handdator

Visa fullständig version : Idol igår


Lasse Kongo
2005-09-09, 11:33
ey yo, om ngn får tag i klippet med killen som "sjöng" balladali igår så måste ni lägga upp det här!

Jag blev HELT VARM i kroppen för ja skämdes när ja såg han, sen tyckte ja mest synd om han, sen blev han min.... IDOL, så skön kille, måste se han igen =)

Balladaliii hahahaha

Snake
2005-09-09, 11:47
http://www.tv4.se/idol2005/artikel.aspx?ID=409280&CID=2374&MC=2374 Sen bara att leta under 'A'

Årets Idol :hbang: :laugh:

s_himself
2005-09-09, 11:49
håller med dig kongo. jag satt och vred mig! det va så pinsamt! haha


"kan jag få sjunga en gång till? snälla?" haha

MasterChief
2005-09-09, 11:52
Välplanerad kupp säger jag...Lättaste sättet att uppmärksamhet. Han har ju en biljett klar till Big Brother 2006...

ArooN
2005-09-09, 11:52
håller med dig kongo. jag satt och vred mig! det va så pinsamt! haha


"kan jag få sjunga en gång till? snälla?" haha
Också hade han sån skön stil och pricken över i:t var att han läspade lite =)

Lasse Kongo
2005-09-09, 11:54
Grejen var att! han lär inte ha kuppat, han var sådär, eller håller ni inte med, han gjorde sig ju inte på, inte en chans, isf var han fullproppad med valium, inte en chans, han var sig själv enligt mig.

Piranha
2005-09-09, 11:55
Hittade ni honom eller ?

Lasse Kongo
2005-09-09, 11:55
http://www.tv4.se/idol2005/artikel.aspx?ID=409280&CID=2374&MC=2374 Sen bara att leta under 'A'

Årets Idol :hbang: :laugh:


haha fyfan tack, satt kaffet i halsen nu :laugh:

Lasse Kongo
2005-09-09, 11:59
shit, svetten rinner på magen på mig när ja ser detta!!!

norsk_gadd
2005-09-09, 12:00
Min absoluta stör-objekt va bruden från Märsta som inte kunde sjunga men inte ville förstå. Vilken Diva!

"blablabla, jag har mina fans i Märsta, blablabla"

Pajas! :booty:

MasterChief
2005-09-09, 12:04
Min absoluta stör-objekt va bruden från Märsta som inte kunde sjunga men inte ville förstå. Vilken Diva!

"blablabla, jag har mina fans i Märsta, blablabla"

Pajas! :booty:

Hon var riktigt pinsam. Förhoppningsvis så insåg hon hur uselt hon sjöng när hon såg sig själv på burken. Det låter ju alltid bättre framför spegeln hemma.

Tricklev
2005-09-09, 12:04
:laugh:

Bra försök ;)

Lasse Kongo
2005-09-09, 12:04
Min absoluta stör-objekt va bruden från Märsta som inte kunde sjunga men inte ville förstå. Vilken Diva!

"blablabla, jag har mina fans i Märsta, blablabla"

Pajas! :booty:


hehe, hon hade släppt ut sina hästar i det fria sas!

Frantic
2005-09-09, 12:04
Min absoluta stör-objekt va bruden från Märsta som inte kunde sjunga men inte ville förstå. Vilken Diva!

"blablabla, jag har mina fans i Märsta, blablabla"

Pajas! :booty:
Kommer du ihåg vad hon hette eller vad hon sjöng?

Herkulez
2005-09-09, 12:06
OMFG tänk dig han på
http://www.drugsinfoteam.nl/images/XTC.jpg

Lasse Kongo
2005-09-09, 12:08
OMFG tänk dig han på
http://www.drugsinfoteam.nl/images/XTC.jpg

Aspirin?

Ja fyfan, han skulle bli helskön då :D

Herkulez
2005-09-09, 12:10
hahaha såg du föresten collateral damage igår, när en av colombianerna som jobbade på kokainplantaget stampade löv (typ som när dom stampar på druvor när dom ska göra vin), helt väck på kokain och dansade typ trancedans mitt ute i djungeln hela jävla natten, typ så skulle han se ut asiaten :laugh:

s_himself
2005-09-09, 12:10
Min absoluta stör-objekt va bruden från Märsta som inte kunde sjunga men inte ville förstå. Vilken Diva!

"blablabla, jag har mina fans i Märsta, blablabla"

Pajas! :booty:


mm, Hennes kompis va inte bättre.. "jag fattar inte vad dom håller på med, hon är det bästa jag sett" wtf? Han lär ju inte sett mycket här i livet.



Det är ju många som går dit... Dom VET att folk blir totalsågade. Sedan gråter dom och tycker juryn är ett skämt, att programet är ett skämt och att dom inte vet hur bra dom är bla bla.. Det är bra att dom får veta sanningen!

Tyckte dock synd om killen i förra avsnittet som hade en splirrans ny MB 500 (OBS) som faktiskt va duktig, men åkte ut för att "dissa" hon kischti eller va hon heter. Jag menar, är man lite nervös och kamror och hela köret så kan jag tänka mig att man flackar lite med blicken och inte vet redigt vad man ska göra och vart man ska titta.. speciellt när man ska ta emot kritik :)

Lasse Kongo
2005-09-09, 12:12
hahaha såg du föresten collateral damage igår, när en av colombianerna som jobbade på kokainplantaget stampade löv (typ som när dom stampar på druvor när dom ska göra vin), helt väck på kokain och dansade typ trancedans mitt ute i djungeln hela jävla natten, typ så skulle han se ut asiaten :laugh:


haha, herk, va säger du, ska vi inte skita i Sverige och dra till colombia och stampa löv? fan vilket underbart jobb, konstant hög på lite löv, gratis på arbetstid dessutom :naughty:

Herkulez
2005-09-09, 12:13
haha, herk, va säger du, ska vi inte skita i Sverige och dra till colombia och stampa löv? fan vilket underbart jobb, konstant hög på lite löv, gratis på arbetstid dessutom :naughty:
haha ok, jag bokar biljetterna så tar du med dig dina kasettband med techno från början på nittio-talet

Lasse Kongo
2005-09-09, 12:16
mm, Hennes kompis va inte bättre.. "jag fattar inte vad dom håller på med, hon är det bästa jag sett" wtf? Han lär ju inte sett mycket här i livet.



Det är ju många som går dit... Dom VET att folk blir totalsågade. Sedan gråter dom och tycker juryn är ett skämt, att programet är ett skämt och att dom inte vet hur bra dom är bla bla.. Det är bra att dom får veta sanningen!

Tyckte dock synd om killen i förra avsnittet som hade en splirrans ny MB 500 (OBS) som faktiskt va duktig, men åkte ut för att "dissa" hon kischti eller va hon heter. Jag menar, är man lite nervös och kamror och hela köret så kan jag tänka mig att man flackar lite med blicken och inte vet redigt vad man ska göra och vart man ska titta.. speciellt när man ska ta emot kritik :)


jag tycker juryn är sköna, bara bra att de tar ner folk på jorden!

som han spaggen som enligt daniel (ja känner daniel för övrigt, en mycket trevlig människa, känner även dr dängrot) var på kanten mellan att vara en äcklig slempropp eller sjärna.

Eller hon bruden som trodde hon var så snygg, Daniels kommentar: sök till bb eller club goa eller ngn annan freakshow, vi söker folk som kan sjunga!

Daniel är grymt skön, sa ja föresten att ja känner honom, uuuunderbar människa!

Herkulez
2005-09-09, 12:17
kan du fixa hans autograf åt mig?


tönt
ps kongo: falcon crest på tv nu, del 20 av 40

Lasse Kongo
2005-09-09, 12:17
haha ok, jag bokar biljetterna så tar du med dig dina kasettband med techno från början på nittio-talet

Japp, CALL HIM MR REIDAR DAHLÈN CALL HIM MISTER VAIN :hbang:

oj, nu börjar ja bli varm i kroppen, dags att gå till gymet *rolleyes*

Herkulez
2005-09-09, 12:17
Japp, CALL HIM MR REIDAR DAHLÈN CALL HOM MISTER VAIN :hbang:

oj, nu börjar ja bli varm i kroppen, dags att gå till gymet *rolleyes*
:laugh:


oj nu börjar jag bli lite tom i kroppen, dags att gå till kebabhuset.

Lasse Kongo
2005-09-09, 12:19
kan du fixa hans autograf åt mig?


tönt
ps kongo: falcon crest på tv nu, del 20 av 40

kan ja nog haha, hans sommarstuga ligger granne med mor o fars hus, han är faktiskt otroligt trevlig irl!




din jävla ***** kalla mig tönt va

:devil:

kimonque
2005-09-09, 12:22
lorenzo lamas i unga dagar :bow:

http://www.falcon-crest-tv.de/gallery/past_present/lorenzo_lamas3.jpg

s_himself
2005-09-09, 12:24
jag tycker juryn är sköna, bara bra att de tar ner folk på jorden!

som han spaggen som enligt daniel (ja känner daniel för övrigt, en mycket trevlig människa, känner även dr dängrot) var på kanten mellan att vara en äcklig slempropp eller sjärna.

Eller hon bruden som trodde hon var så snygg, Daniels kommentar: sök till bb eller club goa eller ngn annan freakshow, vi söker folk som kan sjunga!

Daniel är grymt skön, sa ja föresten att ja känner honom, uuuunderbar människa!



Absolut, Daniel är min favvoritjurymedlem :D Han har sköna kommentarer, dom andra känns krystade på nåt vis.. ok Det är kul när kischty löper amok också, hon kan fan skälla ut folk!

Men favvorit-kommentaren va ju spaggen.. Han va ju fan slemmig! Sånna där cirkusapor gillar jag inte. Som tror dom är snyggast bäst och vackrast.. tvii!

Försesten.. kan du skaffa Dannes autograf? Du kan ta den på dina tuttar och knäppa ett kort!

kimonque
2005-09-09, 12:36
förresten så tror jag inte han e allvarlig, lär ju va få som är det

ConeVillage
2005-09-09, 13:07
Balla Da Li är numer en favvo låt.....
:laugh: :laugh:

Zozza
2005-09-09, 13:12
Haha
rolig snubbe :laugh: :laugh:

Rocco
2005-09-09, 13:17
Kommer du ihåg vad hon hette eller vad hon sjöng?

Bumpar Frantics fråga... Vad hette den puckade bruden från Märsta?

O.W.
2005-09-09, 13:20
"...alla mina fans i Märsta" lär ju bli årets replik :laugh:

Spannmål
2005-09-09, 13:29
tycker någon får kolla igenom alla tjeinsatser i sthlmsuttagningen.....1a inte

Kwon
2005-09-09, 13:32
ey yo, om ngn får tag i klippet med killen som "sjöng" balladali igår så måste ni lägga upp det här!

Jag blev HELT VARM i kroppen för ja skämdes när ja såg han, sen tyckte ja mest synd om han, sen blev han min.... IDOL, så skön kille, måste se han igen =)

Balladaliii hahahaha

Verkligen bra val av låt!
:laugh:

Kwon
2005-09-09, 13:36
Min absoluta stör-objekt va bruden från Märsta som inte kunde sjunga men inte ville förstå. Vilken Diva!

"blablabla, jag har mina fans i Märsta, blablabla"

Pajas! :booty:

Vilket namn eller låt?

http://www.tv4.se/idol2005/artikel.aspx?ID=409280&CID=2374&MC=2374

Rocco
2005-09-09, 13:39
Killen som läspade och sjöng (försökte sjunga) "När guldet blev till sand" var ju bara för skön...

Bucyrus
2005-09-09, 13:52
Kolla in "Kaninen dansar".....trodde det va Gert Fylking......stollen utklädd till kanin försökte ju inte ens att sjunga...... *screwy*

ArooN
2005-09-09, 14:50
Varför kan jag inte kolla på filmerna på TV4? :O
Den där jävla laddbilden med 3, Hitta.se och OLW försvinner aldrig...
ARGHHH
JAG VILL SE

mela
2005-09-09, 15:03
Ingen som minns vad bruden i korta jeansshorts och linne hette?
Hon som "sjung" "I Love Rock n Roll" ? typ i förrgår lr nått?

Lasse Kongo
2005-09-09, 15:03
Varför kan jag inte kolla på filmerna på TV4? :O
Den där jävla laddbilden med 3, Hitta.se och OLW försvinner aldrig...
ARGHHH
JAG VILL SE

dagens ilandsproblem ;)

Kwon
2005-09-09, 15:05
Ingen som minns vad bruden i korta jeansshorts och linne hette?
Hon som "sjung" "I Love Rock n Roll" ? typ i förrgår lr nått?

Den där "Why dont you dance with me, Maaan?"

stefannn
2005-09-09, 15:06
såå jävla bra gått och roat oss med det där hela dan.. bästa på länge!!

Metal_boy_
2005-09-09, 15:09
Japp, CALL HIM MR REIDAR DAHLÈN CALL HIM MISTER VAIN :hbang:

oj, nu börjar ja bli varm i kroppen, dags att gå till gymet *rolleyes*


hahaha fan vad sjukt. Tänker du med på Reidar Dahlén när du hör den hahaha :laugh:

mela
2005-09-09, 15:13
Den där "Why dont you dance with me, Maaan?"

haha ja hon ja :laugh:

Kwon
2005-09-09, 15:16
haha ja hon ja :laugh:

Nej, henne har jag inte sett.

Lasse Kongo
2005-09-09, 15:18
hahaha fan vad sjukt. Tänker du med på Reidar Dahlén när du hör den hahaha :laugh:

haha, ja alltid när ja sjunger med i låten blire, call him mister reidar (dahlén) call him mr vain haha

du med alltså, wierd *screwy*

Metal_boy_
2005-09-09, 15:29
haha, ja alltid när ja sjunger med i låten blire, call him mister reidar (dahlén) call him mr vain haha

du med alltså, wierd *screwy*


hahah aaaa jag är me sne. Sitter i sen jag var mindre och lyssnade på de där låtarna. *screwy*

Coldsmith
2005-09-09, 15:35
vem är spaggen? Hur hittar man till det klippet?

Och märstatjejen? Vem var det?

Coldsmith
2005-09-09, 15:36
förresten han med den nya mercan var ju bara patetisk. Lågvattenmärke, verkligen. Begrep inte kritiken heller.

Coldsmith
2005-09-09, 15:40
föfrresten måste tv4 ha världens segaste sajt. Går inte att se ett enda jävla klipp. buffrar en halvtimma och sen får man en sekund. buffra igen, få en sekund... sen håller buffern och hoppar från 100% till 10% .. klättra upp till 10% för att direkt hoppa ner till 10% igen... GAAAAH!

Daniel Mattusch
2005-09-09, 16:43
Kinesen som fuckade ut toalt med Breakdans osv går i min skola!

Hela matkön idag när han kom sjöng Balalidida...

Kwon
2005-09-09, 16:44
Kinesen som fuckade ut toalt med Breakdans osv går i min skola!

Hela matkön idag när han kom sjöng Balalidida...

Då hoppas jag att det går lika bra för honom som William Hung! :)

Så kan han skratta tillbaks åt matkön! :thumbup:

Jay-Z
2005-09-09, 17:20
Lena Abdulah :thumbup: :D

victor_n
2005-09-09, 17:30
fyfan störde mig så sjukt mkt på märsta-divan.. sen killen (ghotaren) me svarta hatten går i gymnasiet brevid mitt.. sjön ååhh christan guldet blev till sand eller hur den går. snacka me han om de idag på lunchen å han bara garva för han käna 1000 spänn av en polare som han slog vad med ;)

Gabriel_
2005-09-09, 17:31
vad går igenom huvudet på en sådan?

Kwon
2005-09-09, 17:36
Jag vill att ni länkar till videos med Märsta-divan,Gotharen med hatt + Sandet blev te guld-kisen.

Jay-Z
2005-09-09, 17:37
Jag vill att ni länkar till videos med Märsta-divan,.

Lena Abdulah. Äru blind eller? :D

s_himself
2005-09-09, 17:48
killen från linköping va grym, han skulle passa fett bra som rnb-sångare.