handdator

Visa fullständig version : Ticnet


Kebab-Arne
2005-09-08, 18:06
Har en liten undran om Ticnet, eller ska snarare skriva av mig vill jag få svar får jag maila dem. För om man bokar en konsert så vill kan man välja att hämta ut biljetten hos areanan (vilket är Cirkus, en tripp på ca 20 mil) eller Ticnet ombud vilket närmaste för mig är i Norrköping (en tripp på 3 mil). Varför kan man inte hämta ut det på ATG-ombud, vilket funkat på andra konserter. Då får jag ta en tripp på ca 200 meter, vilket är ganska överkomligt.

Jarod
2005-09-08, 18:54
Det SKA funka på närmsta ATG-ombud!

Funkar i den lilla pisshålan där jag bor iaf... =)

Kebab-Arne
2005-09-08, 18:56
Det SKA funka på närmsta ATG-ombud!

Funkar i den lilla pisshålan där jag bor iaf... =)

Hmm, vet du om det funkar att köpa där med och inte bara hämta ut?

Bonnie
2005-09-08, 18:59
Hämta ut bara skulle jag tippa på.

"Vid bokningstillfället väljer du leveranssätt t e x ATG-ombud eller TicnetOmbud. Observera att reglerna kan skilja sig mellan olika evenemang. I bokningsbekräftelsen anges var biljetterna kan hämtas. Arenan kan även hänvisa till egna ombud. Observera att många ATG-ombud ej tar kort."

Jarod
2005-09-08, 18:59
Jag köper/bokar mina biljetter via Ticnets hemsida (är medlem) och hämtar ut dom på närmsta ATG-ombud.

Kebab-Arne
2005-09-08, 19:05
Jag köper/bokar mina biljetter via Ticnets hemsida (är medlem) och hämtar ut dom på närmsta ATG-ombud.

Okej, jo så har jag alltid gjort. Problemet är att på Ticnets hemsida så kan man bara välja Ticnet och Arena som uthämtningsställe på denna konsert.

Jarod
2005-09-08, 19:12
Ring nån skum typ i Sthlm och be han/hon hämta ut dom åt dig och posta.... =)

Garnax
2005-09-08, 20:16
beror på vilken konsert det gäller...

Rod Stewart gick inte att hämta på ATG ombud...

Andera Bocelli som jag köpte i tisdags går att hämta ut på ATG ombud