått mig helt snurrig =P

Davil
2005-09-09, 17:37
hmm jag kör inte med gainers lr liknande än :E vet inte hur dem fungerar riktigt och absolut inte vilken sort jag ska ha, det jag har läst här på forumet har bara fått mig helt snurrig =P

Käka ett gäng skivor vitt bröd med sirap på, eller käka ahlgrens bilar direkt efter passet istället för gainern då.

GymTT
2005-09-09, 17:42
Precis som davil säger, ett bra mål 60min innan träning.
Snabba kolisar direkt efter, sen mat mat mat.

MVH TT

Profuel
2005-09-09, 19:03
vad ska man äta innan träningen och efter träningen som hjälper mest? typ ägg o sånt :E

Ät vanlig husmanskost om du vill det är inte hela världen se bara till o äta mkt MAT o träna hårt...gainer osånt funkar men är inga mirakelmedel som gör dig stor o stark på 5min som många här på forumet tycks tro!