handdator

Visa fullständig version : Vad är det värsta ditt husdjur har gjort?


mini_Arnold
2005-09-08, 07:38
Saker som repat bilen, spillt ut proteinpulver, ätit upp ditt barn osv.
Skriv ner det här och låt oss andra skratta, känna med dig och sen skratta lite till.

sunkan
2005-09-08, 07:41
rätt styggt iaf när min katt satt å dreglade framför skärmen när jag satt framför datorn, fattade inte direkt varför men. Sen efter en stund så attakerade hon skärmen och försökte äta upp muspekaren :thumbup:

Maglor
2005-09-08, 07:45
Sen efter en stund så attakerade hon skärmen och försökte äta upp muspekaren :thumbup:
hehe det brukade min katt också göra.
värst har väl vart de otaliga gånger den pissade och sket i min säng när den var liten *spy*

The Ultimate Beef
2005-09-08, 07:45
Min kompis skulle ha fest, så innan alla komm så la han upp alla flaskor på köksbordet, plötsligt kommer hans hund springande, fortsätter springa rakt in i ett av stol borden, starksprit och öl för ett värde av ca 3000kr gick åt helvete. *cry*

mini_Arnold
2005-09-08, 07:47
Lite halvhumor på G.
När vår katt kasrerades blev han ju sövd och när han böjade vakna till så var han helt yr, som om han var full.
Jag kunde inte sluta garva när han försökte hoppa upp på sin piedestal gång efter gång.. :D

Metal_boy_
2005-09-08, 07:49
min katt låg och sov på rygg i köket, medans en annan katt vi hade gick förbi honom. Tjoff sa sa det, så drog den sovande katten tag runt nacken på den andra och drog ner han. Han var ju inte beredd då ögonen höll på att flyga ur skallen på han hehe.

Metal_boy_
2005-09-08, 07:51
Min kompis skulle ha fest, så innan alla komm så la han upp alla flaskor på köksbordet, plötsligt kommer hans hund springande, fortsätter springa rakt in i ett av stol borden, starksprit och öl för ett värde av ca 3000kr gick åt helvete. *cry*


Hahahaha. Jag ser framför mig, en hund som kommer och springer jätteglad med tungan fladdrandes i mungipan :laugh:

mini_Arnold
2005-09-08, 07:54
Katten har även legat och sovit på köksbordet, ihopkurad och bekvämt förstås.
Vält ner en vas, en jättefin fruktskål och rivit två små hål på min skinnfåtölj....

Bobo
2005-09-08, 08:02
Min honkatt har varit helt sjövild.
Hon har tuggat i sig hur många skor som helst, om någon ställer tofflor modell badtoffflor framme eller nåt annat i neoprenliknande material slukar hon det med hull och hår, klöser och gnager tills det är i strimlor :D

Hon är en tjuv, glömmer man lägga brödet i brödboxen stjäl hon det och bär sitt byte (hela brödpåsen) till dörrmattan där hon klöser och gnager sönder allt brödet.
När hon var yngre sladdade hon stora repor på köksbordet, vardagsrumsbordet och i skinnsoffan. Hon klöser inte utan springer i full fart, kastar sig upp på bordet och tvärbromsar med klorna i :D
Hon har också varit så fräck att hon ibland gjort så när man käkat, fast istället för att bromsa så har hon beräknande snott med sig nåt gott i full fart.

Hon är hittad på gatan som bebis så hon har en del streetvana I guess. Har kanske fått lära sig att stjäla för att klara det hårda livet i slummen :D
Pappan bankrånare och mamman prostituerad?? Vad vet jag *screwy*

AngelLove
2005-09-08, 08:05
...

:laugh: :laugh:

Låter som en syster till min kise...

Trassel
2005-09-08, 09:16
Krafsat ur innehållet i mina föräldrars soffa

gnagt små hål i min brors frus kläder (typ ett 20-tal) eftersom hon inte gillade henne.

förstört en grillmiddag då hon snodde köttet från grillen, krävdes tre personer för att bända upp hennes käkar.

Tagit en racingtur rakt över en familjs picknick filt och fick med sig deras kyckling på köpet

X antal korvar och godis från barn i lämplig höjd.

Kan fortsätta i evighet, hon har hunnit med en del under 12,5 år, schäfertik kom någon vill ha ;)

Kjellstroem
2005-09-08, 09:16
Min hund bet en tidningsförsäljare i röven.

MacLeod
2005-09-08, 09:18
Öppnat dörren till mitt rum och kommit in bara för att stirra på när jag nuppade som ung spoling..

Frazze
2005-09-08, 09:21
Öppnat dörren till mitt rum och kommit in bara för att stirra på när jag nuppade som ung spoling..
Det är jävligt irriterande, vår katt har en förmåga att hoppa upp i sängen och stryka sig mot benet. Kattjefel

Grisen
2005-09-08, 09:21
Vår katt har ätit diverse gulliga djur t ex harungar, andungar och väldigt söta ekorrar =/ (inte ekorrarnas svans dock).

Bobo
2005-09-08, 09:31
:laugh: :laugh:

Låter som en syster till min kise...
:D
Fast listan på hur underbar hon är (verkligen sällsynt underbar) kan som tur är göras mycket längre, men jag brukar bedrövat säga till henne när hon varit eländig att jag förstår dem som slängde ut henne i vinterkylan ;)

Biceps
2005-09-08, 10:01
Fy fan... jag ska aldrig ha husdjur

krakowww
2005-09-08, 10:06
Min katt är väldigt snäll, men det värsta hon gjort var när hon sket i min säng och välte ut alla blomkrukor.

Coldsmith
2005-09-08, 10:14
Min lilla norwichterrier:

grävt stora gropar i marken
pissade ner min mosters valp genom att ställa sig på frambenen och kissa bakåt
grävt upp blomkrukor och gnagt jord över hela golvet
ansvarig för julmassakern 2003 då hon med berått mod hoppade upp på vardagsrumsbordet och tuggade i sig alla tomtar
när mitt nattliga besök gick på toa hoppade hon upp i sängen och markerade reviret där denne låg tidigare. blev blött
stal en vitlöksbiff av mig från tallriken och sprang in i sovrummet för att äta upp den, hittade henne, lyfte upp henne och skällde på henna varpå hon släppte biffen på marken och gav mig en vitlökspuff rakt i ansiktet
hon stjäl andra hundars mat, tog en korv från en gråhund en gång, mitt framför nosen på denna
bet en kompis i fingret när han skulle ge henne en köttbit
ryckte ur sladden till datorn

delta_mats
2005-09-08, 10:19
Båda illrarna gräver ur blkomkrukorna om dom får chansen. En av dom älskar att springa och gömma undan strumpor som man rullat ihop. Hade en iller en gång som krafsade ur innersulan på skor och gömde undan dessa.
Annars är dom som dom är och tar sönder det mesta som kan gå sönder. Därav mina ständiga kommentarer till dom, du får inte vara där du bara hä sönder.

Frantic
2005-09-08, 10:24
Det beror lite på hur man ser det. Det första jag kommer att tänka på är när min älskade katt blev väldigt sjuk och jag blev mer eller mindre förstörd...

Annars så har han fått en dålig ovana att komma och väcka mig eller någon annan runt kl 03 varje natt/morgon bara för att han vill ha sällskap när han äter.

Fairing
2005-09-08, 11:20
Min hund Atlas vart sur på sin hundvakt och tuggade sönder en hel toapappersbal samt slet upp hela plastmattan i hallen (började vid en skarv och drog) Skälet var att han ville följa med ut men fick det ej :D

Han har även markerat revir på Danne Bergman (Fairing profil) :laugh:

FinnPower
2005-09-08, 12:18
Öppnat dörren till mitt rum och kommit in bara för att stirra på när jag nuppade som ung spoling..
Min dåvarande flickvän (för ca 7 år sedan) hade en katt som hade för vana att attackera mina fötter när vi "var igång" och bet och klöste som en galning. Det var inte bara en gång, utan varje gång! Man kom ju inte ihåg eller hade tid att låsa in den varje gång det skulle "bära till".
Katten skulle väl antagligen skydda henne mot den elake killen...

timoat
2005-09-08, 12:24
Min leguan på 1.5 meter, sket i ett hörn av rummet, trampade runt i det och sen upp i sängen på huvudkudde. Alla som sett leguanbajs vet att det är en intressant blandning av urin och "kompakt" eftersom de gör båda samtidigt. Vidrigt som fan.

En annan gång satt jag med bar överkropp vid datorn. Han vilade på sängen, och ur ögonvrån ser jag hur han tar sats och hoppar rätt på min oskyddade rygg för att sen klänga sig upp på mitt huvud med sina rakbladsvassa klor. Det var fram med läkarspriten och gnugga in de goa skärsåren...

En annan gång matade jag mina 2 stäppvaraner med en levande mus, men en fick tag i ena biten, en i andra och slet sönder den skrikande musen. Efter det matade jag dem en och en...

Pellefant
2005-09-08, 12:43
När jag var liten. Katten släpade hem en andunge som omväxling till alla möss, råttor, fåglar mm. Den verkade må bra. Pappa gick ner med den till sjön igen i en påse, och enligt honom så tog andfamiljen tillbaka den. (300m från sjön)

mangemani
2005-09-08, 12:44
våra hundar har väl inte gjort nått speciellt roligt,tycker dom bara ser dumma och helt borta ut.
men syrrans hund(en stor och klumpig hund som inte vet om sin egen storlek)är jäkligt bra på att göra lite småroliga saker.
kastar man iväg en boll åt hunden så är det bollen och inget annat som gäller,står det 2-3 ungar i färdriktningen mellan hunden och bollen så slutar det garanterat med att man har 3 ungar som ligger platt på marken sen,spelar ingen roll för hunden,bollen ska hämtas,spelar ingen roll om det är en massa hinder ivägen.
som när man kastade en pinne över ett lågt staket tex,man trodde ju att hunden skulle ha lite vett i sej och hoppa över det låga staketet,*pang*huvet rätt in i en av staket pinnarna,sen sprang hon fram och tillbaks i förtvivlan över att hon inte kunde få tag i pinnen=/

Grisen
2005-09-08, 13:00
När jag var liten. Katten släpade hem en andunge som omväxling till alla möss, råttor, fåglar mm. Den verkade må bra. Pappa gick ner med den till sjön igen i en påse, och enligt honom så tog andfamiljen tillbaka den. (300m från sjön)

Har hänt några gånger med vår katt också, men den äter upp dom =/

s_himself
2005-09-08, 13:39
Våran katt brukade attackera mina hälsenor ibland när man gick förbi honom.. Jag vet inte varför. Men efter 1 meter eller nåt så märker man något som hugger en i hälarna :)


sedan när man mata honom med lite kattmynta och fick för sig att reta honom lite genom att ta myntan ifråån honom och dra den lite längs golvet.. ja då har man bett sin sista bön, jag har nog inte varit så blodig och sönderriven på armarna nångång :D han la sig ner och börja riva som en galning med både baktassar och framtassar och fräste och bet mig och förde ett jävla oväsen..

Då sura jag ihop och tog tag i nackskinner på honomm och skrek åt den att han skulle hålla käft. sedan va han snäll igen :thumbup:

rosto
2005-09-08, 14:39
Syrrans häst bet min kompis i benet och knuffade omkull mig bara för att vi skojade lite med en blomspruta. Det är första gången jag sett någon hoppa över en hästhage på ett ben :D efter detta har jag lite mer respekt för hästar.

Rolig film med en vovve.
Dont touch my bone (http://www.jokefrog.com/flash/dont-touch-my-bone.shtml)

Griip
2005-09-08, 15:21
Hade en fildrickartävling en gång i tiden, när filspyorna låg på gräsmattan 1h senare så smög sig katten ut för att lapa i sig, och inte lite heller!

sebastian_emotion
2005-09-08, 15:21
Min katt gillar att attackera dom tjejerna jag varit ihop med. Flyger upp på deras ben och sätter i klorna och biter dom. Han har även bitit min mamma när hon gav honom mat =(. En helt galen katt antagligen har han kattdamp

mini_Arnold
2005-09-08, 15:32
Min katt gillar att attackera dom tjejerna jag varit ihop med. Flyger upp på deras ben och sätter i klorna och biter dom. Han har även bitit min mamma när hon gav honom mat =(. En helt galen katt antagligen har han kattdamp
Jag har lösningen men det förutsätter att du inte är mesig.
Lyft upp katten i nackaskinnet varje gång den gör så(eller annat dumt) och skrik NEJ!!
Nästa gång gör du samma sak men så slår du den lätt på rumpan, från sidan där det finns muskler, bara för att markera vad som händer när man beter sig dumt. :)
Försök kanske går. Gick med vår..

Herkulez
2005-09-08, 15:36
fick för 20minuter sen en msn bild på 3 av min tjejs trosor som är söndertuggade av min hund, mina kalsonger låg helt orörda så man får se det från den ljusa sidan, han är inte gay iaf (skämt, inge fel på homosexuella så ni PK muppar kan hålla tyst).

JJ
2005-09-08, 15:38
fick för 20minuter sen en msn bild på 3 av min tjejs trosor som är söndertuggade av min hund, mina kalsonger låg helt orörda så man får se det från den ljusa sidan, han är inte gay iaf (skämt, inge fel på homosexuella så ni PK muppar kan hålla tyst).

Upp med bilden :D

jwzrd
2005-09-08, 15:38
fick för 20minuter sen en msn bild på 3 av min tjejs trosor som är söndertuggade av min hund, mina kalsonger låg helt orörda så man får se det från den ljusa sidan, han är inte gay iaf (skämt, inge fel på homosexuella så ni PK muppar kan hålla tyst).

Eller att han inte gillar bromsspår.

sebastian_emotion
2005-09-08, 15:41
Jag har lösningen men det förutsätter att du inte är mesig.
Lyft upp katten i nackaskinnet varje gång den gör så(eller annat dumt) och skrik NEJ!!
Nästa gång gör du samma sak men så slår du den lätt på rumpan, från sidan där det finns muskler, bara för att markera vad som händer när man beter sig dumt. :)
Försök kanske går. Gick med vår..

Tack för tipset ska testa detta ! Har reda försökt med NEJ! 1000 tals gånger och även att lyfta upp katten i nackskinnet men kanske dasken på röven gör suset :devil:

Herkulez
2005-09-08, 15:46
Upp med bilden :D
PERV :D

jaja här är bilden jag fick, hennes syrra som håller så tjejen kunde ta kort
http://img55.photobucket.com/albums/v169/carrie_webber/bigPanties.jpg


nu kommer väl en viss mod ta bort den bilden med för att den är för obscen :D

Lasse Kongo
2005-09-08, 15:47
PERV :D

jaja här är bilden jag fick, hennes syrra som håller så tjejen kunde ta kort
http://img55.photobucket.com/albums/v169/carrie_webber/bigPanties.jpg


nu kommer väl en viss mod ta bort den bilden med för att den är för obscen :D

:laugh:

btw, gillar kommentaren när din tjej kör minimoto haha

JJ
2005-09-08, 15:48
PERV :D

jaja här är bilden jag fick, hennes syrra som håller så tjejen kunde ta kort
http://img55.photobucket.com/albums/v169/carrie_webber/bigPanties.jpg


nu kommer väl en viss mod ta bort den bilden med för att den är för obscen :D

Inte på dina kallingar, trosorna!!!! :D

Herkulez
2005-09-08, 15:48
:laugh:

btw, gillar kommentaren när din tjej kör minimoto haha
haha ja den är fin =)

Lasse Kongo
2005-09-08, 15:50
haha ja den är fin =)

japp.

vet du en sak, om vi bodde närmare varandra och hängde med varandra så kunde ja spela in "my friends hot mam"

ville bara att du skulle veta det.

userfriendly
2005-09-08, 15:52
Ätit en spik, fått hål på tarmen, spytt blod och dött :cryout:

hade en katt en gång som började äta med tassarna..

vildängel
2005-09-08, 16:14
Min förra katt kräktes på min kudde. Medan jag sov på den.

Sve
2005-09-08, 16:40
Katter borde utrotas!

s_himself
2005-09-08, 16:45
Katter borde utrotas!


du med

Kwon
2005-09-08, 16:54
Katter borde utrotas!

Är du 51 år? :)

internethjälten
2005-09-08, 17:14
Saker som repat bilen, spillt ut proteinpulver, ätit upp ditt barn osv.
Skriv ner det här och låt oss andra skratta, känna med dig och sen skratta lite till.

det värsta mitt husdjur gjort ?? -typ haft huvudvärk en lördagskväll *grr*

mini_Arnold
2005-09-08, 18:33
du med
du med

s_himself
2005-09-08, 19:07
du med


och du med

*Flash*
2005-09-08, 19:46
Min förra katt spydde upp en hel ekorrunge i min säng en gång.
Han brukade ofta komma in med presenter åt mig och en gång blev han även rädd för fågeln som han hade fångat och stack därifrån :D
Han var väldigt snäll och gjorde nästan aldrig nåt dumt eller klantigt men däremot min mormors katt var allt annat än snäll. Hon brukade attackera folk lite när hon kände för det och hatade speciellt ett gosedjur jag hade som lät när man tryckte på det och jagade mig tills jag slängde ifrån mig det *cry*
En kompis (kastrerade) hankatt brukade idka samlag med allt han kom över såsom gosedjur, täcken, bröd ja allt som hade någorlunda bra juckstorlek :MrT:
Mina nuvarande små kissar har inte hunnit gjort så mycket än vilket kanske är bra.
Fast Smirnoff är hrm.. inte världens smartaste katt direkt så det lär kunna bli roligt :D